Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, sperial כתב:

את זה עשית?

לא שמתי לב שכתבת את זה קודם. אני מחר אברר עם סוכן הביטוח שלי.

 

לפני 4 שעות, DareDevil כתב:

יש לך יותר מזל משכל, לך תעשה ביטוח כמו שספיראל הציע.

האמת שמאוד חששתי שזה יקרה ודאגתי למקם את הסולם הכי חוק שיכלתי מהחגורה. מה שהקשה מאוד על העבודה עם הקונגו אבל השתלם. 

אבל כן היה לי מזל...

 

 

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 16 שעות, yd b-4 כתב:

 

החגורה למעלה היא לפחות 40 ס"מ לפי מה שחישבתי. החלק הבולט הוא 15 ס"מ בערך. להוריד אותו עם קונגו יהיה קשה. מה גם שאני לא סגור מה תהיה ההשפעה בקומה מעל ובכלל על שאר החגורה. אולי אני אנסר את הקורה לאט לאט עם דיסק נראה בהמשך.

 

אל תיגע בזה. 

החלק התחתון של הקורה הוא החלק הכפיף, שם נמצאים הברזלים ושם היא נמתחת ומתכווצת. לא לגעת! 

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 22 שעות, איציק נ. כתב:

אל תיגע בזה. 

החלק התחתון של הקורה הוא החלק הכפיף, שם נמצאים הברזלים ושם היא נמתחת ומתכווצת. לא לגעת! 

 

אחרי מדידה זה בליטה של 9 ס"מ עדיין היית ממליץ לשחרר אותה?

פורסם

אני עושה בירור מקדים כמו כל דבר בחיים בערך. ככה גם לומדים ומעשירים ידע. למשל ידעת שהחלק התחתון הוא החלק "הגמיש" בחגורה. 

 

אני לא ידעתי את זה עד עכשיו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תדמיין חתיכת ספוג שמוחזקת משני הצדדים. אתה שם עליה משקל באמצע, החלק העליון שלה נלחץ והחלק התחתון שלה נמתח.

ככה זה בקורה בבניין, הבטון טוב בלהתנגד ללחיצה והברזל טוב בהתנגדות למתיחה. 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 12 שעות, yd b-4 כתב:

 

אחרי מדידה זה בליטה של 9 ס"מ עדיין היית ממליץ לשחרר אותה?

בוודאי, אל תיגע.

זה ב 99% קונסטרוקטיבי - והברזל (שמונח למטה בד"כ) הוא זה שמאפשר את הכפיפה של החגורה הזו. דווקא נגיעה בחלק התחתון שלה עלול להחליש אותה ברמה קריטית.

 

איציק

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נגיעה בחלק התחתון שלה לא עלולה אלא בוודאות תחליש. אל תגע בחגורה בלי חתימה של קונסטרוקטור.
אתה עוד תקריס את כל הבניין.
והקורות האלה הן השלד של הבניין, אלא אם אתה סבבה אם לשחק jenga עם החיים של השכנים שלך (וללכת לכלא אחרי שהבניין יקרוס ברעידת אדמה קלה) - אני חוזר שנית: אל תגע בחגורה בלי אישור וחתימה של מהנדס קונסטרוקציה.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...