Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם גופה נחשבת כנוסע?


שימו לב! השרשור הזה בן 1015 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לעצם העניין זה בעצם דיון בין שמרנות משפטית לאקטיביסטיות משפטית.

 

השמרנות המשפטית תלך לנוסח התמרורים 230 או 501:

ציטוט

כביש או נתיב אגרה: הנסיעה בכביש או בנתיב מותרת למשלם אגרה על פי החוק התקף במק ום. הנסיעה בכביש או בנתיב פטורה מתשלום אגרה לאוטובוס, לרכב המסיע את מספר הנוסעים לרבות הנהג, לפחות, כמצוין בתמרור, לרכב הנוסע לחניון חנה וסע הצמוד לנתיב או לכביש או לרכב המוריד או מעלה נוסעים שאינו ממשיך בנסיעה בכביש או בנתיב, אם צוין בתמרור.

 

ציטוט

כביש או נתיב או שול לתחבורה ציבורית: הנסיעה בכביש או בנתיב, או בשול מותרת ל- סומנה צלמית רכבת מקומית )ס -43 - )לרכבת מקומית; סומנה צלמית אוטובוס )ס-44 )בצבע צהוב - לאוטובוס הנוסע בקו שירות; סומנה צלמית אוטובוס )ס-44 )בצבע לבן - לכל אוטובוס; סומנה צלמית מונית - לכל מונית; סומנה צלמית אופנוע )ס-48 – )לאופנוע; סומנה ספרה בצירוף הסימון "+" - לרכב - למעט רכב מסחרי שמשקלו הכולל המותר עולה על 5.3 טון - המסיע לפחות כמה נוסעים, לרבות הנהג, הנקוב בתמרור; צוינו אחד או יותר מסוגי הרכב בתמרור, יחולו הוראות התמרור על פי המצוין בו. עצירה או חניי ה של כלי רכב בנתיב אסור

 

ואז יילכו לתקנות התעבורה לחפש מה זה הגדרה של נוסע, אבל אין כזו.

ולכן השמרנות המשפטית תזכה כיוון שלאזרח כל מה שלא אסור - מותר.

 

האקטיביסטיות תמשיך מכאן ותגיד - נלך לחפש את כוונת המחוקק (או ליתר דיוק מה שנראה לשופט האקטיביסט שהיא כוונת המחוקק).

אם באמת יילכו לכוונת המחוקק שהיא אותה כמות נוסעים, אבל בפחות מכוניות על הכביש - ירשיעו, שהרי המת לא יכל לקחת רכב משל עצמו.

אם יילכו למקומות אחרים רק אלוהים יודע מה ימצאו שם.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר גם להמשיך האם באותו מעמד הנפטר כבר הוגדר כנפטר או שלא. אם עדיין לא הוגדר כנפטר הוא אזרח ככל האזרחים. 

סוגיה מאוד מעניינת. מעניין אם יש שופט בקהל שיכול להציג את הקו במקרים כאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי מדובר על אמבולנס פרטי, שהוביל נפטר לבית העלמין.

כיוון שכך יש תעודת פטירה כבר.

 

אם היה מדובר על אמבולנס מד"א להבנתי מותר לו להשתמש בנתיב+ בנסיעה מבצעית.

בכל מקרה אם זה אמבולנס מד"א עם פרמדיק עליו הפרמדיק יכול להכריז על מוות, ומאותו רגע הנסיעה הפסיקה להיות מבצעית.

 

כמובן שאם לא הוגדר כנפטר באמבולנס פרטי, הרי שמבחינה חוקית אינו מת, ולכן כן צריך להיות מוגדר כנוסע, ישנם חולים שמפנים את עצמם לבתי החולים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק אפילו לא חשבתי על זה שהפרמדיק לא לבד

 

אבל אפשר לשאול אותה שאלה לגבי הנתיב+ 3 של איילון 🤣

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לעצם העניין זה בעצם דיון בין שמרנות משפטית לאקטיביסטיות משפטית.

 

השמרנות המשפטית תלך לנוסח התמרורים 230 או 501:

 

 

ואז יילכו לתקנות התעבורה לחפש מה זה הגדרה של נוסע, אבל אין כזו.

ולכן השמרנות המשפטית תזכה כיוון שלאזרח כל מה שלא אסור - מותר.

 

האקטיביסטיות תמשיך מכאן ותגיד - נלך לחפש את כוונת המחוקק (או ליתר דיוק מה שנראה לשופט האקטיביסט שהיא כוונת המחוקק).

אם באמת יילכו לכוונת המחוקק שהיא אותה כמות נוסעים, אבל בפחות מכוניות על הכביש - ירשיעו, שהרי המת לא יכל לקחת רכב משל עצמו.

אם יילכו למקומות אחרים רק אלוהים יודע מה ימצאו שם.

לפי ההגיון של התוצאה של האקטיביסט שהצגת, כל קטין או מבוגר ללא רישיון נהיגה לא נחשב כנוסע שמאפשר נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית, כי בכל מקרה לא ישפיע על כמות התנועה בכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האקטיביסט לא יגיע בכלל לשאול את השאלה הזו על קטין או חסר רישיון נהיגה כיוון שאין שאלה אם הוא נוסע או לא. ואז לא צריך להגיע לבחינת "כוונת המחוקק".

מתי עולה השאלה? כשזה גופה, ואז לא ברור אם זה נוסע או לא, ואז כן צריך להגיע לבחינת "כוונת המחוקק" כדי להסיק משם לסיטואציה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שיגיד לשופט שהוא מאמין בתחיית המתים, אי אפשר לדעת מתי בדיוק זה יקרה והוא בגדול אדם אופטימי.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז יש מצב שהשופט ישלח אותו להסתכלות אצל הפסיכיאטר המחוזי לבדוק אם הוא כשיר לעמוד לדין 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

יותר גרוע - השופט ישלח אותו למרב'ד שיבדקו אם הוא כשיר לקבלת רישיון נהיגה.  זה כבר מספיק עונש להבנתי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר לי את הבדיחה על שני החבר'ה שנפגשים, אחד מהם מגיע כולו שריטות.

השני שואל אותו, 'אחי מה קרה?'

הוא עונה 'אל תשאל, חזרתי עכשיו מבית הקברות, קברתי את חמותי. נורא. פשוט נורא'

'אז מאיפה השריטות?'

'היא התנגדה'. 

 

  • מצחיק 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.6.2021 בשעה 12:04, m3x7r3m3 כתב:

כמובן שאם לא הוגדר כנפטר באמבולנס פרטי, הרי שמבחינה חוקית אינו מת, ולכן כן צריך להיות מוגדר כנוסע,

לא קורה.

אמבולנס פרטי מפנה רק לאחר קביעת מוות + רשיון קבורה (אלא במקרים מיוחדים).

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לדון בעוד פן: אם חלילה מתרחשת תאונה, וכבוד המת נפגע/ מחולל, האם משפחת המת תקבל עליו פיצוי מביטוח החובה? אם כן הרי שהוא נחשב כ"אדם".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, tinoki כתב:

לא קורה.

אמבולנס פרטי מפנה רק לאחר קביעת מוות + רשיון קבורה (אלא במקרים מיוחדים).

 

אמבולנס פרטי לא מפנה רק מתים! יש אנשים שמתפנים לבתי החולים באמבולנס פרטי.

לפני חודש וחצי ככה פינו את סבא שלי לבית החולים, ולפני שבוע החזירו אותו באמבולנס פרטי מבית החולים הביתה.

 

לפני 8 שעות, המחליף כתב:

אפשר לדון בעוד פן: אם חלילה מתרחשת תאונה, וכבוד המת נפגע/ מחולל, האם משפחת המת תקבל עליו פיצוי מביטוח החובה? אם כן הרי שהוא נחשב כ"אדם".

 

לא חושב שכבוד המת ניתן לכמת בכסף, ומשכך איך ביטוח החובה יפצה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות קובע כי כל אדם כשר לזכויות ולחובות מגמר לידתו ועד מותו.

 

כיוון שמת אינו זכאי לזכויות להיות מוסע כנוסע מן המניין בנת"צ

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1015 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...