Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 שעות, nev כתב:

קודם כל תודה על התשובות. אני רק מחדד - להגיע לירושלים זו לא אופציה מבחינתי. הדלק ויום העבודה שלי עולים הרבה יותר מכל קנס שלא יתנו (בהנחה שאין שלילה).

האם כאשר אני מודה ומבקש להעביר את המשפט לאיזור המגורים שלי ניתן עדיין להתמקח על הנ"ל? בעצם האם אני מודה בעברה שהשוטר או כתב או מודה שעברתי עברה כלשהי (ואז מתמקח עם התובע)?

 

כמו כן - למה שהתובע יסכים? מן הסתם שופט יעדיף את גרסת השוטר על גרסתי (מה גם שאני מודה בעובדות).

 

אתה מודה בעובדות שכתובות בכתב האישום, חוצמזה - כלום. זה לא אומר שאתה אשם במשהו. את זה יחליט השופט.

מבלי להעליב חו"ח, כדברי אוסקר ויילד: אנחנו יודעים מה את וכרגע מתמקחים על המחיר...

להעדפות השופט אין כאן קשר.

השופט לא יודע מה מתרחש בינך לבין התובע במסדרון.

הוא מתעסק רק בחומר שיוגש לו על ידי התביעה.

אם התובע יתרצה ויחליט לשנות את כתב האישום ל אי מתן אות (100 ש"ח ללא נקודות) השופט יאמר הן.

כולם יאהבו הסדר טיעון כזה או אחר. אתה תשתדל להשג הכי טוב מבחינתך ותנגן על כל המיתרים: חסכון בזמן שיפוט, נהג נורמטיבי, הפנמת את העבירה וכו' וכו' 

בהצלחה

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 שעות, אביG כתב:

אתה מודה בעובדות שכתובות בכתב האישום, חוצמזה - כלום

אתה יכול להרחיב?

אתה מציג את זה כאילו מדובר במשפט צבאי שיש הפרדה בין הודאה בעובדות להודאה באשמה.

ממתי זה קיים במשפט פלילי?

פורסם (נערך)

זה יכול להיות.

 

כנראה לא בעבירות תעבורה ("אחריות קפידה"), אבל במשפט הפלילי יכול להיות.

בשביל שזה יוכל להתקיים צריך הפרדה בין העובדות לבין העבירה (יסוד נפשי וכו').

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זו לא אותה הפרדה, אתה מדבר על הפרדה משפטית בעת הדיון המשפטי עצמו.

זה לא המקרה כאן. פות״ש הודה באשמה כדי להעביר את התיק. למיטב ידעתי ההודאה היא מלאה. העובדות, הסעיף, הכל. נשאר רק ענין הטיעונים לעונש. 

פורסם

ההפרדה היא משפטית תמיד.

פשוט בתיקים של אחריות קפידה, אין משמעות ליסוד נפשי וכו', אז אם מודים בעובדות = מודים בעבירה.

 

הרי גם אם מנהלים את התיק תיאורטית - התובע צריך להוכיח את העובדות - כלומר שהנאשם עבר את הקו, ולא מעבר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נו באמת, נכשלתי בבחירת המילים אבל הכוונה הובנה. אין פה ניהול תיק, אין הוכחת עובדות, אין עיסוק ביסוד הנפשי, או בכוונת הנאשם (גם אם היו רלוונטים למקרה).

פורסם

הלכתי לאיבוד... אם אני רוצה להתמקח אני חייב לנסוע לירושלים? אני לא יכול להודות כדי להעביר את המשפט לאיזור שלי ואז להתמקח עם התובע?

פורסם

אל תלך לאיבוד תעלה לירושלים

 

אחרי שקנית את המוצר אתה רוצה להתמקח על המחיר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 16 שעות, Be roo כתב:

נו באמת, נכשלתי בבחירת המילים אבל הכוונה הובנה. אין פה ניהול תיק, אין הוכחת עובדות, אין עיסוק ביסוד הנפשי, או בכוונת הנאשם (גם אם היו רלוונטים למקרה).

 

ברור שלא, בדיוק לזה התכוונתי יקירתי

 

לפני 15 שעות, nev כתב:

הלכתי לאיבוד... אם אני רוצה להתמקח אני חייב לנסוע לירושלים? אני לא יכול להודות כדי להעביר את המשפט לאיזור שלי ואז להתמקח עם התובע?

 

תחשוב על זה ככה, אין לך הרבה מינוף, ומה שיש לך זה את ההודאה.

ברגע שנתת את זה, על מה תתמקח? התובע יבוא לקראתך בגלל העיניים היפות שלך? כבר נתת לו צ'ק פתוח, עכשיו אתה מקווה שהוא ירשום עליו 200 שקל ולא 2000.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אז אגיע למשפט בסוף. אני מוזמן ל8:30. אני אמור למצוא את התובע קודם? איפה?

 

לא מכיר את התהליך. אשמח לסיוע מכם.

 

לגבי הטענה שלי - במקום יש שוליים רחבות והשוטר עמד 400 מטר ממני. הגיוני לטעון שהמשאית ירדה לשוליים (מה שבאמת קרה) ואני עקפתי בלי לעבור את הקו?

השוטר ראה אותי עוקף והניח שעברתי את הקו.

פורסם

אתה צריך לבקש לראות את התיק במלואו, שם יש פירוט של עדות השוטר על נסיבות המקרה.

כשיהיה לך את זה, תעלה לכאן ויהיה ניתן לראות מה אפשר לעשות.

פורסם

את זה אפשר לקבל רק אחרי שאני כופר באשמה. אני כרגע מדבר על להתמקח עם התובע לפני הדיון הראשון.

פורסם

תפסיק לבלבל את עצמך

 

ברגע שנפתח תיק , והוא נפתח, כי יש לך זימון למשפט אתה זכאי לקבל את כל החומר בתיק.

 

ראה את התשובה שקיבלת באחת ההודעות שאתה הבאת בעמוד הראשון של השרשור

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בתאריך 11.8.2021 בשעה 06:58, אביG כתב:

בדף שקבלת יש תאריך שבו עליך להתייצב בבית הדין ל"דיון הקראה". באותו מעמד תוכל להודות או לכפור באישום. אם תכפור, ייקבע מועד ל"דיון הוכחות" . מאותה נקודת זמן תעמוד לך הזכות לקבל את כל החומרים בתיק.

 

 

אני מגיב לפי מה שאביG אמר. זה נכון או לא?

×
×
  • תוכן חדש...