Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 10.8.2021 בשעה 22:58, nev כתב:

בקשתי נדחתה : "עיון בחומר החקירה יתאפשר לאחר פתיחת תיק בבית המשפט ולא יאוחר מ- 14 יום קודם מועד הדיון הקבוע בעניין "

 

איך אני יודע מתי הם פותחים תיק בבית המשפט?

זה המחייב ולא מה שכותב אבי G חברי היקר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראשית נסה לפנות לתובע / למפנ"א

 

לא ילך תבוא יותר מוקדם ותבקש לצלם את החומר בתיק שבידי התובע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בתאריך 27.8.2021 בשעה 11:38, nev כתב:

אז כמובן שדחו מיידית את בקשת האזהרה שלי ואז מישהו שם חיכה 17 יום לפני שלחץ SEND על האימייל.

אהבתי. בדיוק ככה זה עובד

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 17 דקות, ישה כתב:

ראשית נסה לפנות לתובע / למפנ"א

 

לא ילך תבוא יותר מוקדם ותבקש לצלם את החומר בתיק שבידי התובע

 

איך פונים לתובע? למפנ"א שלחתי עכשיו בקשה דיגיטלית.

 

פורסם

את התובע תפגוש ביום המשפט מחוץ לאולם הדיונים. 

אגב, אני הייתי ממליץ משהו בסגנון של דחייה להקראה נוספת מה שנותן לך זמן לראות את החומר + לנהל משא ומתן עם התביעה במשרד שלהם ולא בלחץ של בית המשפט אבל בגלל שזמנך יקר אז הדבר לא יועיל לך. 

פורסם (נערך)

אי אפשר לנהל משא ומתן  עם התביעה במשרד שלהם לפני המשפט וזהו?

מצורף תוכן הדו"ח. למותר לציין שהתוספת שבסוף דברי הנהג היא התרגום של הנבלה לשאלתי למה הוא לא עושה כלום לנהג הביריון (שגם הוא כמובן עקף אחרי ובצורה מסוכנת).

 

כתוב גם שיש סרטון וצריך לגשת אליהם כדי לקבל אותו. יש בכלל מה לעשות?

 

liar2.thumb.jpg.55f94e34254c58c5e9d209ee562efea4.jpglair1.thumb.jpg.8cd798f31f40388acaa671ceb9f6345c.jpg

עריכה אחרונה על ידי nev
פורסם

אם תסתכל בחנ" א 2020  הציור שם מראה חציה של כל הרכב על ארבעת גלגליו מעבר לקו הרציף.

 

נכתב בדבריך שחצית רק בשני גלגלים אין גרסה סותרת של השוטרים לכך.

 

אולי יכול לסייע

 

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קודם כל תודה על התגובה. שנית - החצוף הזה אמר לי עברת בארבע גלגליםף עניתי לו שלא עברתי אז ככה הוא הציג את זה בצורה הנוחה לו.

 

בכלל הקשר בין מה שארמתי לבין "דברי הנהג" בדו"ח יצירתי מאוד.

פורסם

אין בדו"ח שום דבר על חציית הקו בארבעת הגלגלים!!

 

אולי הוא אמר לך כך אבל בדו"ח זה לא כתוב לכן יש גרסה שלך רק 2 גלגלים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

צודק. מה גם שלא כתוב שטענתי שעברתי ב2 אלא שלא עברתי ב4. את זה אפשר להסביר בדיוק כמו שהסברתי לעיל.

 

יש עוד רעיונות?

פורסם

אז ככה: בתור התחלה על החוצפה של המשטרה - שלחתי את האחיין שלי לאסוף את הסרטון. הגיע בלי תעודת זהות ולא נתנו לו להכנס. קצת מעצבן אבל לגיטימי.

חזר עם תעודה - השוטר בכניסה התחיל לצעוק עליו שאין דבר כזה ייפוי כח ושאני חייב להגיע.

בשלב הזה הוא התקשר אלי, התקשרתי ישירות לנציגה שיצאה מיד ונתנה לו את הקבצים.

בושה וחרפה שנציג "מערכת אכיפת החוק" מנסה למנוע לקבל מידע שהחוק מחייב אותו למסור בתרוצים שונים ומשונים.

 

לגבי הסרטונים עצמם - אין תיעוד של העברה. יש 2 סרטונים של השוטר מדבר איתי (ועל הדרך מורה לי לעמוד 20 דקות במקום מסוכן תעבורתית ובטחונית).

הסרטון הראשון שצולם מיד שעצר אותי - השוטר אומר שעקפתי שתי משאיות בפס לבן, אני אומר שעקפתי אחת שהיתה בשולים.

השוטר טוען שעברתי 2 גלג-4 גלגלים (עצר באמצע ותיקן)  ואני טועה בלשוני ואומר אחריו שלא עברתי 4 עברתי 2 (זו עיקר הבעייתיות).

בסרטון השני רואים בפירוש איך השקרן הזה כתב שאמרתי שהוא עוצר יהודים ולא ערבים לפני שבכלל הזכרתי טענה כלשהי בנושא (וגם היא לא היתה כמו שניסח כפי שכתבתי לעיל).

 

מה אתם אומרים - השוטר עמד 500 מטר ממקום העברה, כתב בדוח שראה אותי עוקף 2 משאיות (שקר אבל לא נתעכב על זה) ולא כתב שראה אותי עובר קו לבן.

בפועל אין סיכוי מאיפה שהוא ראה לראות איפה הייתי על הכביש, הוא ראה רק את העקיפה.

בתיעוד עצמו אני אומר שהמשאית היתה בשוליים ולצערי נגרר לומר שעברתי עם 2 גלגלים (אולי אפשר לתרץ בכשל בלשון בעקבות דברי השוטר והתרגשות).

אני דואג להשיג צילום (תמונה ווידאו) של מה שניתן לראות מהמקום שהשוטר עמד בו כדי להוכיח שהוא לא יכל לראות איפה הייתי לעומת הפס.

 

יש לי קייס?

פורסם

אם תביא תמונה שבה עמד השוטר ( איך תוכיח כי שם הוא עמד ) וממנה נין לראות שלא ניתן לראות את ביצוע העבירה אז יש לך סיכוי כלשהו

 

כנגדך עומדים דבריך כי חצית את קו ההפרדה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

אין בעיה להוכיח ששם הוא עמד כי יש סרטון שלו עוצר את הרכב ורואים בדיוק את המקום. שלחתי מישהו לצלם מהמקום שבו השוטר עמד את הנקודה שבה עקפתי.

 

אם השוטר היה כותב בדוח שראה אותי עובר קו רצוף לא הייתי טורח אבל הוא רק כתב שראה אותי עוקף משאית.

 

עצם העובדה שהוא לא כותב שראה את עצם העברה לא גורמת לדו"ח להיות בעייתי?

עריכה אחרונה על ידי nev
×
×
  • תוכן חדש...