Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, aviel-bs כתב:

 

 

 

בסוף לקחתי את השמן שבתמונה (המוסכניק טוען שיכולתי לשים גם שמן אחר ושאני סתם מחפש להשקיע איפה שלא צריך אבל הבנתי שזה שמן טוב)

 

בצמיגות של 5w-40. תודה רבה לכולם!

זה מעניין לשמוע, על מה המוסכניק היה ממליץ. מזכיר את שרשורי "שמו לי שמן של פרסטון..." איפה איתמר כשצריך אותו... 

 

השמן שבתמונה מעולה ולדעתי עשית את הבחירה הנכונה. שים לב לסמל הקטן של סוס צוהל בצד שמאל למטה.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, shellcase כתב:

מה שאבסולוט כתב נכון מאד וחשוב, יצא לי להחליף נוזל בלם ברכבים שבהם בכוסית היה נוזל חדש לגמרי ומהצינורות לגלגלים יצא רפש ירוק ושרוף.

 

מחר אני לוקח את הרכב לטיפול ראשון במוסך לא של היבואן, 180K ק"מ. היבואן מעולם לא באמת החליף נוזל בלמים בטענה שלא צריך ורק שאב מהכוסית.

נראה מה יצא משם.

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
פורסם
לפני 4 שעות, ABSULUTT כתב:

תראה בעיניים שהוא מחליף לך נוזל בלמים מכל הגלגלים ולא רק מהמיכל הקטן. 

 

לפני 4 שעות, shellcase כתב:

מה שאבסולוט כתב נכון מאד וחשוב, יצא לי להחליף נוזל בלם ברכבים שבהם בכוסית היה נוזל חדש לגמרי ומהצינורות לגלגלים יצא רפש ירוק ושרוף.

 

כמובן. 

האמת היא ששמתי לב שהם עושים את זה בכל הרכבים שמטופלים במוסך (או לפחות ברכבים שראיתי והיו שם, וגם בעלי הרכב נכחו בזמן הטיפול).

 

רוקנו מהפטמה בכל גלגל באמצעות וואקום, מילאו קצת בכוסית, שוב רוקנו ואז ככה עברו גלגל גלגל.

אני אישית הגעתי למוסך עם 2 חצאי ליטר נוזל בלמים בדיוק בשביל שיוכלו לבצע שטיפה טובה.

את מה שנשאר (לדעתי קרוב לחצי ליטר, הגיוני? השארתי להם שם שיהיה להם ספייר..)

פורסם
לפני 5 שעות, Max_igo כתב:

 

מחר אני לוקח את הרכב לטיפול ראשון במוסך לא של היבואן, 180K ק"מ. היבואן מעולם לא באמת החליף נוזל בלמים בטענה שלא צריך ורק שאב מהכוסית.

נראה מה יצא משם.

יש פה בטכני שרשור מהימים האחרונים בו כדאי לך לעיין בעניין נוזל הבלם והטענה חסרת המקצועיות של המוסך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...