Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 דקות, nathun כתב:

באופן כללי גם התחושה היא שבאירופה הרכבים חדשים יותר

זו רק תחושה. 

הגיל הממוצע בישראל (לפי הלמ"ס, 2019) הוא 6.7 שנים.

הגיל הממוצע באירופה (לפי חיפוש המונח "average car age in europe" בגוגל :lol:) הוא 10.8 שנים

מה שכן, הן הרבה פחות מאובקות ויש להן הרבה פחות "שפשופי חנייה לונדוניים סטנדרטיים" - קרי ארבעה צמיגים משלושה מותגים שונים, שתיים וחצי טאסות, פגושים בשישה צבעים כל אחד ועיצוב "קליידוסקופי" של הדלתות. 

לפני 16 דקות, nathun כתב:

לדעתי באופן פרדוקסלי - שוליים רחבים כמו שיש בארץ דווקא מעודדים את "תרבות השוליים" - מתי לאחרונה נסעתם בכביש בין עירוני בארץ ולא ראיתם רכב בשוליים??

האמת שיש בזה הרבה מאוד היגיון, אבל אני שוב שואל - מה יעשה רכב ביטחון שצריך לעבור בפקק בכביש 6 אם לא יהיה לו שוליים. באירופה הנהגים יותר ממושמעים ויזוזו מהר מאוד הצידה ויפנו את הדרך. פה - בגלל שהדרך שלי הביתה עוברת ליד בית חולים - אני נשבע שאני יכול לשמוע את צעקות הייאוש של נהגי אמבולנס שמנסים להידחף בתוך נחילים של ישרא-לא'כפת-לי-ם שאפילו כשהאמבולנס מאחוריהם עם כל הדיסקוטקה על הראש, הם פשוט לא זזים. כל אחד זז את ה-4 ס"מ המחייבים קצת קדימה וקצת ימינה, ושכולם יתפוצצו. 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 5 שעות, יבגניפ כתב:

לפי הזווית זה נראה כאילו הנהג של הסיריון פשוט נסע בשול, לא? זה לא נראה כמו סטייה קטנה הצידה. 

אני אנסה לסנגר עליו, ולנחש שלא "נסע" בשול, אלא הדבר שגרם לו לסטיה, גרם לו לסטייה מתמשכת בשול.

פורסם
לפני 22 שעות, פבל כתב:

מצד אחד, פגוש של משאית שקורס כשהוא אמור לבלום את המכונית (כמובן, תלוי מה הייתה המהירות, אבל לפי הנזק לסיריון לא נראה שהיא הייתה מאוד גבוהה) וגרם לסיום התאונה הזו עם נזקים רציניים משמעותית ממה שהיו אמורים להיות ליושבים מלפנים.

הסיריון פגע במשאית במהירות גבוהה יותר מ 60 קמש זה בטוח, והנזק דווקא מאוד גדול במיוחד בהתחשב בעובדה שהקורה של המשאית ספגה חלק מכובד מהמכה.

היא לגמרי עשתה את העבודה שלה ורואים זאת היטב על כל תא המנוע שפשוט התקפל לתא הנוסעים לפני שהיא קרסה. אם היא לא הייתה שם כל האוטו היה מתחת למשאית.

פורסם

האמת שאחרי שבדקתי את התמונות וסרטונים של מבחני ריסוק של פגושים כאלה שוב, אני נוטה להסכים איתך. מה שרק מעלה את אלמנט ה-WTF בכל הנוגע לאיך לעזאזל היאריס הזו הגיעה לשם.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

אני מת על זה שיש פה מישהו שנותן איזשהו קרדיט לאדם שעולה על כביש בינעירוני עם ילדים קטנים לא חגורים מאחור.
אפשר להאשים את הפגושים ותשתיות עד מחר, אבל להבדיל ממה שקורה בארה"ב לאחרונה למשל, בתשתיות שעולות מיליארדים ומוגבלות ע"י אין ספור גורמים - יש גבול לכמה אפשר להכיל את הטמטום האנושי.

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

 

בתאריך 13.12.2020 בשעה 13:49, yogev20 כתב:

בכל אופן לדעתי (לאחר כאמור נושא שהטריד אותי) רק מנורה מהבהבת גדולה (כמו שעובדים בכביש) כמה מטרים ליד המשאית

או מעל המשאית להתריע על מפגע קרוב, יכולה לצמצם את ההתנגשות של  רכב שחונה בשוליים. (אפילו לחייב את זה על רכבים פרטיים)

נשמע גרנדיוזי, שווה את ההרג המיותר והכאב  של המשפחות. (בלי קשר לגורם האנושי שהוא לא חף מטעויות)

 

 

תמונה ששמרתי מכביש 5 לפני כשנה וחצי. הטרקטור עמד שם בגלל תקלה או פנצ'ר, ללא משולש וללא אורות.

רכב שהיה פוגע בו במהירויות שנוסעים שם היה פשוט מתרסק. 

אגב היום בכביש הזה אין שוליים בכלל בגלל הוספת נת"צ.

 

vlcsnap-2019-05-05-08h52m55s502.thumb.png.85d7e452d49bd39ad5ca0b0622fb2410.png

פורסם

וחוץ מלשמור את התמונה מה אתה עשית בנידון? האם התקשרת למתנ"א לדווח על מפגע?

כמה אנשים פה בכלל מודעים שזה סופר לגיטימי להתקשר אליהם שיבואו לשמור עלייך אם צריך להחליף גלגל בשול מסוכן?

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 32 דקות, ArikB כתב:

תמונה ששמרתי מכביש 5

לפי כמה שנים היה לי מקרה בכביש 5 בו רכב פשוט נעצר בנתיב השמאלי. לפני איזה שבועיים קרה לי משהו דומה גם באיילון, עם רכב שנעצר בין הנתיב הימני לשול (גם שם יש עבודות כרגע והכל מבולגן מדרך כלל). בשני המקרים זה היה בחושך, במהירות לא גבוהה מדי, וזה מצבים שבקלות יכולים להסתיים בתאונה קשה, גם בלי זליגה לשול. 

 

זה מסוג הדברים שגם מזכירים למה חשוב לשמור מרחק, וגם למה כדאי למקם את עצמך בנתיב בצורה כזו שתאפשר לראות מה קורה קדימה, ולא לבהות ברכב שלפני.

 

שלייקס לא ידעתי שאפשר להתקשר למתנא בגלל פנצר, אבל אני נוטה להתקשר כשאני יכול במצבים כאלו (וגם אזורטים יותר, כמו אדם שראיתי שכוב על דרך לוד בתל אביב פעם, או אדם אחר שראיתי רץ על כביש 5).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 24 דקות, shellcase כתב:

וחוץ מלשמור את התמונה מה אתה עשית בנידון? האם התקשרת למתנ"א לדווח על מפגע?

כמה אנשים פה בכלל מודעים שזה סופר לגיטימי להתקשר אליהם שיבואו לשמור עלייך אם צריך להחליף גלגל בשול מסוכן?

 

אם היית מכיר אותי היית יודע שכן. התקשרתי אז למשטרה כמו שאני מתקשר לגבי דברים אחרים אם צריך. גם למע"צ (לשעבר) אני מתקשר על מפגעים שאני רואה בדרך.

אשתי צוחקת שהם כבר מזהים אותי לפי המספר.

רק שבד"כ חוץ מ- SMS אני לא יודע אם המפגע טופל. לפעמים מתקשרים לקבל פרטים נוספים אבל זה באמת לעיתים רחוקות. 

פורסם

נו, אז זהו - אם המשטרה טיפלה או לא, זה כבר מחוץ לשליטתך.
אם הנהג לא קיבל עונש זה כבר סיפור אחר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

60 שנים עברו מאז שהומצאו חגורות הבטיחות העדכניות - ועד היום זה המרכיב הקריטי ביותר בשרשרת ההגנה.

 

בלי חגורות לא יעזרו אזורי ריסוק / כריות / כלום.

 

מהתאונה הזאת הילדים היו אמורים לצאת עם חבלות וזהו, אפילו בסיריון.

  • אהבתי 8
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

יתכן שיש כאן מקרה קלאסי שעיניי הנהג ננעלות על המפגע וההגה הלך בעקבות העיניים

 

 

לגבי החגורות

גם אם הילדים היו חגורים (האם הוכח שלא? יתכן שפיפסתי את זה) עדיין התוצאה יכולה להיות קשה מאוד כי אנרגיה עצומה מתנקזת לגופים החלשים ביותר בשרשרת ואלה הילדים הקטנים

 

כמובן שילד בן 5 זקוק גם למושב בטיחות תואם, עדיף בעל 5 נקודות עיגון כדי לפזר את האנרגיה לשטח רחב יותר. היה?

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אנחנו לא יודעים דבר. אפילו למי שייך הרכב. אבל אני חושד שזה היה רכב של הדוד, ושלא היה מצוייד בהתקני הריסון המתאימים לגיל וגודל הילדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

באחת התמונות מהתאונה, רואים שגב המושבים מקדימה עף אחורה על הילדים שישבו מאחור,

כך שיתכן שהילדים היו חגורים אבל גב המושב פגע בהם בעוצמה.

 

נקודה נוספת, החלק הקדמי של הסיריון מאד קצר וקטן גם ביחס למכוניות מיני מקבילות, מה שמגביר את עוצמת הפגיעה.

 

מצורף התמונה:

photo5951924554941182737_autoOrient_i.jpg.ad8b2f715a6f0c1567662db4ad2a8879.jpgB1e5bDy112D_19_155_1245_701_0_x-large.thumb.jpg.ceb62ab20b2a2671d0dff71d555e9b0a.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי בן עמרם

×
×
  • תוכן חדש...