Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*אני מקווה שבחרתי לכתוב את הפוסט בקבוצה הנכונה.

שלום,

יש לי אופל אסטרה, 2012.

אין ספור בעיות מידי שנה, בעיקר בהקשר למערכת המים - שהוחלפה, ונזלה, ונקרעה, ותוקנה ושלמתי עליה לא מעט כסף.

ב-87,000 ק"מ הלך לי הגיר.

ב-150,000 ק"מ החלפתי ממיר קטליטי.

הגיר מאז לא עובד הכי טוב.

האוטו רועד.

דוושת הגז לא מגיבה לפעמים (כנראה בעיה במצערת).

די, נמאס לי!

אתמול הוא התחמם וכנראה התחמם יותר מידי - אחד הצינורות של מערכת המים התפוצץ ונאלצתי לגרור את האוטו למוסך.

במוסך החליפו את מיכל העיבוי והצינור הקרוע, אבל אמרו שיש לחץ במערכת הקירור וצריך לפתוח את המנוע בשביל זה.

עד כאן, אני לא מוכן להוציא יותר כסף על הרכב הזה.

גם אם זה תיקון של 2000 ש"ח והכל יהיה בסדר. עד הפעם הבאה.

 

האוטו עומד כרגע מחוץ למוסך (חיפה). אני חייב להם 1000 שח.

השאלה שלי היא כזאת - מה עושים עכשיו?

למי ואיך אני מוכר אותו? 

פירוקיה?

חלפים?

מוסך אחר?

 

מה עושים?

 

תודה לעונים,

פורסם (נערך)

אם החלטת שזהו - הכי פשוט תשאל את בעל המוסך כמה הוא נותן על האוטו . 

עוד אפשרות לשלם ולמכור כתקין תעבור על הלוחות ותראה מה המחיר שאפשר לקבל.

עריכה אחרונה על ידי baer
פורסם

ממש לא מזמן מישהו בפורום שיתף בסיפור דומה עם אסטרה שאם אני זוכר נכון הלך לה המנוע, הוא פירסם אותה ביד 2 במחיר נמוך ביחס למחירון ומכר אותה לסוחר ככה. 

תחפש את השרשור למידע קונקרטי יותר.

 

אישית אם יש לך מקום להעמיד את הרכב הייתי מנסה למכור אותו למרבה במחיר ביד 2 או לחליפין לשאול את בעל המוסך כמה הוא מוכן לשלם.

אם שתי האופציות לא עובדות יש את המדבקות בכל מקום של סוחרים שרוכשים רכבים לפירוק, תברר איתם. 

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם
לפני 9 שעות, shakedi כתב:

ממש לא מזמן מישהו בפורום שיתף בסיפור דומה עם אסטרה שאם אני זוכר נכון הלך לה המנוע, הוא פירסם אותה ביד 2 במחיר נמוך ביחס למחירון ומכר אותה לסוחר ככה. 

תחפש את השרשור למידע קונקרטי יותר.

 

אישית אם יש לך מקום להעמיד את הרכב הייתי מנסה למכור אותו למרבה במחיר ביד 2 או לחליפין לשאול את בעל המוסך כמה הוא מוכן לשלם.

אם שתי האופציות לא עובדות יש את המדבקות בכל מקום של סוחרים שרוכשים רכבים לפירוק, תברר איתם. 

תודה על הקישור לסיפור, מצאתי את הפוסט, קראתי וצחקתי לעצמי עד כמה הסיפור שלו זהה לסיפור שלי. 

לקחתי את העצה שלכם כאן ופרסמתי את הרכב ביד-2, נראה מה זה יעלה.

מעבר לכך, אנסה לפנות למוסך ולראות אם יהיה מעוניין לקנות, למרות שאני בספק כי מדובר במוסך מורשה.

אם אקבל עליו את מה שהבחור בסיפור קבל, אשמח מאוד.

 

תודה לעוזרים! אעדכן.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...