Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסט פריקה והתייעצות. תנאי שירות של חברת eבר השתנו ללא הודעה מוקדמת


yash
שימו לב! השרשור הזה בן 1263 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב.

ברשותי בר מים של חברת אלקטרה. לפני כמה שנים חברת אלקטרה מכרה את הפעילות בברי המים לחברה בשם eבר.

אני משלם להם 49 שקלים בחודש. וזה כולל סננים. נורה. ושירות.

עד עכשיו הכל היה סביר אם הייתה תקלה. התקשרתי שלחו טכנאי ותיקנו ללא בעיות.

לפני מספר ימים המסך מגע נתקע לסירוגין.  בשיחה עם נציגת שירות היא אומרת לי שהחברה שינתה את תנאי השירות ואם אני רוצה טכנאי אני צריך לשלם 200 שקלים על ביקור.

מיוצר לציין שאף אחד מהחברה לא יצר איתי קשר לגבי שינוי התנאים והאם אני מעוניין להמשיך בכאלו תנאים לא משתלמים בעליל. והכסף יורד מהאשראי כל חודש בלי להתבלבל.

לצאת מידית מההסכם היא אומרת לי שאני לא יכול עד פברואר 2021.

ניסיתי קצת להרים את הקול שהסכם ששונה צריך לפחות לבדוק עם הלקוח האם הוא מעוניין בשינוי ובמידה שלא להחזיר את הכסף או לפחות להפסיק לגבות.

היא אמרה שאין לה מה לעשות היא רק תפנה את זה למנהל שייצור איתי קשר.

השאלה למומחי הפורום האם הם יכולים מבחינה חוקית לעשות כזה דבר? ומה אני יכול לעשות כרגע מבחינה משפטית?  תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם אלה ששינו את ההסכם באופן חד צדדי, לכן מקומם שהם דורשים שאת הצד שלך תמלא כמו שהוא.

יש לדעתי מקום לדרוש לא רק יציאה מההסכם אלא החזר של כל הסכום ששולם מאז שונו התנאים.

 

חכה ותראה מה יש למנהל לומר, אם הוא לא מוכן להמשיך את ההסכם בתנאים הקודמים, או לסיים אותו ולהחזיר את הכסף, שלח להם מכתב דרישה מסודר בדואר רשום ופנה למועצה לצרכנות.

בהמשך תוכל להחליט אם לתבוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אין לי עצה בנוגע לשינוי תנאי השירות.

גם אני הייתי עם בר מים שלהם (שנקנה במקור מאלקטרה). השירות שלהם זוועה. כל שיחה למוקד גוררת המתנה של שעה לפחות.

 

אלי הם דווקא שלחו טכנאי ללא עלות (באוגוסט). מה ששבר אותי זה שסט הפילטרים החדש שהם שלחו היה שונה מהותית מאלו שנשלחו עד כה. הוא דרש פירוק של בית הפילטר הישן והחלפה של חלקים בפנים שגם הם נראים באיכות נוראית. על האריזה היה מצוין ערך סינון שונה לרעה מהפילטרים הקודמים.

בקיצור, עברתי לתמי 4...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...