Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חרטא: סוזוקי סוויפט "הייבריד" בישראל


פבל
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

היבואן? אין לי ממש תלונות אליו, כפי שעשה עם ה-SX4 שהפך לקרוסאובר כי זה מה שמוכר. הבעיה היא המוני האתרים שלקחו חלק בקשקוש הזה. מילא היו עקביים, אז האוקטביה לדוגמה הייתה היברידית וכך גם A3 וכו' וכו', אבל נו, אני כנראה מצפה ליותר מידי. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

סוזוקי ישראל משיקה את מתיחת הפנים של הסוויפט, ובמקום להתמקד בכל החידושים הרבים שהיא קיבלה, הם העדיפו לשים את הדגש על זה שהיא "הייבריד". זאת לא פעם ראשונה, והפעם כבר לא יכולתי לשתוק.  

הם סה"כ המציאו קטגוריה חדשה: מיקרו הייבריד. בשנה הבאה הם יציגו את נאנו הייבריד.    

אני דווקא אייצג צד אחר שמאד מרוצה מהסוזוקי שלו, לא התייחס ל"פסאודו היברדי" והטמטום שהם ייצרו בשביל "הייבריד" באמצע 2013 קניתי מהיבואן סוויפט ידנית שהחליפה עשור+ עם משפחומטית. היום לאחר6.5 שנים הי

רק אני רואה את סוזוקי בדרך לאבדון?
מכוניות עם טכנולוגיה מיושנת.

גירים אוטומטים מיושנים, שיווק מצומצם של מנועי טורבו, איבזור דל.

במקום למכור כמו לחמניות סוזוקי ג'ימיני עם מנוע 1.0 טורבו אוטומטי הם עדיין משווקים אותה עם מנוע אטמוספרי עגלתי מזהם ומיושן ומשלמים קנס על כל יחידה שהם מייצרים.

היצרן הזה מסרב ליישר קו עם התעשיה באופן כללי ורק מגדיל את הפער עם הזמן, אני לא צופה עתיד טוב ליצרן הזה, לפחות לא אם הוא ימשיך בכיוון הזה. במקרה הטוב הוא יסיים כמו דייטסו שעברה לשיווק ברחבי יפן בלבד.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

:: SEAT LEON
F
R
5F FL
::

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי דואגים לעצמם ומשתפים פעולה עם טויוטה, מה שמאפשר להם לקבל מכוניות היברידיות מלאות בקטגוריות שהן לא היו נוכחים בהם. 

מצד שני דגמים כמו הקרוסאובר והויטרה מיושנים ומצריכים החלפה. הזיפת בארץ טרם קיבלה את מנועי הטורבו שמשווקים בחול והופכים אותה ליותר רלוונטית שם.

לסוזוקי אחיזה טובה בשוק ההודי, היא לא תגמור כמו דייהטסו בכל מקרה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 דקות, Tamir FR כתב:

רק אני רואה את סוזוקי בדרך לאבדון?
מכוניות עם טכנולוגיה מיושנת.

גירים אוטומטים מיושנים, שיווק מצומצם של מנועי טורבו, איבזור דל.

במקום למכור כמו לחמניות סוזוקי ג'ימיני עם מנוע 1.0 טורבו אוטומטי הם עדיין משווקים אותה עם מנוע אטמוספרי עגלתי מזהם ומיושן ומשלמים קנס על כל יחידה שהם מייצרים.

היצרן הזה מסרב ליישר קו עם התעשיה באופן כללי ורק מגדיל את הפער עם הזמן, אני לא צופה עתיד טוב ליצרן הזה, לפחות לא אם הוא ימשיך בכיוון הזה. במקרה הטוב הוא יסיים כמו דייטסו שעברה לשיווק ברחבי יפן בלבד.

רק מחשבה,

למה להשקיע במשהו שיחלוף מין העולם בעוד כעשור? עד אז הם ישרדו וישקיעו את כספי הפיתוח בטרנד החשמלי.

גירים, מנועים וכו' כולם יקנו מאותם כמה יצרנים מובילים ועיקר ההבדל בין המכוניות יהיה האיבזור/תוכנות הניהול וכו' - די דומה למה שקורה עכשיו בתחום האופניים החשמליים.

 

לגבי ה"מיקרו הייבריד" כל עוד רשות המיסים לא הגדירה מהו הייבריד אמיתי ניתן למכור את הסוזוקיברידית לציי הליסינג עם כל ההטבות הנלוות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בטוח שזה ישראבלוף שייחודי לנו ולאולי כמה שווקים מזרח אירופאיים, אבל להפתעתי הסוויפט מוצגת כהיברידית גם באתר הבריטי ואפילו באתר הגרמני, שם לרוב יצרנים דואגים לדקדק ולהקפיד.

באופן משעשע בשני האתרים הללו הרכב הראשון שזכיתי לראות היה בעצם טויוטה, פעם ראב4 ופעם קורולה, שזכו לגריל סוזוקי על מנת להכניסן לריינג' לצורך הפחתת פליטת המזהמים של המותג.

 

אגב- למי שהתעמק, האם המערכת של סוזוקי דומה למערכת mHEV של VAG, כלומר סוללת 48V שמסייעת למנוע הבנזין בזמן גלישה, או אצל סוזוקי מדובר במשהו (מעט, אבל ממש מעט) יותר משמעותי?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Tamir FR כתב:

רק אני רואה את סוזוקי בדרך לאבדון?
מכוניות עם טכנולוגיה מיושנת.

גירים אוטומטים מיושנים, שיווק מצומצם של מנועי טורבו, איבזור דל.

במקום למכור כמו לחמניות סוזוקי ג'ימיני עם מנוע 1.0 טורבו אוטומטי הם עדיין משווקים אותה עם מנוע אטמוספרי עגלתי מזהם ומיושן ומשלמים קנס על כל יחידה שהם מייצרים.

היצרן הזה מסרב ליישר קו עם התעשיה באופן כללי ורק מגדיל את הפער עם הזמן, אני לא צופה עתיד טוב ליצרן הזה, לפחות לא אם הוא ימשיך בכיוון הזה. במקרה הטוב הוא יסיים כמו דייטסו שעברה לשיווק ברחבי יפן בלבד.

היצרן הזה אט אט יתחיל להיות מותג מדבקה של טויוטה...

הקורולה בתחפושת של סוזוקי אמורה להגיע מתי שהוא לישראל, לעניות דעתי מה שמעכב הוא מדיניות המחירים מול הקורולה, כמובן שלא לפגוע במכירות הקורולה בישראל אלא לחתוך מכירות מיונדאי \ קיה...

אני חושב שסוזוקי יהפוך להיות מין מותג לאו קוסט של טויוטה בארץ על מנת להתחרות עם המותגים מקוריאה.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי חיה בעיקר על השוק ההודי ופה ושם על השוק היפני ומספר שווקים באסיה, כל מה שמעבר כיום זה רק סוג של בונוס. בשורה התחתונה, זה מותג בלי עתיד במערב, כמו מיצובישי. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא אייצג צד אחר שמאד מרוצה מהסוזוקי שלו, לא התייחס ל"פסאודו היברדי" והטמטום שהם ייצרו בשביל "הייבריד"

באמצע 2013 קניתי מהיבואן סוויפט ידנית שהחליפה עשור+ עם משפחומטית. היום לאחר6.5 שנים היא עברה 225 אלף ק"מ, התקלה ה"משמעותית" היחידה היתה שיפוץ ממיר קטיליטי או הסנסור שלידו ב2000 ש"ח, מעבר לכך אפס תקלות. לציין שאני מרביץ עם הרכב, לא חסר לי כח לא בעיר, לא בעליות ולא בכבישים מהירים.

לגבי הנוחות, אני 1.84 מ' עם בעיות גב תחתון,  המושבים נוחים לי מאד והנסיעה נוחה לי מאד, אופי ההנסועה הוא לעיתים 4 שעות בכביש באותו היום. נוחות היא עניין סובייקטיבי ככל הנראה. אשתי שהיא בעלת ספארק 2018  תמיד מעדיפה שנסע עם הרכב שלי מחוץ לעיר בגלל המושבים שנוחים גם לה.

בקיצור, רכב שעלה על הכביש 78K ש"ח, נותן עבודה נון סטופ מבלי להתלונן, נח,אמין בטירוף, וכן אפילו כיף לנהיגה, לי אישית הוא חבילה שלא בטוח שרכבים אחרים יוכלו לספק.

אני מתכוון לתת לו כמה שהוא ייתן ולאחר מכן אולי לקנות שוב עוד אחד כזה ידני, ורכב גדול שהוא לא סוזוקי,לאשתי.

עריכה אחרונה על ידי gabizon79
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

ידני זה הכי אחי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע את התואר "מיברידית" לרכבי MHEV, זה גם מצלצל כמו "מיני היברידית"

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאור של פבל זו סוויפט אי-ברידית

  • מצחיק 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המדינה צריכה להגדיר שרכב היברידי הוא רכב שמסוגל לנסוע בכוחות עצמו ללא מנוע הבנזין. 

לכל הטויוטות למינהן יש גימיק של מצב ev שמאפשר נסיעה של כ 500 מטרים רק על חשמל, זה מספיק כדי להוכיח שיש פה מנוע נוסף לא דלקי שבאמת עושה משהו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות העיפו את המובילאיי בשני הדגמים ה"היברידיים".

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, שי כתב:

אגב- למי שהתעמק, האם המערכת של סוזוקי דומה למערכת mHEV של VAG, כלומר סוללת 48V שמסייעת למנוע הבנזין בזמן גלישה, או אצל סוזוקי מדובר במשהו (מעט, אבל ממש מעט) יותר משמעותי?

 

להבנתי, במערכת הנוכחית של סוזוקי המשודכת למנוע האטמוספרי, אין אפילו שימוש בסוללה של 48V אלא במערכת חלשה יותר המבוססת על סוללת 12V. מנוע העזר מנפק כ-3 כ"ס (לא מצאתי את נתון המומנט).

סוזוקי פיתחה מערכת מבוססת 48V עבור מנוע ה-1.4 המוגדש שלהם והיא תגיע מן הסתם במהלך השנה הבאה - מנוע העזר שלה מנפק כ-13 כ"ס.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...