Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את אייכמן תלו

 

לא ברור לי איך עקיפה של משאית במהירות של 20 קמ"ש לא מסתיימת תוך מאות מטרים אלא אם אתה נוסע בקורקינט חשמלי איטי

 

השוטר נתן לך את העבירה הכי נמוכה במדרג של חציית קו לבן ישנן כאלה שפוסלים את הרשיון נהיגה וכאלה שפוסלים את רשיון הרכב ואת רשיון הנהיגה

 

אז תתעודד

 

זה גם משפיע על הסיכוי לקבל אזהרה כי מדובר בעבירה נמוכה במדרג כמוסבר לעיל.

 

כתוב מכתב ובקש אזהרה נהג נורמטיבי מעידה חד פעמית בלה בלה בלה

 

ייענו בחיוב הרווחת ייענו בשלילה תפנה לך זמן ותעלה לבית המשפט בירושלים לנהל מו"מ "קשוח" עם התובע בבוקר הדיון.

 

תרצה להיות חרוץ תעקוב ותבקש לקבל את חומר החקירה לפני הדיון

 

לא אוהב להודות ואז לבקש רחמים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז כמובן שדחו מיידית את בקשת האזהרה שלי ואז מישהו שם חיכה 17 יום לפני שלחץ SEND על האימייל.

 

יום עבודה + דלק יעלו לי יותר מכל קנס (אם לא מדובר על שלילה\קורס). לאן אני שולח את ההודאה ובקשת ההקלה בעונש? לא כתוב בטופס לאן לשלוח.

פורסם

למפנ"א

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

או בדו"ח מצידו השני יש כתובת או למפנ"א במכתב רשום

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

אז התקשרתי למפנ"א כדי לברר. לא היה אפשר להציג מענה אנושי. התקשרתי לתביעות ירושלים וזו התשובה שקיבלתי- " אל תשלח טיעון לעונש, זה לא באמת עובד ולא מסתכלים על זה. תודה באשמה, תעביר את הדיון לאיזור מגוריך ותעשה עסקה עם התובע".

 

זה אני או שיש כאן בערך 4 כשלונות לוגיים בתשובה שלהם?

עריכה אחרונה על ידי nev
פורסם

לא הכל אמת בתשובה שלהם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אז מה אפשר לעשות ומה לא? יש בכלל אפשרות לסגור עסקה עם התובע אחרי שהודתי כדי להעביר למחוז שלי?

פורסם

בוודאי שכן.

ברגע שהודית, נשאר להתמקח על המחיר.

דבר עם התובע על חסכון בזמן. תנסה לשכנע אותו על אישום לפי סעיף אחר מקל. אולי "נסיעה שלא בהתאם לתנאי הדרך"  או  " סטיה מנתיב" או "נהיגה בחוסר זהירות"

תנגן חזק על עברך הנקי והיותך נהג נורמטיבי שלוקח אחריות

בהצלחה

פורסם
לפני 18 דקות, אביG כתב:

בוודאי שכן.

ברגע שהודית, נשאר להתמקח על המחיר.

דבר עם התובע על חסכון בזמן. תנסה לשכנע אותו על אישום לפי סעיף אחר מקל. אולי "נסיעה שלא בהתאם לתנאי הדרך"  או  " סטיה מנתיב" או "נהיגה בחוסר זהירות"

תנגן חזק על עברך הנקי והיותך נהג נורמטיבי שלוקח אחריות

בהצלחה

הוא כבר הודה בסעיף ואיבד את קלף המיקוח שהיה לו.
אולי התובע יסכים להפחית מעט בתמורה לסגירה מחוץ לאולם הדיונים ולחסוך את הבירוקרטיה של ההקראה, אבל את המנוף העיקרי למשא ומתן אין לו.

פורסם

המלצתי

 

תתייצב בבית המשפט תנהל מו"מ קשוח עם התובע סגור איתו על קנס ואפס נקודות כי אתם סוגרים על תקנה 51 שהיא ללא נקודות. ולא על כתב האישום המקורי שמלווה בנקודות

 

יכול לנסות לעשות זאת בכתב עוד לפני הדיון הסיכוי לשינוי הוא קטן יותר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קודם כל תודה על התשובות. אני רק מחדד - להגיע לירושלים זו לא אופציה מבחינתי. הדלק ויום העבודה שלי עולים הרבה יותר מכל קנס שלא יתנו (בהנחה שאין שלילה).

האם כאשר אני מודה ומבקש להעביר את המשפט לאיזור המגורים שלי ניתן עדיין להתמקח על הנ"ל? בעצם האם אני מודה בעברה שהשוטר או כתב או מודה שעברתי עברה כלשהי (ואז מתמקח עם התובע)?

 

כמו כן - למה שהתובע יסכים? מן הסתם שופט יעדיף את גרסת השוטר על גרסתי (מה גם שאני מודה בעובדות).

פורסם

התובע לא חייב להסכים. אתה מנסה ומקווה לטוב. מה לטעון לעונש - כבר אמרו לך. יש אפשרות לשינוי כתב האישום, הסיכוי לא גבוה כפי שישה ציין. במקרים הגרועים, בסעיף אישום הנוכחי - קח בחשבון 3-6 חודשי שלילה על תנאי +1000-1500 ש"ח קנס.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

×
×
  • תוכן חדש...