Jump to content

eyal12

  • פרסום הודעות

    13
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות eyal12

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. eyal12

    קניית רכב עד 15K

    מסכים עם dorsht שכתב לפני. במחיר כזה, התמורה לכסף של רכב מיני ידני היא מדהימה, ויש לא מעט מועמדות במחירים מצחיקים: פיאט פנדה שברולט ספארק סוזוקי אלטו רנו קליאו ניסן מיקרה סיטרואן C1 פג'ו 107 בגרסה ידנית כמובן, ויש עוד שבטח שכחתי.
  2. הרכב הוא מיצובישי לנסר הצ'בק 2016 עם אימובילייזר סטנדרטי האימובייליזר נכנס למצב של לופ שבו הוא נותן ביפ כל 2 שניות ולא מגיב כלל להקלדה של הקוד. הרכב כמובן לא מניע. האם יש למישהו מושג מה קרה פה? תודה מראש לעונים!
  3. ניסית לשחק בכפתור לשליטה בעוצמת האור בלוח מחוונים? לא יודע לגבי הסוזוקי, אבל במכוניות יפניות אחרות יש כזה.
  4. לי פעם היה רכב שכל מילוי דלק היה מעלה את ערכו בשוק ב 10% אז זה אומר שלא אמלא דלק?
  5. eyal12

    פריוס 2014/2015

    גם אני ראיתי את התופעה הזו, לא מדובר בפלאג-אין, אנשים מתבלבלים.
  6. זה גם היה החשד שלי, אלא שבלבלו אותי כמה דברים: 1) בסרטוני הדרכה של מוביילאיי , מהירות מופרזת על המסך של המכשיר מופיעה עם תמונה של תמרור, ולא כמו שאצלי 2) אני לא רואה שום קשר בין האזהרות האלו לבין תמרורי מהירות שמופיעים בדרך. הייתי מצפה שיהיה קשר ביניהם. 3) הציפצופים גם הם מופיעים בלי קשר לכלום , אני יכול לנסוע עם +45 קמ"ש על המסך ולא יצפצף, ואני יכול לנסוע עם +25 ויצפצף. אולי זה קשור גם לזווית העקומה של הנתיב?
  7. רכשתי לאחרונה רכב עם מוביילאיי , לפני כן לא השתמשתי במוביילאיי. קראתי את המדריך למשתמש ורוב האזהרות ברורות לי, אך יש אזהרה שאיני מבין אותה. מדובר בשני קווים מקווקוים (כמו של סטיה מנתיב, אך שני הקווים דולקים) יחד עם מספר באמצע. ולעיתים זה מלווה בשני צפצופים. מצורף צילום. אני חושד שזו אולי אזהרת מהירות גבוהה מידי, אבל אז אני תוהה מאיפה הוא יודע מה המהירות הנכונה לכביש, כי אין תמרורי מהירות בסביבה שהוא יכול לקרוא . תודה מראש לעונים!
  8. החלק האחורי כולל הספסל האחורי נראה שלם.
  9. לגבי איך נהג הסיריון הגיע לשוליים. לדעתי האפשרות הכי סבירה היא הירדמות על ההגה. זה קורה המון לנהגים שלא ישנו מספיק. ביחוד בנסיעות ארוכות.
  10. תודה על התשובות עשיתי כל מה שצריך לעשות לפי ספר הטיפולים עד 100,000 ק"מ (כולל שמן גיר, נוזל בלמים , שמן מנוע, פילטרים למיניהם וכו'). הדבר היחיד שנשאר פתוח זה נוזל הרדיאטור, כי לפי ספר היצרן זה לא נדרש. זה הפליא אותי (אני לא צעיר , וזכור לי שפעם היו מחליפים כל 60K ק"מ). בכל מקרה, נראה שזה לא דחוף ואפשר לדחות את זה לפעם הבאה שאעשה טיפול.
  11. קניתי לא מזמן מיצובישי לנסר ספורטבק 2016 שהייתה קודם לכן בליסינג אצל שלמה סיקסט, יש עליה 100,000 ק"מ. הכנסתי האוטו לטפול ישור קו במרכז שרות של מיצובישי ונאמר לי שלפי מספר הרכב ומקט של נוזל הקרור שנקנה איתו, שגרת הטפולים של היצרן דורשת החלפה של נוזל הרדיאטור רק אחרי 200,000 ק"מ. האמת היא שהופתעתי, פעם ראשונה שאני שומע של נוזל קרור שמחזיק כל כך הרבה זמן, האם מישהו שמע משהו דומה ברכבים של מיצובישי או אחרים?
  12. אני לא מצליח להעביר כפתור המיזוג למצב חימום במיצובישי לנסר 2007 , זה קרה למישהו? פתחתי את הדאש-בורד והצלחתי לסדר את זה זמנית ע"י דחיפת הפלסטיק בפנים, אבל אני לא רוצה לעשות זאת בכל פעם, אז מישהו יודע אם יש איזשהו פתרון קבוע לזה?
  13. אם אתה מבסוט מהלנסר, אז עם כל המבצעים שיש כעת לחברות הליסינג (ראה שלטים של אלבר ואויס) לדעתי תוכל להשיג לנסר 2007 מליסינג ב 60000 ש"ח.
×
×
  • תוכן חדש...