Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :)

זקוק ליעוץ ברכישת רכב מיני קטן ואוטומטי עד 40 אלף שח.

היה לי i10 2014 גיר אוטומטי עם נתונים טובים אבל לפי מה שהבנתי היא לא חסכונית בדלק סביב ה12 ליטר? 

אשמח להצעות תודה 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אם אין צורך בתא מטען גדול יחסית ומרווח מאחור, הייתי בוחר בספארק.

בגלל המנוע החזק משאר הקבוצה, נוחות סבירה ואבזור טוב ברמת אבזור הגבוהה ltz.

אצלי הרכב צריך כ 1/16.5 בנהיגה לא ממש חסכונית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 3 שעות, yoav911gt2 כתב:

שברולט ספארק, מיצובישי ספייס סטאר. 

I10 ופיקנטו לא נחשבות לחסכוניות ביחס לסגמנט. 

 

ספארק פחות אהבתי וכנ"ל ספייס סטאר.

יש רכבים נוספים שחושבים עליהם? סיטיגו 2018 היא עדיין בשנת 2018 עם גיר חד מצמדי?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

כל שאר המתחרות הגיעו עם גיר חד מצמדי - שלישיית ואג, שת"פ PSA טויוטה , סוזוקי ופיאט. 

יש את הטווינגו, היחידה שהגיעה עם דו מצמדי בסגמנט הזה, לא נמכרה הרבה ונעלמה לאחר שנתיים של שיווק. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

דווקא הטווינגו זריזה למידי ועם גיר סביר סך הכול, מעט נוקשה אבל בפנים מגניבה עם תאים נשלפים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 12 שעות, asafasraf כתב:

כמה ק״מ אתה מתכנן לנסוע ברכב בשנה?

 

לא הרבה יחסית.

סביב ה15/20 אלף בשנה.

חשבתי על ג'אז אבל יש חששות לגבי הסוללה ברכב ישן (הייברידית)רגילות לא מצאתי בשוק כרגע.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

יש גם ג'אז לא היברידית. 

אני רואה שאתה לא נוסע הרבה. האם ידני בא בחשבון? שם יש לך המון אופציות טובות בתקציב הזה וגם תשיג חסכון בדלק. 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
לפני 6 דקות, itamarg כתב:

יש גם ג'אז לא היברידית. 

אני רואה שאתה לא נוסע הרבה. האם ידני בא בחשבון? שם יש לך המון אופציות טובות בתקציב הזה וגם תשיג חסכון בדלק. 

 

כן אכן יש בשנתונים הישנים יותר אני מחפש יותר הצורה משנת 2009/2014 וקצת קשה להשיג לא הייבריד.

לצערי ידני לא אפשרי בגלל שאמי צריכה לנהוג עליו :(

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

הייתי מחפש אופל קורסה. לא חסכונית כל כך אבל אמינה מאוד ובתקציב שלך תוכל לרכוש אחת משנתון גבוה (2016-2017) ואפילו עם אחריות מטרייד יבואן מלובינסקי טרייד או משהו כזה (אני עכשיו מחפש לחבר רכב ומצאתי לו דווקא אחת מלובינסקי טרייד עם שנתיים אחריות ק"מ ממש נמוך 2017 בסביבות 47K, לדעתי אפשר להוריד אותם עוד קצת אבל בגדול בגלל שהשוק שלו חלש יש לך אפשרות לרכוש רכב בטיחותי יותר מרכבי המיני ואיכותי יותר, ולא פחות אמין). 

פורסם
לפני שעה, itamarg כתב:

הייתי מחפש אופל קורסה. לא חסכונית כל כך אבל אמינה מאוד ובתקציב שלך תוכל לרכוש אחת משנתון גבוה (2016-2017) ואפילו עם אחריות מטרייד יבואן מלובינסקי טרייד או משהו כזה (אני עכשיו מחפש לחבר רכב ומצאתי לו דווקא אחת מלובינסקי טרייד עם שנתיים אחריות ק"מ ממש נמוך 2017 בסביבות 47K, לדעתי אפשר להוריד אותם עוד קצת אבל בגדול בגלל שהשוק שלו חלש יש לך אפשרות לרכוש רכב בטיחותי יותר מרכבי המיני ואיכותי יותר, ולא פחות אמין). 

 

נדמה לי שאפשר להשיג בתקציב הזה יאריס לא? כפי שהבחור למטה כתב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני כשעה, renault5 כתב:

 

נדמה לי שאפשר להשיג בתקציב הזה יאריס לא? כפי שהבחור למטה כתב.

יאריס בת 10 אולי. המחירים של היאריס מנותקים לגמריי מהמציאות. 

פורסם
הייתי מחפש אופל קורסה. לא חסכונית כל כך אבל אמינה מאוד ובתקציב שלך תוכל לרכוש אחת משנתון גבוה (2016-2017) ואפילו עם אחריות מטרייד יבואן מלובינסקי טרייד או משהו כזה (אני עכשיו מחפש לחבר רכב ומצאתי לו דווקא אחת מלובינסקי טרייד עם שנתיים אחריות ק"מ ממש נמוך 2017 בסביבות 47K, לדעתי אפשר להוריד אותם עוד קצת אבל בגדול בגלל שהשוק שלו חלש יש לך אפשרות לרכוש רכב בטיחותי יותר מרכבי המיני ואיכותי יותר, ולא פחות אמין). 

אפילו לא בצחוק- רכב אנמי ולא אמין.
 
לא הרבה יחסית.
סביב ה15/20 אלף בשנה.
חשבתי על ג'אז אבל יש חששות לגבי הסוללה ברכב ישן (הייברידית)רגילות לא מצאתי בשוק כרגע.

לבת זוג שלי יש ג׳אז היברידית עם 200000 ק״נ והסוללה מחזיקה בלי בעיה.
בכל מקרה בק״מ שאתה נוסע, התשלום על הדלק לא כזה משמעותי.
×
×
  • תוכן חדש...