Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, סבא שלי רוצה למכור את האוטו שלו, יש לו תו נכה.

 

הבנתי שאין אפשרות שאני אמכור את הרכב בשבילו עם יפוי כוח, אלא הוא צריך להגיע עם הקונה למשרד הרישוי (לא בדואר) ולהעביר בעלות ולהוריד את הרכב מהתו נכה.

 

האם אין אפשרות להעביר בעלות ואז להוריד את התו נכה במשרד הרישוי ?!

 

למה פרוצדורה כלכך מסובכת (אהה.. ישראל?)

 

אשמח לתגובה..

 

תודה.

פורסם

התו נכה אינו קשור בכלל להעברת הבעלות.

 

העברת בעלות לרכב נכה צריכה להעשות במשרד הרישוי אם מתקיימים אחד או יותר מהתנאים הבאים:

 

1) הרכב פטור מאגרת רישוי (נכה) ויש לשלם הפרשי אגרה בעת העברת הבעלות.

2) לרכב הגבלת מכס ויש להסירה לפני העברת הבעלות.

3) ברכב מותקנים מנגנוני נהיגה המהווים שנוי מבנה ( דוושת גז שמאלית, מנגנון יד, מתקן הרמה לכס"ג )

 

רכב בו מתקיים תנאי (3) צריך להסיר מנגנונים לפני ההגעה למשרד הרישוי - ולעבור בעמדה מס. 1

( כלומר ניתן לבצע זאת רק במשרדי הרישוי בחולון, בחיפה ובירושלים )

 

אין שום בעיה לבצע את כל הנ"ל עם יפוי כח הניתן להורדה מאתר משרד התחבורה באינטרנט.

 

העברה של התו נכה לרכב החדש / הורדתו מהרכב הישן, אינה קשורה לתהליך כלל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עדכון/תיקון לגבי משרדי הרישוי בהם ניתן לבצע את התהליך:

 

י-ם - הסניף בתלפיות, לא זה שבבניין כלל.

בנוסף ניתן לבצע את ההליך גם במשרד הרישוי בבאר-שבע.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
עדכון/תיקון לגבי משרדי הרישוי בהם ניתן לבצע את התהליך:

 

י-ם - הסניף בתלפיות, לא זה שבבניין כלל.

בנוסף ניתן לבצע את ההליך גם במשרד הרישוי בבאר-שבע.

 

עמית

תודה על התיקון.

 

אגב בתלפיות יש שני סניפים של משרד הרישוי (די סמוכים זה לזה)

 

בכל מקרה אם אין צורך בעמדה מס' 1, אפשר ללכת לכל סניף של משרד הרישוי (ובמקרה של אורן 16V פ"ת אם אני לא טועה)

 

במקרה שהעברת הבעלות על רכב נכה נעשית במשרד הרישוי - יש פטור מאגרת העברת בעלות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני אתן הסבר, תתנו לי הסבר משלכם בהתאם :)

 

הרכב רשום על שם סבי, הוא הוכר כנכה לא מזמן (חודש- חודשיים), קיבל תו עם 2 מספרי רכב עליו, האחד שלו (הדייהטסו שאצלי הייתה כיון שהיה חולה ולא יכל להשתמש בה) והשני הוולוו של אבא שלי.

 

התו המקורי אצל אבא שלי כמובן, וכששאלתי אותו האם יש משהו מיוחד לעשות, הוא אמר שחייבים להגיע עם סבי למשרד הרישוי ורק שם להעביר.

 

למיטב ידיעתי, אין הנחה על אגרת הרישוי לפי דבריו של אבי, אלא רק תו נכה לחניה.

 

האם אפשר ללכת להעביר בדואר בעזרת יפוי כוח כמו כל רכב אחר?

 

תודה. אורן.

פורסם

ע"פ המשתמע מדבריך, אין כל צורך בפניה למשרד הרישוי לצורך העברת בעלות, ניתן לבצע זאת בכל סניף של הדאר ככל רכב אחר.

כפי שצבי הסביר לך, תו-נכה הוא עיניין בין נשוא התו לביטוח לאומי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לבקר במשרד הרישוי תצטרך רק כדי לקבל תו-נכה חדש עם מס' רכב אחר, ללא כל קשר להעברת הבעלות ולא חייב להיות באותו הזמן.

 

מה שנכון הוא שעם העברת הבעלות פוקע התוקף של המספר על תו-הנכה אפילו אם הרכב הועבר בתוך המשפחה ועדיין משמש את הנכה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...