Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא מעולה, יתן לבנט סולם לרדת מקו ה"אי סגר" שלו

הוא יתן נאום לאומה שאת הדלתא ניצחנו בלי סגר, אבל הווריאנט החדש שביבי הביא מארה"ב בחופשה שלו,

אי אפשר לנצח בלי סגר. 

 

ואז הוא יסביר שעדיף צימר בשומרה, ולא חופשה בארה"ב. 

  • מצחיק 2
פורסם
בתאריך 19.8.2021 בשעה 22:06, sperial כתב:

עד כמה שהבנתי זה בדיוק ה-AY3 הבעייתי.

 

אני לא יודע מי השלה את עצמו שהוא לא יגיע לפה, הוא לא נפוץ רק באמריקה הצפונית והדרומית, אלא כבר התגלה ב 30 מדינות. הדרך היחידה לעצור לחלוטין כניסת וריאנטים היא אטימה הרמטית של נתב"ג וגבולות הקרקע+בידוד של 3 שבועות לכל מי שיוצא או נכנס תחת אישור מיוחד.

 

אבל אין דרך לגרום לזה לקרות, אז המציאות היא מה שהיא

  • רעיון טוב! 2
פורסם

מישהו בכלל מאמין למשרד הבריאות? 
ביום שלישי האחרון שינו את חוקי המשחק בבדיקות.
פתאום בדיקות PCR לא טובות לצורך כניסה למקומות,  ברור שפחות הולכים להיבדק.
ואז מגלים פחות חולים, אין שום היגיון בהשוואה של מספר המאומתים השבוע (לאחר החוקים החדשים) לעומת שבוע לפני.
אין מה לעשות, עשו שינויים. צריכים לחכות קצת יותר ואז לעשות השוואות. 


כנ"ל לגבי מספר החולים הקשה, נראה שאכן בקרב המחוסנים בני 60 פלוס יש ירידה או האטה בעליה.
אבל אם לא יהיה שינוי בבלתי מחוסנים בני ה 60 פלוס, אז תוך שבוע הם יהיו הדומיננטים. 

 

בהצלחה בחגים 

פורסם (נערך)

לא "גילו" שום דבר - ההחלטה היא מנהלתית. זה כדי להפריד בין בדיקות ללא תשלום (מסיבה רפואית - PCR) לבדיקות בתשלום (לצורך כניסה לארועים - RADT). וזאת מעבר לכך שבבדיקת RADT התוצאות מתקבלות תוך שעה, בעוד ש-PCR אורך גם 24 שעות ויותר. זה קצת כמו שעל הבדיקות שנערכות חנם כתוב "לא לצורך נסיעה לחו"ל")

 

ועדיין מישהו פלט אתמול בערוץ 12 שבבדיקות הסקר האלה לקראת ארועים נמצאו בשבוע האחרון לא פחות מ-1600 מאומתים. להזכיר - אלה אנשים שרצו להכנס לארועים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 21.8.2021 בשעה 01:16, Pika007 כתב:

 

אני לא יודע מי השלה את עצמו שהוא לא יגיע לפה, הוא לא נפוץ רק באמריקה הצפונית והדרומית, אלא כבר התגלה ב 30 מדינות. הדרך היחידה לעצור לחלוטין כניסת וריאנטים היא אטימה הרמטית של נתב"ג וגבולות הקרקע+בידוד של 3 שבועות לכל מי שיוצא או נכנס תחת אישור מיוחד.

 

אבל אין דרך לגרום לזה לקרות, אז המציאות היא מה שהיא

 

עכשיו ביבי בחו"ל. 

(לא רומז כלום)

 

פורסם

 

נתון מעניין שחיפשתי ולא מצאתי (לצורך ויכוח עם סרבן חיסונים דלביוב) - כמה מהמתים מחוסנים וכמה לא מחוסנים, בשום מקום אין מידע כזה, יש רק לגבי חולים קשה/מאומתים וכו'.

יש סיבה? או שפספסתי וזה קיים איפשהו?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לסגור את שדה התעופה? אחרי שבג"ץ פסק שזה אסור? ועוד ממשלה של חובבי הבג"ץ? לא יקרה גם אם יעשו סגר מוחלט בארץ לחודשיים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 6 דקות, misterb כתב:

נתון מעניין שחיפשתי ולא מצאתי (לצורך ויכוח עם סרבן חיסונים דלביוב) - כמה מהמתים מחוסנים וכמה לא מחוסנים, בשום מקום אין מידע כזה, יש רק לגבי חולים קשה/מאומתים וכו'.

יש סיבה? או שפספסתי וזה קיים איפשהו?

אל תתווכח עם סרבן חיסונים, הוא יוריד אותך לרמה שלו, וידרוס אותך עם ניסיון.

 

גם אם מישהו נדרס, הוא יגיד לך שהחיסון הרג אותו.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, korola כתב:

יש בעיה , גם השרה מיכאלי בחו"ל.
אחרת היה נורא פשוט לסגור את שדה התעופה להרבה זמן.

קורולה. היא נסעה לאבי את הבן שנולד לה.

מאם פונדקאית. לא נסעה לחופשה.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 46 דקות, yor2 כתב:

קורולה. היא נסעה לאבי את הבן שנולד לה.

מאם פונדקאית. לא נסעה לחופשה.

 

לא ביקרתי את מטרת הנסיעה שלה, רק ציינתי שאם רק ביבי היה בחו"ל ולא היו עוד שרים מהקואליציה בחו"ל,

אז זאת הייתה סיבה טובה מאוד להחליט על סגירת שדה התעופה למשך חודשים ארוכים.

 

בכל מקרה אי אפשר לקבל החלטה כזאת ששרת התחבורה לא בארץ,  מי יחתום על הצו?  שרת הפנים?

 

 

לפני שעה, misterb כתב:

 

נתון מעניין שחיפשתי ולא מצאתי (לצורך ויכוח עם סרבן חיסונים דלביוב) - כמה מהמתים מחוסנים וכמה לא מחוסנים, בשום מקום אין מידע כזה, יש רק לגבי חולים קשה/מאומתים וכו'.

יש סיבה? או שפספסתי וזה קיים איפשהו?

 

אל תתווכח איתו,  כי במספרים אבסולוטיים הוא צודק, כנראה רוב המתים הם מחוסנים (זאת הסיבה שלא תמצא פרסום רשמי).
מה לעשות, רוב המתים הם מעל גיל 70 (או 60) , ובגילאים האלה מעל 90% חוסנו. 

רופא מסויים אמר שאם כבר בן 60 פלוס מגיע למצב קשה, אז הסיכויים שלו למות לא תלויים בזה שהוא התחסן או לא. 

ונכון לעכשיו מאושפזים 290 חולים קשה מעל גיל 60 שהתחסנו ו 189 חולים קשה מעל גיל 60 שלא התחסנו.
אני מניח שפילוח המתים דומה לחלוקה הזאת. 

כלומר מתוך ה 350 מתים של הגל הנוכחי, כנראה מעל 200 מחוסנים בשתי מנות ו עוד 150 לא מחוסנים.

 

אבל, בגלל שרק 10% לא מחוסנים , אז הסיכון ללא מחוסן למות מקורונה לעומת מחוסן זה פקטור 3-7 תלוי את מי שואלים.

פורסם

מבחינת חולים קשה היחס בין מחוסנים ללא מחוסנים, מעל גיל 60, בתקנון ל-100,000 אנשים, הוא בערך 1:11.  יותר מזה, מספר המחוסנים (ל-100,000, אבל כיוון שסה"כ מספר בני הקבוצה כמעט קבוע זה נכון גם אבסולוטית) יציב כבר 10 ימים (כ-20 ל-100,000), בעוד שמספר הלא מחוסנים מטפס בעקביות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

1 ל 11 , זה עכשיו בגלל החיסון השלישי,  לצערי 350 המתים של החודש לא הספיקו לקבל את החיסון השלישי.
ורובם היו מחוסנים שקיבלו 2 מנות. 
אם תחזור אחורה, תראה שכבר בתחילת יולי, שהעבירו לרשות הפלסטינית מיליון חיסונים, והם החזירו אותם,

רשמתי שהכי טוב זה לתת אותם כמנה שלישית, זה היה חוסך כ-200 מתים. 

לפני שבועיים היחס היה עדיין 1 ל 5. 

 

חולים קשה מחוסנים מעל גיל 60 ,  

המספרים ממשיכים לעלות. אנחנו ב 289 לעומת 275 ביום א' שעבר.

חולים קשה לא מחוסנים מעל גיל 60, אנחנו ב 189 לעומת 124 ביום ראשון שעבר. 

מכיוון שקבוצת הלא מחוסנים לא רצה להתחסן, אז אין סיבה שנראה עצירה שם, לכן גם אם תהיה עצירה במחוסנים מעל גיל 60, תוך כמה ימים הלא מחוסנים מעל גיל 60 יעברו אותם ויהיו הדומיננטים .
 

לדעתי , התקווה היחידה היא לפתוח את החיסון השלישי לכולם (מה שרשמתי גם בתחילת יולי).
במקום להתעסק אם מתנגדי החיסונים היה עדיף להתמקד עם אלו שכבר קיבלו ולתת להם את הבוסטר.
והתקלה העיקרית (מבחינתי) זה שלא פתחו את ההמנה השלישית לכולם כבר בימים הראשונים.
דווקא מנה שלישית למסה של גלאי 20-40 , הייתה עוצרת יותר מהר את ההדבקה ואת כמות המאומתים וההגנה על בני ה 60 פלוס הייתה אפקטיבית יותר. 

 

זאת אותה טעות שעשו בינואר השנה, רק התחילו לחסן את גילאי ב 20-40 , הצלחנו להתגבר על ה R המזעזע. 

 

image.png.743b5065d2dc4587958c51f0a9582ae2.png

×
×
  • תוכן חדש...