Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתאונה מהסוג הזה(כול האינרציה הולכת קדימה) אין שום סיבה שגב המושב הקדמי יכשל ויעוף אחורה.

מאמין ששישחררו אותו לאחור כחלק מהחילוץ של הנהג.

 

מצטער על השיפוט והכללה, אבל מההיכרות שלי עם האוכלוסייה שהנהג היה חלק ממנה, אני ממש לא אתפלא אם הילדים היו לא חגורים ולא היה שום עזר בטיחות עבורם.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצא לי לראות תמונות Aftermath מתאונה של רכב פרטי שהתנגש בחלק אחורי של משאית במהירות 40~קמ"ש, והרמפה של המשאית התנתקה ונפלה על מכסה המנוע של הרכב.

לא היו נפגעים באותה תאונה.

פורסם
לפני 5 שעות, avargel כתב:

אנרגיה עצומה מתנקזת לגופים החלשים ביותר בשרשרת ואלה הילדים הקטנים

אני חייב שתסביר לי את הפיסיקה שמאחורי המשפט הזה.

לפני 3 שעות, בן עמרם כתב:

רואים שגב המושבים מקדימה עף אחורה על הילדים שישבו מאחור,

כך שיתכן שהילדים היו חגורים אבל גב המושב פגע בהם בעוצמה.

או שהשכיבו אותם אחורה במהלך החילוץ, בכל מקרה, מדובר בריאקציה משנית של גוף מרופד.

 

ציטוט

נקודה נוספת, החלק הקדמי של הסיריון מאד קצר וקטן גם ביחס למכוניות מיני מקבילות, מה שמגביר את עוצמת הפגיעה.

תגיד, עוד לא הבנת שהכלל עצבא המטופש הזה לא תופס? לכל רכב יש מערך בטיחות שכולל איזורי קריסה ונק' כשל שכל מטרתם היא להפחית את האנרגיה עד שהיא מגיעה לנוסע.

האם Sקלאס חדשה הייתה מוציאה את הנוסעים במצב טוב יותר? סביר להניח שכן. האם וולוו ישנה הייתה עושה עבודה פחות טובה? יתכן מאד.
אורך מכסה המנוע הוא כלל לא פקטור קובע של בטיחות, לך תראה סרטוני ריסוק של אמריקאיות ישנות, מכסה מנוע שאפשר לעשות עליו פיקניק לכל המשפחה ועדיין זו מלכודת מוות. הסיריון היא רכב עם בטיחות סבירה, הנהג שלא חגר את הילדים הוא האשם-תורם הגדול ביותר לחומרת התאונה, ואני בכלל לא מדבר על מה גרם לה ולמה רכב התנגש במשאית ענקית שעמדה בשול מבלי לבלוט לנתיב באופן שנראה שהרכב כולו היה בשול.

 

 

@Legend 40 קמ"ש לא היה כאן, הייתי מהמר לכיוון הכפול מכך.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, פבל כתב:

האמת שאחרי שבדקתי את התמונות וסרטונים של מבחני ריסוק של פגושים כאלה שוב, אני נוטה להסכים איתך. מה שרק מעלה את אלמנט ה-WTF בכל הנוגע לאיך לעזאזל היאריס הזו הגיעה לשם.

אני מאמין שהנהג התכוון לעצור בשול אבל פגש את המשאית בדרך.

 

הנה סיפור אפשרי שמסביר:

הנהג נוסע בשיירה אחרי עוד כמה רכבים ואולי גם משאיות שמסתירות את המשך הדרך, ומקבל שיחת טלפון/הודעה/לאחד הילדים יש בחילה. הוא מחליט לרדת לשול ולעצור, אבל הוא רק הספיק לעבור נתיב (הנהג נמצא בצד שמאל, אז אם יש רכב גבוה לפניו הוא יבחין במה שקורה בשוליים רק כשכל האוטו יהיה מעבר לפס) ונכנס במשאית שהייתה בשול.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם (נערך)

@shellcase האם לתא מנוע קצר יכולת מספקת לספוג את האנרגיה בתאונה במהירות בינונית ומעלה?

 

@Ooga אם הוא חותך מהנתיב השמאלי לשול הוא לא יכול לדעת מה הוא עושה, בודאי אם היה איזה רכב גבוה שהסתיר לו את המשך הדרך. חייב להתיצב בימני, לבדוק מה קורה בשול מלפניו ומאחוריו ורק אז לרדת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 שעות, shellcase כתב:

אני חייב שתסביר לי את הפיסיקה שמאחורי המשפט הזה.

או שהשכיבו אותם אחורה במהלך החילוץ, בכל מקרה, מדובר בריאקציה משנית של גוף מרופד.

 

תגיד, עוד לא הבנת שהכלל עצבא המטופש הזה לא תופס? לכל רכב יש מערך בטיחות שכולל איזורי קריסה ונק' כשל שכל מטרתם היא להפחית את האנרגיה עד שהיא מגיעה לנוסע.

האם Sקלאס חדשה הייתה מוציאה את הנוסעים במצב טוב יותר? סביר להניח שכן. האם וולוו ישנה הייתה עושה עבודה פחות טובה? יתכן מאד.
אורך מכסה המנוע הוא כלל לא פקטור קובע של בטיחות, לך תראה סרטוני ריסוק של אמריקאיות ישנות, מכסה מנוע שאפשר לעשות עליו פיקניק לכל המשפחה ועדיין זו מלכודת מוות. הסיריון היא רכב עם בטיחות סבירה, הנהג שלא חגר את הילדים הוא האשם-תורם הגדול ביותר לחומרת התאונה, ואני בכלל לא מדבר על מה גרם לה ולמה רכב התנגש במשאית ענקית שעמדה בשול מבלי לבלוט לנתיב באופן שנראה שהרכב כולו היה בשול.

 

 

@Legend 40 קמ"ש לא היה כאן, הייתי מהמר לכיוון הכפול מכך.

 

לא בטוח שוולבו ישנה הייתה עושה עבודה טובה יותר,
ראה את המבחן המפורסם של Fifth gear.

 

פורסם

לגבי איך נהג הסיריון הגיע לשוליים.

 

לדעתי האפשרות הכי סבירה  היא הירדמות על ההגה.

 

זה קורה המון לנהגים שלא ישנו מספיק. ביחוד בנסיעות ארוכות.

 

 

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

חייב להתיצב בימני, לבדוק מה קורה בשול מלפניו ומאחוריו ורק אז לרדת.

כן, רק שלא מעט אנשים לא עושים את זה.

חושבים שעדיף ישר לרדת ואז לבלום, ולא להאט כשהם בתוך התנועה.

פורסם

יוצא לי לבצע מעבר נתיבים כפול לא מעט. אם זה לשמאל שדה הראיה במראה מאפשר לעשות זאת יחסית בקלות, אבל לימין יותר מורכב וחייבים לעשות זאת בשלבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, MiniMiz3r כתב:

אני סקרן איך כל חוקרי תאונות הדרכים פה הגיעו למסקנה שהילדים לא היו חגורים.

אם כולם פה מקבלים את אותו מידע שהוא 3-4 תמונות וסרטונים שפורסמו לאחר החילוץ מהרכב, אז אי אפשר באמת לדעת יותר מידי מהתמונות האלה - או שאולי למישהו כאן יש גישה למידע שאפילו לחוקרי התאונה אין...
מצד שני, נפתח כאן דיון על תופעות קטלניות שכולנו עדים להן בכביש מידי פעם (אני מקווה שבתור צופים מהצד) וזה legit לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם

האמת שממש עכשיו בדרך לעבודה הייתי עד למשהו דומה - כביש 2 לכיוון צפון, קצת אחרי מחלף עתלית. שאריות של צמיג מפוזרות על הכביש ומשאית עומדת בשוליים, בולטת לתוך הנתיב הימני. דיווחתי למשטרה, נקווה שהם יגיעו לפני שמישהו ייהרג שם.

פורסם (נערך)

^ מה בדיוק לומדים מהוידאו הזה?

אם כבר אז המבחן הזה של פיפת' גיר הרבה יותר רלוונטי. בעיקר המסקנות בסוף.

 

ברור שאורך תא המנוע לבדו אינו מדד, אבל במכוניות מאותם שנים עם אותן טכנולוגיות תא מטען ארוך נותן יותר מקום לאיזורי קריסה וכך מפזר יותר אנרגיה ויש סיכוי גבוה יותר לאנשים לשרוד.

עריכה אחרונה על ידי A_lex
  • אהבתי 2

×
×
  • תוכן חדש...