Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון fr 20- קרקושים ללא הפסקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, 

סיאט לאון fr 2020. מרגע שהרכב יצא ישנם קרקושים בלתי פוסקים מכיוון הגג ודלת הנהג. הייתי כבר פעמיים בצ'מפיון כשבפעם האחרונה הם גירזו ופירקו כדי להרכיב מחדש בצורה טובה יותר. זה באמת עזר אבל לשבוע בדיוק. 

האמת שאני די מיואש מהענין. זה קורה לרוב על כביש משובש ובמפרים כשכל הרכב מקרקש.. בכבישים סלולים היטב אני לא מרגיש כלום ואפילו מתפעל מאיכות הנסיעה לטובה.

הבנתי שמלא מעט אנשים שאין כ''כ מה לעשות בנושא כשהג'אנט (18) גם תורם לנושא.

יש מה לעשות בנושא או להשלים עם המצב?

פורסם

יש מה לעשות - בידוד אקוסטי בדלתות אצל איש מקצוע (או לבד אם אתה יודע מה אתה עושה). אל תצפה מצ'מפיון לפתור לך את הבעיה, הם יותר ליצנים מאיציק הליצן.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

למה שהוא יעשה בידוד כדי לנסות לפטור בעיה שלא אמורה להיות שם? 

 

מה שנשאר לעשות זה להמשיך להתעקש ולנסות ליפול על איש שירות שינסה באמת לפתור את הבעיה. הקרקושים מגיעים ממשהו שבור / רופף / לא יושב כמו שצריך וכו'. כל מה שנשאר זה מישהו עם מספיק אכפתיות, אמביציה ומוטיבציה כדי לסדר את זה. למעט זה, אחלה של רכב.

 

פורסם

קודם כל עליך לנסות באמת להבין מאיפה מגיעים הרעשים, אם זה מגיע מהדלת או מהדש בורד ומאיזה חלק בדיוק.

תבקש ממישהו לנהוג לך באוטו, תלך לאיזה כביש צדדי ומשובש, ותעשה משהו (לא חוקי בעליל אז לא באמת המלצתי לך אותו אלא זה התאום הרע שלי שלוקח עירבוב של פרוזק וגראס רפואי) תשחרר את החגורה ותנסה לרכון/ לזחול/ להתכופף/ להצמיד אזניים לכל מני חלקים באוטו שחלקם מאוד יביכו את הנהג וכשתתרומם מי שברכב לידך יחייך במבוכה ואולי כך תוכל לפחות להתמקד ולהבין מאיזה אזור מגיעים באמת הרעשים.

יכול להיות שמדובר בהתקנה מקומית עם איזה ריליי או צמת חוטים שלא הוצמדה כראוי וכשתהיה ממוקד יותר אזיקון פשוט יפתור אותה או שתאלץ למשל לפרק את פאנל הדלת ושם תגלה איזה בורג משוחרר במנגנון הרמת החלון או הנעילה המרכזית.

פעם היה לי רעש דומה ששיגע אותי מהדלת, הסתבר שכשהחלפתח יחד עם חבר רמקולים בדלתות נפל לו מברג לדופן הדלת והוא לא שם לב והמברג טייל שם ושיגע לי את השכל.

לפעמים הפתרון פשוט וממש מתחת לאף.

פורסם

באיזה מוסך של סיאט ביקרת?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נתקלתי בכמה מקרים דומים בלאון בפורום, למשל:

קירקושים בלאון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה משהו שמובנה בחלק מדגמי סיאט,בלאון הקודמת זה מאד בולט.

מכיוון שזה מובנה לא יעזור לך ללכת למוסכים כי הם לא יוכלו לעזור לך,תהנה מהרכב עד שתחליט למכור.

פורסם
לפני שעה, ronrcz כתב:

זה משהו שמובנה בחלק מדגמי סיאט,בלאון הקודמת זה מאד בולט.

מכיוון שזה מובנה לא יעזור לך ללכת למוסכים כי הם לא יוכלו לעזור לך,תהנה מהרכב עד שתחליט למכור.

אכן "מחלה" תורשתית - קירקושי גג ודלת

קובי

:-)

פורסם
לפני 11 שעות, diller כתב:

הי, 

סיאט לאון fr 2020. מרגע שהרכב יצא ישנם קרקושים בלתי פוסקים מכיוון הגג ודלת הנהג. הייתי כבר פעמיים בצ'מפיון כשבפעם האחרונה הם גירזו ופירקו כדי להרכיב מחדש בצורה טובה יותר. זה באמת עזר אבל לשבוע בדיוק. 

האמת שאני די מיואש מהענין. זה קורה לרוב על כביש משובש ובמפרים כשכל הרכב מקרקש.. בכבישים סלולים היטב אני לא מרגיש כלום ואפילו מתפעל מאיכות הנסיעה לטובה.

הבנתי שמלא מעט אנשים שאין כ''כ מה לעשות בנושא כשהג'אנט (18) גם תורם לנושא.

יש מה לעשות בנושא או להשלים עם המצב?

 

להגביר את הווליום במערכת (בוגר סיאט איביזה ולאון בעברי. גם לי זה הפריע עד שלמדתי לחיות עם זה).

  • מצחיק 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)

אגב,

יצא לי לנסוע באוקטביה 1.5 חדשה שגם בה היו הרעשים האלה אך מכיוון הדשבורד, הרכב נכנס לצמפיון ויצא בטענה שאין כלום, גם מנהל המוסך הדגיש ככה,

הרכב חזר והפתעה, עדיין רעשים, למי שיש שריטה לדבר זה מטרד,

 

מנגד, באוקטביה 1.0, גם נבע רעש כזה מכיוון דלת הנהג, הרכב נכנס למקום עצמאי, סודר הדיפון והרמקול והרעש נעלם..

כמו כן, הותקנה כספת ברכב, נטען שגם היא הייתה מחוברת באופן לא מדוייק.

 

אני דואג תמיד לזרוק הערה חיובית על שירות, אך ברגע שנהג הרכב מרגיש שהוא "המשוגע" מצד היבואן, אז גם על זה יש לשים דגש..

עריכה אחרונה על ידי ozal5
פורסם

יש לי לאון 2020 מהעבודה ובחיים לא שמעתי אפילו קרקוש קטן שבקטנים. אולי באמת מדובר באיזושהי התקנה מקומית שמתקנת ברשלנות?

פורסם

לי יש לאון 19 וגם אצלי יש רעשים מהגג אבל בעיקר בכבישים משובשים. מהדלתות לא נתקלתי אבל שמעתי לא מעט בעלי לאון שהתלוננו על זה.

×
×
  • תוכן חדש...