Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, 

ברשותי  Fiat Dublo 2011 MultiGet 1.6

החלפתי משאבה עליונה של הקלאץ' , לאחר שהתקלקלה פעמיים הוחלט להחליף את כל סט הפדאלים מתוך המסקנה שהסטופר היה תקול.

קניתי סט משומש אבל לצערי החיישן לדבשת המצמד לא הגיע ושלי שבור. 

שאלתי גם במוסך מורשה אחר אם חלק זה הכרחי נאמר לי שלא.

אשמח להבין את תפקידו של החיישן ולדעה נוספת לגבי חשיבותו

מק"ט 50515148

עודד יונה

פורסם

התפקיד שלו זה לעדכן את המחשב שהינך לוחץ על דוושת המצמד ואז המחשב מקטין את המומנט של המנוע בכדי לצמצם בלאי של המצמד.

ההפחתה יכולה להתבצע בכמה דרכים ובדרך כלל זה באמצעות המזרקים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

דבר הכרחי.

 

אני מכיר שני סוגי השפעה. תלוי אם ללא החיישן המערכת מתייחסת לזה כקלאץ' לחוץ או לא לחוץ. 

אם זה כאילו "לא לחוץ", בעת החלפת ההילוכים המנוע יורד לאט בסל"ד , עקב כך החלפת ההילוכים נעשית פחות חלקה. אבל האוטו נוסע רגיל. 

 

אם זה "כאילו לחוץ", המנוע לא סוחב בכלל, הרכב לא מאיץ טוב ולא מעלה סל"ד

 

 

במקרה שיש בקרת שיוט או start&stop (אין ברכב המדובר אבל זה גם קשור לאותו חיישן) - הם לא יעבדו. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...