Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שופשרסל שאלו למה רציתי לבטל, אז אמרתי שבגלל הביקורות הגרועות על הספק תמוז.

אולי זה יזיז משהו שם והבאים שיזמינו מהם יקבלו שירות טוב יותר.

  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שופשרסל שאלו למה רציתי לבטל, אז אמרתי שבגלל הביקורות הגרועות על הספק תמוז.
אולי זה יזיז משהו שם והבאים שיזמינו מהם יקבלו שירות טוב יותר.
למה לא רצו לטפל במסגרת האחריות? כי אמרו שחלקי גומי לא מכוסים במסגרת האחריות.גם לא בשנה הראשונה.מה שכמובן לא נכון ולא כתוב בחוברת האחריות שלהם.דרך אגב הארכתי אצלם במעמד הקנייה לשלוש שנות אחריות מה שלא מנע מהם להתקשר אליי כמובן בדיוק לאחר שנה ולהציע הארכת אחריות.אתה רק יכול רק לדמיין איך עניתי למוקדנית. דרך אגב,אתה יכול לעשות ניסוי ולהתקשר למוקד ה"שירות" שלהם ושינתקו לך בפנים לפחות חמש עשרה פעם.הנאה מובטחת.

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

  • מעניין 1
ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם (נערך)

אין ספק כי "תמוז" יכולים להתמודד על תואר נותן השירות הגרוע והעלוב של השנה.

 

אנחנו רכשנו מקרר משופרסל וניסינו במשך למעלה מ-3 שבועות להשיג אותם בטלפון בעשרות רבות של שיחות (מתוכן 2 נענו וגם הן במריחה מוחלטת וחוסר רצון מוחלט לסייע).

 

רק פנייה ישירה לשירות של שופרסל בבקשה לביטול העסקה הובילה להתייחסות מצידם ולביקור של טכנאי (שדווקא היה בסדר).

 

בקיצור - אל תצפו לשירות אז לא תתאכזבו....

 

 

עריכה אחרונה על ידי yuval1111

×
×
  • תוכן חדש...