Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היו שני שוטרים?

 

כי אחד כותב  שעברת קו לבן , ואם תצליח להראות שלא רואים זאת מהמקום שבו הם עמדו בעזרת הצילום עדיין נישאר עם דברי הנהג שחצית את הקו הלבן 

 

וגם סעיף העבירה בה הואשמת נוקב בחציית קו לבן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היה שוטר וחייל ששמר עליו שהוא "העד". אם בתיאור של השוטר עצמו לא מופיע שהוא ראה שעברתי פס לבן האם יש משמעות לדברי העד?

הדו"ח עצמו צריך להיות כתוב בצורה תקינה, לא?

 

המשפט מחר ב8:30 בבוקר - אשמח לעצות פרקטיות. איפה אני מוצא את התובע, מתי, איך לגשת אליו וכל דבר שנראה לכם רלוונטי.

 

תודה!

פורסם

קיבלת את כל האפשרויות הפרקטיות האפשריות

 

אם זה חייל , אז עדותו פחות רלבנטית  בכל מקרה כאמור יש הודאה שלך.

 

התובע יימצא או באולם או בחדר הסמוך לאולם ואתה פונה אליו כדי שידעו שהגעת ואז אתה מבקש לדבר איתו 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כשלים במילוי הדוח אצל השוטר שלא מאוזכר בכלל חצית הקו.

 

החייל השומר  נחשב כעד פחות רלבנטי.

אם יש לך תמונה שמראה שאכן לא ניתן מהמקום בו עמד לראות את הקו הלבן , בינגו

  • אהבתי 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שאלה אחרונה (אני מקווה). נניח ולא הצלחתי לשכנע את התובע למשהו נורמלי ואני כופר באשמה - האם השופט יטרח לשאול למה וישלח אותי ואת התובע להגיע לעסקה או שפשוט קובעים מועד לעוד טיעון וזהו?

פורסם

שופט "טוב" ינסה לשכנע אותך להודות באשמה תוך שהוא ירמוז כי אם לא העונש יכול להיות כבד יותר לאחר דיון ההוכחות בו במקרה שלך יצטרכו לבוא להעיד גם השוטר וגם החייל.

 

ודרך אגב השופט של מחר לא יהיה השופט שישמע את דיון ההוכחות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אז ככה - במקרה שלי התובע לא קיבל קודם אלא דיבר עם כל אחד בתוך המשפט.

הוא לא היה מוכן לוותר על פסילה בפועל בשום פנים ואופן. בסוף סגרנו על 10 ימי שלילה בפועל, שנתיים על תנאי, 500 ש"ח קנס ובלי נקודות.

הסכמתי לשלילה כי יש לי מילואים עוד מעט ואוכל לדאוג שהשלילה תחפוף לתקופת המילואים כך שזה לא יפריע לי.

 

מה שכן - בדרך הביתה נזכרתי שהעובדה שיש לי שלילה תעלה את דמי הביטוח. יש עוד השלכות חוץ מזה?

×
×
  • תוכן חדש...