Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Made in Germany או פעם באמת עשו דברים כמו שצריך


Dimo
 שיתוף
עוקבים 31

פוסטים מומלצים

לגמרי.
תראו את ההצלחה של הדצ'יה דאסטר 4*4 בארץ.
מי שמחפש רכב ליוםיום עם יכולות שטח, פשוט אבל גם זול, יקנה. וקונים.
נסו למצוא כזה יד 2. במיוחד דיזל.
וזה רכב עם דרוג בטיחות נמוך, פשוט, ידני (אבל 6 הילוכים), מנוע טיפש פשוט של רנו. עיצוב פנימי של שנות ה90 ותדמית של זול.

יש שוק למוצרים פשוטים בתמחור נכון.



Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

  • אהבתי 1

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

סבתא של אשתי Made in Germany מלפני 90 שנה וחוץ מכמה מפרקים הכל כמעט כמו חדש

אם הוא לא יכול לחלץ בלי שיגרם לו נזק והמחולץ יצטרך לשפות את הבעלים, אולי ההנדסה לא כזו נפלאה.

תמונות שפורסמו בשרשור

אני חושב שאמינות זה מושג מאוד מורכב.
אם אתה קונה מכונת כביסה מילה לא פלא שתהיה אמינה.
בעצם כסף לרוב לא משקר, ועל איכות משלמים ולרוב מקבלים תמורה.

אמינות אמיתית לדעתי זה דווקא במוצרי ביניים ששם אתה קנית במחיר סביר וקיבלת מוצר אמין, זה כבר משמעותי.


פה למשל מפתיע האמינות של מוצרים שונים בכל מני תחומים.


למשל מכונת כביסה בקו, החזיקה אצלינו יותר מבוש ( לא גרמני).


מדיח כלים של סאוטר משמש אותנו כבר ל7 שנים.


מיקרוגל של זקש שעובד כבר 4 שנים.


טויוטה קורולה 2007 שמעבר לטיפולים לא מתקלקלת.
נסעתי על קאיות ויונדאי עם אמינות יוצאות דופן. שאלה רכבים ברמת מחיר סבירה ולא יותר.

ולסיום לפני כשנה החלפתי מכשיר של סמסונג גלקסי s3
שעבד עד עכשיו ללא דופי.

רנו פלואנס דיזל 2014

טויוטה קורולה 2007

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, timur2008 כתב:


ולסיום לפני כשנה החלפתי מכשיר של סמסונג גלקסי s3
שעבד עד עכשיו ללא דופי.

 

מה שמראה שכפי שכתבתי קודם- צריך להסתכל על סטטיסטיקה. אין לי ספק שמצד אחד המכשיר שירת אותך נאמנה ויש לך עליו חוות דעת טובה, אבל מצד שני- ידוע עובדתית שמדובר במכשיר הכי פחות אמין שסאמסונג הוציאו מאז תחילת סדרת ה galaxy s

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, timur2008 כתב:

אני חושב שאמינות זה מושג מאוד מורכב.

לדעתי המקלדת שלך עשתה את שלה בקטע הזה... המקש אנטר נשאר לחוץ 😸

 

לפי דעתי אנלוגיה טובה לכך שתמורה טובה יותר לאו דווקא מעניינת את הלקוח - מחשבי קצה. רוב האנשים מספיק להם שהמחשב יפתח את הכרום, יפעיל זום ויהיה WHATSAPP WEB. אם תשים להם 32 ג'יגה זיכרון וכרטיס מסך יקר, זה לא יעשה להם כל שינוי. למשתמשים שכן צריכים את זה - זה רלוונטי.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

הכי חשוב להוסיף קישור למועדפים לקארספורום במעמד רכישת המחשב.

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, vadim6385 כתב:

ברור שיש הבדל, פשוט לאדם שלא חובב רכב זה לא ממש משנה.

 

העיקר שייסע, לא יעשה בעיות, יהיה מזגן ורדיו, לא ישתה יותר מדי דלק, כל השאר בונוס, שאפשר גם להסתדר בלעדיו.

 

זה כמו שאני לא אראה הבדל שמצדיק את המחיר בין טלוויזיה ב1500 ש"ח לבין טלוויזיה ב6000, או בין מכונת כביסה ב1000 לבין אחת ב10000.

לא ממש נכון. אתה לא רואה הבדל, אבל אתה לא האדם הממוצע.

 

האדם הממוצע מסיע את הילדים שלו ברכב, ומאוד אכפת לו שהרכב יהיה בטיחותי. הוא גם מדי פעם רוצה לשמוע משהו שהוא לא רדיו, ובא לו בטוב שיש חיבור בלוטות', אולי אפילו מעבר והוא כבר לא צריך לקחת את אוסף הדיסקים שלו לכל נסיעה. וגם אם הוא לא חובב רכב גדול, הוא יעריך רכב שמסוגל לעקוף בצורה סבירה ולא מרעיש בטירוף כל פעם שיש עליה. ומעבר להכל, הוא ממש יעריך בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען פקקים, או בשמה המקובל יותר, "הדבר שעושה לאוטו לנסוע לבד בפקק בלי שצריך להפסיק להסתכל בטלפון".

 

גם אם אותך שום דבר מזה לא מעניין, זה ממש לא אומר שזה שטויות שאף אחד לא צריך או לא מרגיש.

 

לפני 4 שעות, sorvall כתב:

לגמרי.
תראו את ההצלחה של הדצ'יה דאסטר 4*4 בארץ.
מי שמחפש רכב ליוםיום עם יכולות שטח, פשוט אבל גם זול, יקנה. וקונים.
נסו למצוא כזה יד 2. במיוחד דיזל.
וזה רכב עם דרוג בטיחות נמוך, פשוט, ידני (אבל 6 הילוכים), מנוע טיפש פשוט של רנו. עיצוב פנימי של שנות ה90 ותדמית של זול.

יש שוק למוצרים פשוטים בתמחור נכון.

זה לא נכון עובדתית, בשני כיוונים שונים.

 

א. דאצ'יה דאסטר, עם כל הכבוד לפשטות שלו, הוא ממש (ממש) לא גולף 99. בוודאי המנוע - הכי רחוק מ"פשוט וטיפש" שיש (במקום המנוע הייתי נעלב). הדיזל אמנם וותיק יחסית אבל מודרני לגמרי, והבנזין הוא כבר ממש חדש, ובגרסאות כאלו ואחרות שלו מוצא את עצמו גם במרצדס. שניהם, כמובן, מוגדשים ועומדים ביורו 6. מעבר לזה, יש לו בקרת שיוט וחיישן אורות, ומערכת מולטימדיה עם תמיכה באנדרויד ואפל, ומצלמת רוורס, כל זה בגרסה הבסיסית!

ב. לאיזו הצלחה זוכה הדאסטר בארץ? כן, הוא נמכר, אבל הוא ממש לא מצליח במיוחד. וכאן מדובר ברכב עם added value שמאוד קשה למצוא בקטגוריית המחיר שלו (או גם בפי 2), מה עם שאר דגמי דאצ'יה שלא מציעים שום דבר מיוחד פרט למחיר זול?

 

אז יש שוק לרכבים פשוטים (אבל מודרניים) אבל הוא די מצומצם, אחוזים בודדים במקרה הטוב.

                                                                                         

חלק לא קטן מהעניין הזה של planned obsolesces נובע מההתקדמות הטכנולוגית המהירה יותר - אם טלוויזיה פעם היתה מוצר שהטכנולוגיה שלו היתה רלוונטית למשך 20 שנה, אז המוצר תוכנן להחזיק 20 שנה. היום אין שום טעם לבנות טלוויזיה שתחזיק 20 שנה, כי אף אחד לא ירצה להשתמש בה גם ככה בעוד 20 שנה (אלא אולי אם מדובר בטופ-אנד מוחלט, איזה oled 8k "80, ואז זה גם עולה בהתאם).

 

 

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, pooh-bear כתב:

לא ממש נכון. אתה לא רואה הבדל, אבל אתה לא האדם הממוצע.

 

האדם הממוצע מסיע את הילדים שלו ברכב, ומאוד אכפת לו שהרכב יהיה בטיחותי. הוא גם מדי פעם רוצה לשמוע משהו שהוא לא רדיו, ובא לו בטוב שיש חיבור בלוטות', אולי אפילו מעבר והוא כבר לא צריך לקחת את אוסף הדיסקים שלו לכל נסיעה. וגם אם הוא לא חובב רכב גדול, הוא יעריך רכב שמסוגל לעקוף בצורה סבירה ולא מרעיש בטירוף כל פעם שיש עליה. ומעבר להכל, הוא ממש יעריך בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען פקקים, או בשמה המקובל יותר, "הדבר שעושה לאוטו לנסוע לבד בפקק בלי שצריך להפסיק להסתכל בטלפון".

 

גם אם אותך שום דבר מזה לא מעניין, זה ממש לא אומר שזה שטויות שאף אחד לא צריך או לא מרגיש.

 

אני כן אשים לב.

 

לאדם פשוט, הרחוק מעולם הרכב, כל המושגים האלה יישמעו סינית.

 

בטיחותי? טוב, נו, ומה השמירת ערך שלו, יותר מעניין.

 

רוצה לשמוע משהו מעבר לגלגל"ץ? לרוב המולטימדיה המפונפנת תכוון לגלגל"ץ/רשת ב'/קול המזרח/וואטאבר. וגם אם ירצה לשנות, לא יהיה לו סבלנות לשנות.

 

בקרת שיוט אדפטיבית? הוא לא יידע שיש בכלל דבר כזה באוטו, כי אין סבלנות לקרוא את הספר.

 

לאפשר לאוטו לעקוף בצורה סבירה? הוא ייתקע בשמאלי וזהו.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני (והעובדות) לא לגמרי מסכימים איתך.

 

בסופו של דבר, אנשים קונים מכוניות שמציעות את כל אלו (והרבה מהן), ולא סוזוקי אלטו או דאצ'יה סנדרו, למרות שהן הרבה יותר זולות.

 

בצדק? לא בצדק? לא יודע. גם אין לי מושג כמה אנשים באמת יודעים לשמוע ספוטיפי דרך המולטימדיה שלהם וכמה רק נהנים ללחוץ על המסך כדי לעבור בין גלגלץ לקול המזרח, או להפעיל את בקרת השיוט האדפטיבית. זה לא מונע מהם לרכוש רכבים שמכילים את כל הדברים האלו, ולהמנע מאלו שלא. ואני גם חושב שהזלזול שלך לא לגמרי מוצדק - לא צריך להיות חובב רכב, לזכור זמני הקפה ברינג בע"פ ולהתאמן בדריפטים כדי לדעת לתפעל מולטימדיה בסיסית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם ואדים.

האדם הממוצע הוא הדיוט בענייני רכב.

מבחינתו הסיבה כמעט היחידה שהגולף 2020 שלו עדיפה על הגולף 2013 של השכן, כי "היא חדשה" ול2013 "כבר צריך להחליף צמיגים שוב ולעשות טיימינג ותיכף יתחילו לה התקלות" כי היא "גרוטאה" בת 7 עם 100 אלף ק"מ, ירחם השם...

(אני בשרשור הזה או בשירשור של רכב חדש או יד שנייה? 🤣)

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • אהבתי 1

בחופשה קלה מהפורום

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם זה לא ממש מייצג, אבל אני אוהב מדי פעם לדבר עם אנשים מהעבודה על רכבים(יותר נכון הם באים ושואלים שאלות כאלה ואחרות בעיקר). 

אלו לא אנשים שמבינים ברכבים. 

מעולם אף אחד לא הראה שום התעניינות בבטיחות של הרכב. כלום. כנ"ל כול מה שנלווה לזה- בקרות, בטיחות אקטיבית, בקרת שיוט. כלום. מישהו אחד אהב את העובדה שיש לו קארפליי באוקטביה שלו. וזהו. 

מה שכן התעניינו זה באמינות של הרכבים, צריכת הדלק והכוח(לחלק, לאחרים גם זה לא אכפת). 

 

מה שבאמת גורם לי לחשוב שאם היו שמים רכיבים של גולף 99 בגולף 2020, שמים לה גיר 7 הילוכים לחיסכון יחסי בדלק, ומוסיפים מקסימום מצלמת רוורס ומולטימדיה(רק כי זה ניראה מגניב יותר מאשר 1DIN) אני חושב שזה היה מספק לגמרי את רוב האנשים. 

 

סתם מהמדגם הקטן והלא מייצג שלי. 

  • אהבתי 1

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה נמחקה



זה לא נכון עובדתית, בשני כיוונים שונים.
 
א. דאצ'יה דאסטר, עם כל הכבוד לפשטות שלו, הוא ממש (ממש) לא גולף 99. בוודאי המנוע - הכי רחוק מ"פשוט וטיפש" שיש (במקום המנוע הייתי נעלב). הדיזל אמנם וותיק יחסית אבל מודרני לגמרי, והבנזין הוא כבר ממש חדש, ובגרסאות כאלו ואחרות שלו מוצא את עצמו גם במרצדס. שניהם, כמובן, מוגדשים ועומדים ביורו 6. מעבר לזה, יש לו בקרת שיוט וחיישן אורות, ומערכת מולטימדיה עם תמיכה באנדרויד ואפל, ומצלמת רוורס, כל זה בגרסה הבסיסית!
ב. לאיזו הצלחה זוכה הדאסטר בארץ? כן, הוא נמכר, אבל הוא ממש לא מצליח במיוחד. וכאן מדובר ברכב עם added value שמאוד קשה למצוא בקטגוריית המחיר שלו (או גם בפי 2), מה עם שאר דגמי דאצ'יה שלא מציעים שום דבר מיוחד פרט למחיר זול?
 
אז יש שוק לרכבים פשוטים (אבל מודרניים) אבל הוא די מצומצם, אחוזים בודדים במקרה הטוב.

                                                                                         

חלק לא קטן מהעניין הזה של planned obsolesces נובע מההתקדמות הטכנולוגית המהירה יותר - אם טלוויזיה פעם היתה מוצר שהטכנולוגיה שלו היתה רלוונטית למשך 20 שנה, אז המוצר תוכנן להחזיק 20 שנה. היום אין שום טעם לבנות טלוויזיה שתחזיק 20 שנה, כי אף אחד לא ירצה להשתמש בה גם ככה בעוד 20 שנה (אלא אולי אם מדובר בטופ-אנד מוחלט, איזה oled 8k "80, ואז זה גם עולה בהתאם).
 
 


ראשית, התייחסתי לדור הראשון של הדאסטר ששווק בארץ. שבמקרה דגם המנוע שלו יצא בסביבות 98-99. כמעט כמו הגולף שהזכרת.
שנית, ממתי מערכת מולטימדיה ובקרת שיוט הן עדות לקידמה טכנולוגית? אם אשים מערכת מולטימדיה בחיפושית 68, זה הופך אותה לרכב מודרני? מצלמת רוורס??
שלישית, נסה למצוא דאסטר דיזל 4*4 בשוק היד שנייה.
רביעית, כאחד שחונים לו בחנייה 2 דאסטרים, דור ראשון ודור שני, אני מעריך שאני מכיר את השוק שלו קצת יותר טוב ממשתמש קארספורום ממוצע. האמן לי, דגמי ה4*4 מבוקשים בטירוף. במיוחד הדיזלים.

ודרך אגב, הדור השני שמשווק בארץ באמת יותר מודרני (כבר יש אוריאה. המולטימדיה ובקרת השיוט לא מעניינת.) וכבר לא כזה זול ביחס לאלטרנטיבה מבחינתי יש לו 3 יתרונות משמעותיים:
כל התוספות מגיעות כבר מהיצרן. אפילו מצלמת הרוורס והמולטימדיה. אין התקנות מקומיות.
הביטוח לא מחייב קודן.
כושר גרירה 1500 קג. ואת זה, קצת יותר קשה למצא בקטגורית המחיר שלו (במיוחד בדור ראשון).


Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדיזל של הדאסטר לא שונה מזה של רנו - אני לא מכיר אחד חדש יותר שמשמש אותם. העובדה שהתכנון המקורי שלו הולך 20 שנה אחורה (ואני מניח שהוא עבר ערימה די גדולה של שיפורים באמצע) לא הופכת את הגרסה הנוכחית שלו למיושנת - לפחות לא יותר מברכבים מקבילים של רנו, שבוודאי נסכים שהם לא מיושנים. הבנזין (גם ה-1.2 הקודם וגם ה-1.3 הנוכחי) מודרניים לגמרי. בכל אופן, לא מדובר במנוע בנזין אטמוספרי עם שני שסתומים לצילינדר. לא מעט יצרנים גוררים מנועים עשר+ שנים קדימה תוך כדי ערימת שיפורים, זה לא הופך אותם למיושנים.

 

מה שהופך רכב למודרני (לדעתי לפחות) זה מכלול של דברים. המולטימדיה היא כמובן לא הדבר היחידי (או העיקרי), אבל תסכים איתי (אני מקווה) שרכב שעומד בתקני זיהום באירופה ונבחן במבחני ריסוק מודרניים הוא בוודאי לא חיפושית עם מולטימדיה. הוא אולי לא שיא הטכנולוגיה, אבל הוא לא מאוד רחוק משם. הוא בוודאות יותר מודרני מגולף דור 4, פחות או יותר בכל אספקט.

 

יש כל מיני רכבים שנמכרו בכמות מצומצמת כחדשים וזוכים לביקוש ער (עד ער מאוד) כיד שניה, בעיקר כי שוק היעד שלהם הוא כזה שלא כל כך יכול להרשות לעצמו לקנות חדש. זה יכול להיות ג'ימיני, מיאטה או דאסטר, אבל זה (העובדה שיש מעט מאוד אקסמפלרים וביקוש גבוה יחסית להצע כמשומשים) לא הופכת את הביקוש לגבוה באופן אבסולוטי (כלומר, ביחס לאוכלוסיה).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, ושוב, אני מתייחס לדור ראשון, הוא לא יותר מודרני מגולף דור 4. ואל תנפנף בגרסא המאובזרת. היא נזם זהב באף חזיר.
שנית, גם לג'ימיני וגם לדאסטר יש ביקוש ער. עובדה שממשיכים להביא אותם ולשווק אותם. היבואן לא מלכ"ר. לא היה ביקוש, לא היו מביאים.
ושלישית, בדאסטר ( לא יודע איך זה בכל דאצ'יה) המחיר קבוע. חבר שמנהל צי רכב סיפר לי שלא משנה כמה יח' הוא מזמין, המחיר שהוא משלם והמחיר שאני שילמתי זהה. הישראלי המצוי לא פרייאר ועדיין למרות שאין מתנות והנחות וקד"מ (קצת כמו בטויוטה של לפני עשור) עדייו הרכב נמכר יפה יחסית לסגמנט הלכאורה מאוד מצומצם אליו הוא מיועד (לדבריך). השי היחיד שקבלתי עם הרכב היה עץ ריח (אמיתי לגמרי. לא לקחתי. עושה לי מיגרנה.)
בסוף, השוק מדבר. רכב זול ומחורבן לא היה זוכה לביקוש כיד שניה במחירי מחירון.
ודרך אגב, ברכב הזה כל תוספת עולה כסף. הרבה כסף. כשאני רואה רכב כזה עם צבע מטאלי,ג'נטים סגסוגת, ומדרכות סף, ברור לי שהבעלים לא עשה החלטה מושכלת. הרכב עלה לו עוד 10-12 אלף שח. וזה מביא אותו לאלטרנטיבות ה"איכותיות" יותר. כל מה שאני כותב מתייחס לדאסטר דיזל לבן. עם חישוקי ברזל ווו גרירה.



Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, sorvall כתב:

ראשית, ושוב, אני מתייחס לדור ראשון, הוא לא יותר מודרני מגולף דור 4.

דאסטר דור ראשון הוצג בעולם ב-2010, כעשור (וקצת) אחרי גולף דור 4. אז ההבדל הוא לא שמיים וארץ, אבל לפחות המנועים שהגיעו לארץ מודרניים בהרבה. מצד שני, בוא תגדיר מודרני, אחרת זה דיון די עקר.

 

לפני כשעה, sorvall כתב:

שנית, גם לג'ימיני וגם לדאסטר יש ביקוש ער. עובדה שממשיכים להביא אותם ולשווק אותם. היבואן לא מלכ"ר. לא היה ביקוש, לא היו מביאים.

לא טענתי שאין ביקוש בכלל, ברור שיש - הדאסטר כאמור הוא כמעט היחיד בקטגוריה שלו. ועדיין, יחסית למובילי הסגמנט (ובכלל) מדובר בביקוש די נמוך. אז כן, יש לקוחות, ולא, הם ממש לא מהווים חלק משמעותי מהלקוחות בסגמנט או בכלל. רוצה לומר, הרוב המכריע של הקונים מעדיפים רכבים אחרים, ואפילו בצחוק לא יפזלו לכיוון של הדאסטר. לא כי הוא גרוע, או נותן תמורה גרועה למחיר, פשוט כי הוא לא מה שהרוב המכריע של הקונים בסגמנט מחפשים ברכב חדש.

 

לגבי כל שאר הדברים - לא כל כך הבנתי מה הקשר. גם לשתי הוולוו V40 הידניות שהגיעו לארץ יש ביקוש ער. אז זה אומר שמדובר בלהיט? זה בסה"כ אומר שההצע מאוד מצומצם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם מנהיגים היום זה לא מה שהיה פעם. לא אמינים בשיט. הרבה ״עובדות אלטרנטיביות״. פעם שהיו מייצרים אותם בגרמ... אויי שיט נעצור פה.

  • מצחיק 5
  • מבאס 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...