Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים.

קניתי רכב במאי 21 ,להבנתי עם טסט עד אפריל 22.

השבוע קיבלתי מכתב ממשרד הרישוי שאומר שלמיטב ידיעתם לרכב אין טסט.

דיברתי עם הבחור שקניתי ממנו ומשם הגעתי למוסך של הטסטים אמיתי בנתניה, הנחתי שמדובר בתקלת תקשורת.

שלחתי להם תמונה של הרשיון שבתוקף עד אפריל 22, זה שהונפק לי בדואר במאי , שלחתי את המכתב ממשרד הרישוי, ושלחתי צילום מסך של הרשיון הישן שהבחור מצא בטלפון (רואים שם 3/4 מהמסמך, ללא חותמת של המוסך).

 

אמרו לי אתמול במכון שלא יוכלו לטפל בזה כי הם לא רואים חותמת על הרשיון הישן, ובכלל יש להם תקלת תקשורת ואין מחשבים.

מה עושים? האם אני בכלל צריך לעשות משהו?

 

תודה רבה

 

 

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

יש לך רשיון שכתוב עליו שיהיה בתוקף עד אפריל 22 לאחר תשלום וביצוע טסט.

איך אתה יודע שבוצע טסט לפני שרכשת את הרכב?

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 13 דקות, tinoki כתב:

יש לך רשיון שכתוב עליו שיהיה בתוקף עד אפריל 22 לאחר תשלום וביצוע טסט.

איך אתה יודע שבוצע טסט לפני שרכשת את הרכב?

 

לא הבנתי. 

בדואר קיבלתי רשיון רכב שכתוב עליו בתוקף עד אפריל 22, זה לא מספיק כדי להבין שהרכב עבר טסט? 

פורסם

כשאתה מחדש רישיון כתוב עליו תאריך התוקף - במקרה שלך אפריל 22. אבל יש שני תנאים לכך שיהיה בתוקף - תשלום אגרה וביצוע טסט.
אם אין חותמת של הטסט (או אישור תשלום) הרישיון לא בתוקף למרות שמופיע עליו תאריך תוקף עתידי.
תדרוש מהמוכר רישיון עם חותמת טסט או הוכחה אחרת כלשהי שאכן עבר טסט...
 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, TomerLL כתב:

קנית מסוחר בנתניה? 

 

כנס לאתר https://meshumeshet.com/

 

תכניס 5ת את מספר הרכב ותראה מה רשום תחת

 

1. תאריך טסט אחרון

 

2. תוקף רישיון

 

טסט אחרון 2020 , תוקף אפריל 2021.

אבל מה זה אומר ? אלה לא הנתונים של משרד התחבורה?

לא קניתי מסוחר.

זה המסמך שהוא שלח אלי , יחד עם המדבקה של הטסט והמספר הסידורי שלה. ונקאה שהוא שילם את האגרה למטה בחתימה של הדואר.

IMG-20210829-WA0000.jpg

עריכה אחרונה על ידי amit190
פורסם
לפני 1 דקה, אסטון מרטין כתב:

הרכב בלי טסט ארבעה חודשים, תיגש לעשות במיידי.

מיד כשנצא מהבידוד :).

העלתי לכאן את המסמך שהוא שלח, איך אפשר לבדוק אם האגרה שולמה?

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, FROGIE כתב:

אז כנראה בעיית תקשורת.

אתה יכול להדפיס כפל רשיון (עולה כמה שקלים...)

סלח לי שאני לא מבין בזה כלום.

ניסיתי להפיק וזה רושם שהרכב פטור.

מה יתן לי כפל רשיון ?

עריכה אחרונה על ידי amit190

×
×
  • תוכן חדש...