Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חברים 

מזדה שנת 2008

יש הזעת שמן פעם שנייה החודש שהיה קשה לו להניע פעם ראשונה כבלים והוחלף קודן ואז דלקו כל הנורות כשמכניסים מפתח והיה רעש סטרטר כזה

היום  עם כבלים ונדלקה רק הנורת שמן כמו בוידאו (היה לפני הכבלים)הייתי במורשה מרכזי מטופלת שם  לא מצאו כלום במחשב(הייצי לפני חודש) נסע היום עןד כמה פעמים לאחר כיבוי 

יכול להיות שכמו שהחשמלאי אמר נשכח אור דולק(כאמור בזמן נסיון אפילו לפתוח דלת האזעקה לא הגיבה פשוט כלום פתחתי ידני )

אני משתגעת מזה 

תלא יכולה להרשות לעממי להחליף הרכב 

עריכה אחרונה על ידי מורן006
פורסם (נערך)
לפני כשעה, ABSULUTT כתב:

הסרטון לא עובד.

 

לא מצליחה לצרף בגדול לא הניע לי רק עם כבלים טבל גם לא פתח עם השלט לפני שלא  הניע באותו רגע הכוונה ואז שבאתי להניע לפני הכבלים פתחתי ידני ונדלקה נורת שמן ולא הניע ואז עם כבלים הניע רגיל הלכתי לחשמלאי אמר נשכח אור דולק אני  בספק 

מה יכול להיות ?

לא עשה רעשים כשלא הניע רק הדליק נורת שמן ונורת אמברקס לא כל הנורות זהו 

מילאתי מעט שמן

עריכה אחרונה על ידי מורן006
פורסם

נורת שמן נכבית רק אחרי שהרכב הניע וגם כל הנורות אז אין קשר.

אולי המצבר חלש וישן. ויש משהו שצורך חשמל גם שהרכב כבוי ומרוקן את המצבר.

ושמן אם לא ירד מתחת למינימום הכל בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...