Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ובת זוגי גרים ברמת גן, עובדים מהבית, ואנחנו צריכים רכב לסופי שבוע בלבד.

מעולם לא היה לנו רכב, תמיד הסתדרנו עם מוניות/אוטובוסים/טרמפים.

החלטנו שהגיע הזמן לקנות רכב, כי כבר קשה לצאת לבילויים, טיולים ולמשפחה בסופי שבוע.

הייתי רוצה להשקיע ברכב חשמלי חדש (אולי טסלה?) אבל כרגע אני גר בבניין משותף ואין לי חניה פרטית ככה שזה לא באמת רלוונטי.

אני מעדיף לקנות רכב פשוט לטווח קצר של כשנתיים-שלוש, עד שאעבור דירה ותהיה לי חניה פרטית ואז אקנה רכב חשמלי מפנק (אני לא באמת צריך, אבל זה פינוק שארשה לעצמי בבוא העת).

 

אני צריך להחליט כמה אני מוכן להשקיע על רכב שאשתמש בו רק שנתיים-שלוש ורק בסופי השבוע.

אין לי בעיה של כסף, 30 אלף, 50 אלף ו-70 אלף נשמעים כמו סכומים שאני יכול להתמודד איתם, זו בעיקר שאלה של עלות-תועלת.

אני רוצה רכב סופר-מיני שיתאים לעיר. לא כזה חשוב לי צריכת דלק, גם ככה בקושי נוסע. מבחינת מראה חיצוני - סטנדרטי, לא מדהים אבל גם לא רכב להתבייש בו. תא מטען קטן/ממוצע.

 

אני גם שוקל לקנות מהסוכנויות שנותנות אחריות, אין לי כוח להתעסק עם יד 2 ועם מוכרים מנוסים ותחמנים. אני גם בלי רכב ככה שלתזז בין מוכרים שונים יהיה לי קצת קשה.

 

כמה אתם חושבים שכדאי לי להשקיע? 30 אלף? 50 אלף? יותר? פחות?

וכן, אני יודע שזו שאלה קשה וסובייקטיבית, אבל בכל זאת הייתי שמח לשמוע את דעותיכם

  • ספונסר פורום
פורסם
אני ובת זוגי גרים ברמת גן, עובדים מהבית, ואנחנו צריכים רכב לסופי שבוע בלבד.
מעולם לא היה לנו רכב, תמיד הסתדרנו עם מוניות/אוטובוסים/טרמפים.
החלטנו שהגיע הזמן לקנות רכב, כי כבר קשה לצאת לבילויים, טיולים ולמשפחה בסופי שבוע.
הייתי רוצה להשקיע ברכב חשמלי חדש (אולי טסלה?) אבל כרגע אני גר בבניין משותף ואין לי חניה פרטית ככה שזה לא באמת רלוונטי.
אני מעדיף לקנות רכב פשוט לטווח קצר של כשנתיים-שלוש, עד שאעבור דירה ותהיה לי חניה פרטית ואז אקנה רכב חשמלי מפנק (אני לא באמת צריך, אבל זה פינוק שארשה לעצמי בבוא העת).
 
אני צריך להחליט כמה אני מוכן להשקיע על רכב שאשתמש בו רק שנתיים-שלוש ורק בסופי השבוע.
אין לי בעיה של כסף, 30 אלף, 50 אלף ו-70 אלף נשמעים כמו סכומים שאני יכול להתמודד איתם, זו בעיקר שאלה של עלות-תועלת.
אני רוצה רכב סופר-מיני שיתאים לעיר. לא כזה חשוב לי צריכת דלק, גם ככה בקושי נוסע. מבחינת מראה חיצוני - סטנדרטי, לא מדהים אבל גם לא רכב להתבייש בו. תא מטען קטן/ממוצע.
 
אני גם שוקל לקנות מהסוכנויות שנותנות אחריות, אין לי כוח להתעסק עם יד 2 ועם מוכרים מנוסים ותחמנים. אני גם בלי רכב ככה שלתזז בין מוכרים שונים יהיה לי קצת קשה.
 
כמה אתם חושבים שכדאי לי להשקיע? 30 אלף? 50 אלף? יותר? פחות?
וכן, אני יודע שזו שאלה קשה וסובייקטיבית, אבל בכל זאת הייתי שמח לשמוע את דעותיכם
בגלל היות השאלה סוביקטיבית כדבריך, ממליץ לך לחשוב קצת יותר על מה שהיית רוצה לקבל מהרכב מבחינת ההנאה בשימוש;
ככל שתרצה יותר מודרניות (מולטימדיה מקורית, בטיחות אקטיבית, רמת גימור וכו'), כך יעלה התקציב. לחילופין, גם הליכה על ג'יפון עירוני קומפקטי בנוסח פיז'ו 2008 תקרב אותך לרף העליון.
אדישות לפרמטרים הנ''ל יכולה להשאיר אותך עם סופר-מיני טובה עד 50א'₪ או פחות.

יכול להמליץ על לובינסקי טרייד בפ''ת בתור מקום לא רע לחפש בו עם מבחר הצעות, שחלקן אכן כוללות אחריות לשנתיים.
מוזמן לפנות אלי בפרטי ליותר אינפורמציה.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • אהבתי 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

דעתי--לא יותר מ-30k. חבל לזרוק כסף לפח על ירידת ערך.


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

  • אהבתי 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

הרכב לא יסע ולא יהיה בשימוש הרבה, לא הייתי מוציא יותר מ30-35 אלף ±. 

הייתי מתחיל מבדיקה במגרשים כמו לובינסקי טרייד, טרייד מוביל וכו... תלך לשם ותראה מה אתה אוהב ומה פחות.

הייתי הולך על הכיוון של הפיג'ו 208, סך הכל רכב בסדר גמור, את רוב ירידת הערך שלו כבר עשה. רק תבדוק שהחליפו רצועת טיימינג כי הן מתפוררות.

  • אהבתי 1
פורסם

תודה על התגובות!

 

סתם שאלה, אם אני יוצא מנקודת הנחה שלכל רכב יש ירידת ערך שנתית של 10%, אז ההבדל בין רכב של 30k ו-50k הוא לא כזה משמעותי לאורך שלוש שנים - סדר גודל של 5,500 ש״ח, זה לא שווה את זה? יש משהו שאני מפספס?

פורסם

עקרונית, מה שאתה אומר הגיוני. אבל:

א. ירידת ערך לא תמיד עובדת בצורה מדויקת כמתוכנן.

ב. כסף פנוי יכול אולי לעשות דברים אחרים(פק"מ/בורסה וכו').

ג. מהותית, במכוניות סטנדרטיות, מכונית של 50k לא תהיה ממש שונה ממכונית של 30k.


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

  • אהבתי 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

×
×
  • תוכן חדש...