Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לבצע טיפול בקרוב וזו הפעם הראשונה שלא אלך למורשה.

 

החלטתי לקנות את כל החלקים לבד (פילטר שמן+טבעת אטימה- נקנה מקורי. נוזל בלמים dot4 של ברמבו קניתי ליטר, שמן מנוע מתלבט)

 

צילמתי פה מה היצרן רשם מתוך הספר רכב, האם השמן הזה של shell הוא טוב?

נראה שהוא עונה לאחד התקנים אבל אני לא יודע אם זה אמור לענות על הכל או רק על אחד.

(שמן של הונדה ראיתי רק במקום אחד ורק בעלות של 45₪ לליטר).

 

תודה.

 

 

 

 

 

IMG-20201221-WA0158-01.jpeg

IMG_20201221_184330.jpg

IMG_20201221_184323.jpg

פורסם

לא מתאים, היצרן לא ממלעץ להשתמש בצמיגות 5W-40 אלא במה שמופיע בטבלה.

 

לגבי התקנים, מספיק שיענה על אחד, לא צריך לענות על הכל. 

 

אבל כאמור הצמיגות לא מתאימה להמלצות היצרן.

 

 

פורסם

תודה.

האמת היא שקניתי 5w40 כי זה מה שראיתי שמשתמשים במורשה של הונדה (גם התקשרתי לוודא איתם לפני כמה ימים לשאול מה הולכים לשים בטיפול הקרוב ואמרו לי 5w-40) השאלה מה לעשות?

פורסם

לעיתים היבואנים מקבלים הנחיות חדשות הכוללות שינוי בתקנים ו/או צמיגות, בין אם שינוי כללי עולמי או רק למדינה מסויימת בהתאם לתנאי האקלים.

כך שיתכן מאוד וקיבלת תשובה נכונה ועדכנית.

פורסם
לפני 13 דקות, Buki כתב:

אני לא יודע מה לעשות.

אני אישית עושה מה שרשום בספר. בשביל זה בדיוק הספר קיים. 

סה״כ לגיטימי והגיוני, האמת שקצת תמוהה לי שמוסך היבואן עושה משהו קצת שונה.

לפני 12 דקות, ba323f כתב:

לעיתים היבואנים מקבלים הנחיות חדשות הכוללות שינוי בתקנים ו/או צמיגות, בין אם שינוי כללי עולמי או רק למדינה מסויימת בהתאם לתנאי האקלים.

כך שיתכן מאוד וקיבלת תשובה נכונה ועדכנית.

חשבתי על זה אולי, האמת שאני כבר שנתיים מטפל אצלם ועד כה הכל בסדר.

לפני 10 דקות, ABSULUTT כתב:

יש לנו כמה הונדות במשפחה. וכן משתמשים בצמיגות הזאת 5W40 סנטטי מלא. ולא היו בעיות מעולם.

אתה מחליף הכל לבד?

אני לא מחליף שום דבר לבד, רק קונה את החלקים ולוקח למוסך (הצעת מחיר להחלפת שמן+פילטר כולל נוזל בלמים שזה בעצם כל הטיפול היא 200₪ עבור העבודה ולכן אני רק קונה חלקים)

 

העניין הוא שעכשיו אני מתלבט אם להשתמש בשמן הזה או לקנות 5w30.

פורסם

הייתי מחליף את זה וקונה 5w-30 במקומך.

היצרן טוען שזה לא מתאים

וחוץ מעניין של צמיגות גבוה תוביל לטיפה יותר צריכת דלק זה גם יכול להוביל לסתימת תעלות קטנות במנוע כמו של טיימינג משתנה בגלל צמיגות גבוה מדי ועוד כל מיני דברים שיצרן רוצה למנוע וממליץ לך לא להשתמש בזה.

 

על איזה רכב מדובר בכלל?

 

פורסם
לפני כשעה, Shab00 כתב:

הייתי מחליף את זה וקונה 5w-30 במקומך.

היצרן טוען שזה לא מתאים

וחוץ מעניין של צמיגות גבוה תוביל לטיפה יותר צריכת דלק זה גם יכול להוביל לסתימת תעלות קטנות במנוע כמו של טיימינג משתנה בגלל צמיגות גבוה מדי ועוד כל מיני דברים שיצרן רוצה למנוע וממליץ לך לא להשתמש בזה.

 

על איזה רכב מדובר בכלל?

 

מדובר בהונדה סיוויק 2013.

עשיתי בדיקה גם עם המוסך (מורשה) שתמיד טיפלתי בו-אמרו 5-40. לאחר מכן נכנסתי גם לאתר פה(של מאיר): https://updates.mct.co.il/services/

הכנסתי טיפול מבוקש (זה מופיע גם קבוע בכל טיפול) וגם רשום 5-40, התקשרתי גם למאיר בטלפון שירות לקוחות-אמרו גם כן 5-40. 

 

לכן אני באמת מתלבט..

פורסם (נערך)

אין לך על מה להתלבט. קיבלת תשובה מכמה מקורות אמינים.

כמו שעניתי קודם כנראה זאת הנחיה ישנה מה שרשום בספר, לעיתים צמיגות השמן לא מתאימה לאקלים מסויים וגורמת לתופעות כמו צריכת שמן מוגברת שהחלפת צמיגות פותרת. כמובן שהיצרן מאשר.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני גם משתדל לפעול בדיוק כפי שרשום בספר הרכב, אבל עם שמנים זה יכול להיות קצת טריקי. 

לפעמים היבואן אכן מקבל עדכון לאזור גאוגרפי מסוים ואולי זה אכן המצב פה.

 

תנסה להתקשר למוסך מורשה אחר של הונדה באזור שונה משלך ותראה מה אומרים לך, אם גם הם עם אותה התשובה ואם שמו לך עד כה 5W-40, כנראה הייתי נשאר עם זה.

פורסם

כמה אתם דנים ודשים בזה... 

אתה יכול לשים 5w30. זו הנחיית היצרן.

ואתה יכול לשים 5w40. זו דעת היבואן וקיבלת לה חיזוקים רבים מניסיון של משתמשים שזה יהיה מתאים.

 

לכן לכל אופציה יש לך צידוק טוב. תבחר אחת, ותהיה שקט. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, ba323f כתב:

אין לך על מה להתלבט. קיבלת תשובה מכמה מקורות אמינים.

כמו שעניתי קודם כנראה זאת הנחיה ישנה מה שרשום בספר, לעיתים צמיגות השמן לא מתאימה לאקלים מסויים וגורמת לתופעות כמו צריכת שמן מוגברת שהחלפת צמיגות פותרת. כמובן שהיצרן מאשר.

 

לפני שעתיים, Max_igo כתב:

אני גם משתדל לפעול בדיוק כפי שרשום בספר הרכב, אבל עם שמנים זה יכול להיות קצת טריקי. 

לפעמים היבואן אכן מקבל עדכון לאזור גאוגרפי מסוים ואולי זה אכן המצב פה.

 

תנסה להתקשר למוסך מורשה אחר של הונדה באזור שונה משלך ותראה מה אומרים לך, אם גם הם עם אותה התשובה ואם שמו לך עד כה 5W-40, כנראה הייתי נשאר עם זה.

 

לפני שעתיים, פריג'י כתב:

כמה אתם דנים ודשים בזה... 

אתה יכול לשים 5w30. זו הנחיית היצרן.

ואתה יכול לשים 5w40. זו דעת היבואן וקיבלת לה חיזוקים רבים מניסיון של משתמשים שזה יהיה מתאים.

 

לכן לכל אופציה יש לך צידוק טוב. תבחר אחת, ותהיה שקט. 

 

בסוף לקחתי את השמן שבתמונה (המוסכניק טוען שיכולתי לשים גם שמן אחר ושאני סתם מחפש להשקיע איפה שלא צריך אבל הבנתי שזה שמן טוב)

 

בצמיגות של 5w-40. תודה רבה לכולם!

פורסם

מה שאבסולוט כתב נכון מאד וחשוב, יצא לי להחליף נוזל בלם ברכבים שבהם בכוסית היה נוזל חדש לגמרי ומהצינורות לגלגלים יצא רפש ירוק ושרוף.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...