Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ כללי לדירת גן בת 30


yd b-4
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 5 שעות, sperial כתב:

את זה עשית?

לא שמתי לב שכתבת את זה קודם. אני מחר אברר עם סוכן הביטוח שלי.

 

לפני 4 שעות, DareDevil כתב:

יש לך יותר מזל משכל, לך תעשה ביטוח כמו שספיראל הציע.

האמת שמאוד חששתי שזה יקרה ודאגתי למקם את הסולם הכי חוק שיכלתי מהחגורה. מה שהקשה מאוד על העבודה עם הקונגו אבל השתלם. 

אבל כן היה לי מזל...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 16 שעות, yd b-4 כתב:

 

החגורה למעלה היא לפחות 40 ס"מ לפי מה שחישבתי. החלק הבולט הוא 15 ס"מ בערך. להוריד אותו עם קונגו יהיה קשה. מה גם שאני לא סגור מה תהיה ההשפעה בקומה מעל ובכלל על שאר החגורה. אולי אני אנסר את הקורה לאט לאט עם דיסק נראה בהמשך.

 

אל תיגע בזה. 

החלק התחתון של הקורה הוא החלק הכפיף, שם נמצאים הברזלים ושם היא נמתחת ומתכווצת. לא לגעת! 

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, איציק נ. כתב:

אל תיגע בזה. 

החלק התחתון של הקורה הוא החלק הכפיף, שם נמצאים הברזלים ושם היא נמתחת ומתכווצת. לא לגעת! 

 

אחרי מדידה זה בליטה של 9 ס"מ עדיין היית ממליץ לשחרר אותה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עושה בירור מקדים כמו כל דבר בחיים בערך. ככה גם לומדים ומעשירים ידע. למשל ידעת שהחלק התחתון הוא החלק "הגמיש" בחגורה. 

 

אני לא ידעתי את זה עד עכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

תדמיין חתיכת ספוג שמוחזקת משני הצדדים. אתה שם עליה משקל באמצע, החלק העליון שלה נלחץ והחלק התחתון שלה נמתח.

ככה זה בקורה בבניין, הבטון טוב בלהתנגד ללחיצה והברזל טוב בהתנגדות למתיחה. 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, yd b-4 כתב:

 

אחרי מדידה זה בליטה של 9 ס"מ עדיין היית ממליץ לשחרר אותה?

בוודאי, אל תיגע.

זה ב 99% קונסטרוקטיבי - והברזל (שמונח למטה בד"כ) הוא זה שמאפשר את הכפיפה של החגורה הזו. דווקא נגיעה בחלק התחתון שלה עלול להחליש אותה ברמה קריטית.

 

איציק

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגיעה בחלק התחתון שלה לא עלולה אלא בוודאות תחליש. אל תגע בחגורה בלי חתימה של קונסטרוקטור.
אתה עוד תקריס את כל הבניין.
והקורות האלה הן השלד של הבניין, אלא אם אתה סבבה אם לשחק jenga עם החיים של השכנים שלך (וללכת לכלא אחרי שהבניין יקרוס ברעידת אדמה קלה) - אני חוזר שנית: אל תגע בחגורה בלי אישור וחתימה של מהנדס קונסטרוקציה.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...