Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי טרקטורון קימקו מקסר ואני רוצה להוסיף שקע מצית, בשביל זה אני מחבר מפצל פיוז לאחד הפיוזים ומוסיף לו גם שקע מצית... כמו שאני רואה קיימים רק 4 פיוזים בטרקטורון.. זה הגיוני או שאולי יש עוד פיוזים שנמצאים במקום אחר?

איזה פיוז יהיה לי כדאי לפצל?

לאן שייך כל פיוז?

122507246_787084492130784_3395855818155626667_n.jpg

122129275_790360284857630_6056021613406156467_n.jpg

פורסם

הגיוני או לא, זה המצב .
ובעצם זה טרקטורון, לא משאית. כמה פיוזים צריך שם?

בכל אופן, תתחיל מזה של ה15A spare.
הוא כנראה פיוז האביזרים הפנוי שלך.


Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
לפני 7 שעות, khc כתב:

הגיוני או לא, זה המצב .
ובעצם זה טרקטורון, לא משאית. כמה פיוזים צריך שם?

בכל אופן, תתחיל מזה של ה15A spare.
הוא כנראה פיוז האביזרים הפנוי שלך.


Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
 

מה התפקיד של פיוז spare? כשמו כן הוא? ספייר? כלומר הוא נמצא שם לספיר ולא מעביר חשמל?

פורסם

רוב הסיכויים שפיוז ספייר לא מוזן כלל, ונמצא שם פשוט כספייר, למקרה צורך.

בכל אופן קל מאוד לגלות זאת עם נורת ביקורת

יום טוב גם לך

פורסם

אני גם לא מבין למה צריך לפצל פיוזים. תתחבר ישירות למצבר או לחוט שמוזן ממנו, שים פיוז על הקו וזהו.
שים לב שאולי תרצה שיהיה מתח בשקע שלך רק אחרי סוויצ' ואז אפשר להשתמש בממסר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 11 שעות, shellcase כתב:

אני גם לא מבין למה צריך לפצל פיוזים. תתחבר ישירות למצבר או לחוט שמוזן ממנו, שים פיוז על הקו וזהו.
שים לב שאולי תרצה שיהיה מתח בשקע שלך רק אחרי סוויצ' ואז אפשר להשתמש בממסר.

איך מתחברים ישירות למצבר? רציתי לפצל את הפיוז של התאורה עם מפצל (כמו בתמונה), להוסיף למפצל עוד פיוז ולחבר אליו את החוט האדום של השקע מצית ואת החוט השחור שיוצא מהשקע מצית לקדוח לשלדה... כדאי לעשות משהו אחר?

DC428852-F223-48C6-9F0E-E7D1334087E9.png

A1659035-73E7-4717-8727-FBBAF46E9849.png

פורסם
לפני כשעה, talbin1212 כתב:

איך מתחברים ישירות למצבר? רציתי לפצל את הפיוז של התאורה עם מפצל (כמו בתמונה), להוסיף למפצל עוד פיוז ולחבר אליו את החוט האדום של השקע מצית ואת החוט השחור שיוצא מהשקע מצית לקדוח לשלדה... כדאי לעשות משהו אחר?

למצבר? סופית מתאימה לחוט ולהתחבר למצבר, אענה לך בכנות - אם אתה לא מבין את זה לבד, אל תתעסק במערכת החשמל עד שלא תלמד עוד קצת.

תאורה זה לא המקום הנכון להתחבר אליו, מדובר במעגל שהזרם בו גבוה יחסית ואתה לא רוצה להוסיף לחיווט שלו עוד צרכנים.
לא צריך לקדוח שום דבר לשלדה, תמצא בורג ותתחבר אליו, למה להחליש את השלדה?

בלי קשר לנושא - למפצל פיוזים לא צריך להוסיף פיוזים, הוא מגיע עם מקום ל2, אחד לקו המקורי ואחד לקו המפוצל.

 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 27 דקות, shellcase כתב:

למצבר? סופית מתאימה לחוט ולהתחבר למצבר, אענה לך בכנות - אם אתה לא מבין את זה לבד, אל תתעסק במערכת החשמל עד שלא תלמד עוד קצת.

תאורה זה לא המקום הנכון להתחבר אליו, מדובר במעגל שהזרם בו גבוה יחסית ואתה לא רוצה להוסיף לחיווט שלו עוד צרכנים.
לא צריך לקדוח שום דבר לשלדה, תמצא בורג ותתחבר אליו, למה להחליש את השלדה?

בלי קשר לנושא - למפצל פיוזים לא צריך להוסיף פיוזים, הוא מגיע עם מקום ל2, אחד לקו המקורי ואחד לקו המפוצל.

 

אחי זה מה שעשיתי והשקע מצית שהוספתי לא מקבל חשמל,

 

חיברתי מפצל לפיוז של התאורה, למפצל חיברתי 2 פיוזים, אל החוט האדום שיוצא מהמפצל חיברתי את החוט האדום שיוצא מהשקע מצית ואת החוט השחור שיוצא מהשקע מצית ליפפתי סביב בורג שנמצא בטרקטורון... מה שקיבלתי זה שהתאורה עובדת כרגיל אך השקע מצית לא מקבל חשמל

על מה דילגתי? למה השקע מצית לא מייצר חשמל?

×
×
  • תוכן חדש...