Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חרטא: סוזוקי סוויפט "הייבריד" בישראל


פבל
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

לפני 20 שעות, CX25GTI כתב:

היצרן הזה אט אט יתחיל להיות מותג מדבקה של טויוטה...


אני חושב שמדובר פה פשוט בסוג של טריק.

אם אינני טועה חתימת הפליטה של יצרן מחושבת לפי היצע הדגמים שלו.

ברגע שסוזוקי מוסיפים דגם היברידי לארסנל זה מוריד את חתימת הפליטה שלהם.

 

אין פה רצון לייצר טויוטות בתחפושת אלה רצון להתחמק מתקנות זיהום האוויר במינימום עלות.

 

ימכרו ״טויוטות״ או לא ימכרו לא בטוח שזה מעניין את היצרן.

 

לי יש דווקא כבוד ליצרן קטן שמנסה לשרוד ועדיין מוציא דגמי נישה כמו הג׳ימיני או הסוויפט ספורט.

זה שחלקם לא מגיעים לכאן או מגיעים עם תג מחיר של ״תגיד תודה שאנחנו מוכרים לך את זה״ זו בעיה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

סוזוקי ישראל משיקה את מתיחת הפנים של הסוויפט, ובמקום להתמקד בכל החידושים הרבים שהיא קיבלה, הם העדיפו לשים את הדגש על זה שהיא "הייבריד". זאת לא פעם ראשונה, והפעם כבר לא יכולתי לשתוק.  

הם סה"כ המציאו קטגוריה חדשה: מיקרו הייבריד. בשנה הבאה הם יציגו את נאנו הייבריד.    

אני דווקא אייצג צד אחר שמאד מרוצה מהסוזוקי שלו, לא התייחס ל"פסאודו היברדי" והטמטום שהם ייצרו בשביל "הייבריד" באמצע 2013 קניתי מהיבואן סוויפט ידנית שהחליפה עשור+ עם משפחומטית. היום לאחר6.5 שנים הי

הרכבים של סוזוקי לגמרי עומדים בהגדרה של סוגי הרכב ההיברידי, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך. המינוח הוא "היברידי קל"

אני חושב שהכותרת ממש לא במקום ואף עלולה לפגוע בפורום אם היבואן יחליט לפעול נגדכם.

 

Mild hybrid, is a vehicle that cannot be driven solely on its electric motor, because the electric motor does not have enough power to propel the vehicle on its own.[18][19] Mild hybrids include only some of the features found in hybrid technology, and usually achieve limited fuel consumption savings, up to 15 percent in urban driving and 8 to 10 percent overall cycle.[18][19] A mild hybrid is essentially a conventional vehicle with oversize starter motor, allowing the engine to be turned off whenever the car is coasting, braking, or stopped, yet restart quickly and cleanly. The motor is often mounted between the engine and transmission, taking the place of the torque converter, and is used to supply additional propulsion energy when accelerating. Accessories can continue to run on electrical power while the gasoline engine is off, and as in other hybrid designs, the motor is used for regenerative braking to recapture energy. As compared to full hybrids, mild hybrids have smaller batteries and a smaller, weaker motor/generator, which allows manufacturers to reduce cost and weight

עריכה אחרונה על ידי mh53

STI 2004

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה הם בדיוק יעשו? הרי גם במה שציטטת רשום mild hybrid.

אני לא רואה הרבה הבדל בין רכב עם start&stop לקשקוש הזה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל המערכת הנ"ל לא קיימת ברכב רגיל. יש פה מנוע חשמלי וסוללה ייעודית. ההבדל בין זה ל"היברידי" כמו שאנחנו מכירים ומצפים הוא שאין כאן יכולת תנועה על חשמל.

STI 2004

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם מערכת S&S לא קיימת ברכב רגיל.
גם אלטרנטור לא קיים ברכב רגיל.
גם הצתה לא קיימת ברכב רגיל.

מה זה בדיוק רכב רגיל?
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע. לא ראיתי הגדרה "רכב רגיל". אתה רשמת שזה אבזור שלא נמצא ברכב רגיל, אני חושב שזה רכב רגיל לחלוטין.
לשווק רכב עם פאוור בנק וסטרטר מוגדל ולקרוא לזה היברידי זה בלוף, זו דעתי.
על אותו משקל יכלו לשווק רכבים עם S&S כהיברידיים, הם קיבלו הרי מצברים שונים ומחוזקים וסטרטר מחוזק וזה הביא לחסכון של כמה אחוזים בצריכת הדלק. לא אבזור שקיים ברכב רגיל נכון?
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי. רכב "רגיל" = רכב ללא מערכת היברידית משום סוג. לא קלה לא מלאה ולא PLUG IN

 

ההתייחסות שלי היא מול רכבים עדכניים שנמכרים היום. לכולם יש START/STOP היום, (אולי למעט דגמים איזוטריים) ואין להם מערכת חשמל כזו. 

רכב היברידי קל יודע להשתמש באנרגיית הבלימה ולאגור אותה בסוללה ייעודית לנושא, רכב עם START/STOP לא. 

 

STI 2004

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר לרכבים פעם לא היה אלטרנטור, זה לא הפך רכבים שקיבלו אלטרנטור ל"היברידי זערורי".
הכל פה הוא עניין של הגדרה ושיווק. הרי המרת אנרגיה לשם תפעול מערכות שונות וטעינת סוללה מתרחשת בכל רכב עם מצבר שהוא סוללה יעודית לנושא לצורך העניין.
כן הטעינה היא לא מהבלמים, אבל מה זה בדיוק משנה?
אז קראו לזה "היברידי קל".
אני אומר שעל אותו משקל יכלו לשווק רכבים עם S&S כ"היברידי קל קל", זה היה הופך אותם לרכב היברידי? לא.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אתה נכנס למה שאתה חושב, וזה אחלה. אבל הגדרה ושיווק זה מהות העסק. והרכב הזה מוגדר היברידי. 

פעם גם היה מנואלה להניע :) ופעם פעם בכלל לא היו מכוניות 

TIMES ARE CHANGING MY FRIEND

STI 2004

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"

A hybrid vehicle uses two or more distinct types of power, such as submarines that use diesel when surfaced and batteries when submerged. Other means to store energy include pressurized fluid in hydraulic hybrids.

The basic principle with hybrid vehicles is that the different motors work better at different speeds; the electric motor is more efficient at producing torque, or turning power, and the combustion engine is better for maintaining high speed (better than typical electric motor). Switching from one to the other at the proper time while speeding up yields a win-win in terms of energy efficiency, as such that translates into greater fuel efficiency, for example."


לא אני הגדרתי. לקוח מויקי. אין פה רכב היברידי מאיך שאני מבין את ההגדרה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני 20 שעות, gabizon79 כתב:

אני דווקא אייצג צד אחר שמאד מרוצה מהסוזוקי שלו

בכנות, אני לא מכיר אדם אחד שלא מרוצה מהסוזוקי שלו. לכן הכעס, כי המכוניות שלהם הן בסך הכל לא רעות, נותנות תמורה די טובה (במיוחד הסוויפט, הבלנו, והויטארה), ולא צריכות שימוש בטריקים זולים כדי להימכר. כל מה שצריך זה לשחק על החוזקות האמיתיות של הרכבים האלה וזהו. אבל הבחירה לשווק לי תפוחים על סמך ההצלחה שלהם במבחנים במתמטיקה מרגישה פשוט כמו זלזול באינטליגנציה של הלקוחות הפוטנציאליים.

לפני 4 שעות, menir1 כתב:

(לא מצאתי את נתון המומנט).

אני בוחר שלא להעלב מזה:

ציטוט

למרות "תוספת של 107 ניוטון-מטר (כ-11 קג"מ)"

:D 

 

לפני שעה, mh53 כתב:

הרכבים של סוזוקי לגמרי עומדים בהגדרה של סוגי הרכב ההיברידי, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך. המינוח הוא "היברידי קל"

כמו שכתוב בידיעה אליה קישרתי בהודעה הראשונה: טכנית, זה נכון. ביחס להאמרים שנסעתי עליהם בצבא הסוויפט הזאת היא מאוד היברידית. ביחס לרכבים היברידיים "אמיתיים" - כלומר כאלה שיכולים לנוע על חשמל בלבד והמערכת ההיברידית מסייעת להם להגיע לחסכון של עשרות אחוזים ביחס למקבילות הבנזיניות שלהם - כאלה שנקנים בגלל אחת או יותר מהיכולות האלה, היא היברידית כמו שאני "גבר שרמנטי ומסוקס". ביחס לג'ורג' מסיינפלד - אולי, ביחס לגברים שרמנטיים ומסוקסים "על אמת", אני הוא ג'ורג' מסיינפלד.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היצרנים מתחו את ההגדרה מאחר ולמיטב ידיעתי אין הגדרה חוקית בתקינה של מהו היברידי ומה לא. ולא- ויקיפדיה היא לא הגדרה מחייבת לכאן או לכאן.

דומה לתקופה בה יצרני מזון קראו למוצרים "דיאט" ו-"דל" כאשר מתברר שיש 5% קלוריות פחות. המחוקק סתם את הפרצה הזו ומאז ישנה הגדרה מחייבת לפיה קולה עם 41 קלוריות ל-100 מ"ל (במקום 42 בקולה 'אדומה') היא לא זירו ולא לייט ולא קלה.

אגב גם למבורגיני עשו תרגיל דומה בתערוכת פרנקפורט האחרונה (והאחרונה אי פעם בעצם) בה הוצגה השיאן:

The owner of the exclusive Lamborghini Sian arrives at the auto delivery

 היה מאוד מרשים לראות למבורגיני היברידית עם 800 פלוס כוחות סוס.

רק מי שעיין במפרט גילה שהמנוע החשמלי בעצם מפיק 34 כוחות סוס מופרעים, שאולי מסייעים לספויילר האחורי ולמשאבת המים של מצנן הגיר.

 

שי

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, פבל כתב:

  אני בוחר שלא להעלב מזה:

:D 

 

אני הולך לשבת בפינה (בחושך...)

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 23.11.2020 בשעה 11:33, ch2856 כתב:

היבואן? אין לי ממש תלונות אליו, כפי שעשה עם ה-SX4 שהפך לקרוסאובר כי זה מה שמוכר.  

היבואן התברבר לגמרי עם המיתוג, לכן יש על אחורי הרכב שפע שמות (SX4 S-cross Crossover). גם ה"סופר" עם הסויפט האחרונה מותר (ואפילו הסמל עם האחרויים לא עקבו ומוזר).

בתאריך 23.11.2020 בשעה 13:14, CX25GTI כתב:

היצרן הזה אט אט יתחיל להיות מותג מדבקה של טויוטה...

 

רכבים בתחפושת הם עניין שגרתי, המותג של סוזוקי הופיע על רכבים של יצרנים אחרים, ומצד שני רכבי סוזוקי נמכרו בשמות שונים. הכרנו את זה אפילו בארץ עם הפיאט סדיצ'י. לפי אותו הגיון סיטרואן הוא מותג מוזל של פיג'ו שהוא מותג מוזל של טויוטה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...