Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

צריך את עזרתכם בנוגע לחוות דעת על שני דגמים של הונדה:

1. הונדה סיוויק האצבק קומפורט 2017

2. הונדה סיוויק האצבק אלגנס 2017

 

שני הרכבים שמצאתי הם בעלי קילומטראז זהה (40-45 אלף קמ), ובמחיר דומה (80,000₪).

שניהם פרטיים, הקומפורט יד שניה, האלגנס ראשונה.

 

רציתי לדעת מה ההבדלים בין הרכבים, ובאופן כללי איך הם.

 

אם יש הצעות אחרות, אז מה שמעניין אותי ברכב זה:

*שלושת הראשונים די שווים בדירשה שלי

1. חוויית ניהוג

2. נוחות

3. אמינות

 

4. אבזור טוב (גם מדיה, גם בטיחות)

5. מעדיף משפחתיות קומפקטיות האצבק, אך פתוח גם לסופר מיני מרווחות וגיפונים.

6. תקציב - לא מעל 80k, מעדיף פחות

 

נסועה שנתית לא גבוהה של בערך 10-15 אלף קמ.

מקווה להחזיק את הרכב תקופה ארוכה אם יהיה תקין ויענה על הדרישות.

 

תודה

פורסם

שלום

הדור הקודם של ההצ'בק עם מנוע 1800 יותר אמין מהדור שבא אחריו,

עם מנועי הטורבו ובעיית דילול שמן מנוע עם הדלק בחלק מהם.

במנוע 1800 בייחוד בגיר האוטומטי הרכב לא סוחב  ביחס לסיויק 4 דלתות עם אותו מנוע

צריכת דלק טובה.

בדגם החדש עם מנועי הטורבו הרכב שונה לגמרי,

יותר נוח בנסיעה מאחור, פחות רעשים של עבודת מתלה בנסיעה,

הגה בעל יחס קצר, הרכב מרגיש זריז בהרבה ממנוע ה 1800 ,

לדעתי עדיף כבר לחפש את גירסת ה 1500 טורבו,

מקווה שאהבת את עיצוב הרכב האגרסיבי למראה.  

פורסם

אם כבר אז הדגם החדש טוב בהרבה מהקודם, נוח יותר ומרווח יותר וחסכוני יותר בטח בגרסת ה1000 סמ״ק, על הנייר היא חלשה ממנוע ה1800 אבל רצועת כוח זמינה יותר תיתן לך הרגשה של רכב זריז בהרבה.

מנוע ה1800 אמין והשידוך לגיר פלנטרי עצא מוצלח מאוד, ישנם כלים עם מעל 300000 ק״מ על הכביש שלא נדרשו לפתיחת גיר או מנוע.

מנוע ה1.0 וגם מנוע ה1.5 ליטר בדגם בחדש יותר נתקלו בבעיית דילול שמן, ככול הנראה בנהיגה אגרסיבית לאורך זמן מופיעה התראה שיש לצמצם את מרווח הטיפולים, המנורה נדלקת כבר ב7500-8500 קילומטר ומבקשת להכנס לטיפול תוך 3000 קילומטרים כך שבמקום טיפול כל 15000 תעשה טיפול כל 11-12000 קילומטר, זה לא קרה בכל הרכבים וככול הנראה תלוי בצורת הנהיגה שלך.

מה שכן אם כבר הדגם החדש אז מנוע ה1.5 ליטר טורבו הוא בהמה אמיתית, לקנות את גרסת ה1.0 זה להראות אם אבל להיות בלי...

×
×
  • תוכן חדש...