Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רעש מוזר הנובע להפתעתי מהמשאבה המרכזית - הרעש דומה לרעש המגיע מהמפצל שליד הבומבה המרכזית לפני שהוא מגיע ללחץ הרצוי ומסתיים בקליק - רק שפה הוא לא מסתיים בקליק אלא רק מסתיים - הבעיה הראשונה היא שאף פעם לא שמעתי את הרעש הנ"ל מהמשאבה ואני לא יודע מה זה אומר והשנייה היא שהוא מופיע כל שתי שניות בערך.

 

מה דעתכם??

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

אני לא יודע על איזה רעש אתה מדבר מכוון המחלק(בומבה מרכזית).לא אמור להיות שם שום רעש

איזה רעש אתה שומע?

טרטור/דפיקות/אויר יוצא?

פורסם

אתה מכיר את התיקתוק המעצבן של הגעה ללחץ הרצוי שאמור להופיע כל איזה 20-30 שניות? (לא מהבומבה - הוא מגיע מהמחלק שנמצא בסמוך לבומבה ולא מחובר אליה- FDV). אצלי הוא מופיע כל 5 שניות אבל עד שהוא מופיע - בעיקר בטורים נמוכים - יש SSSSSSSS מתמשך כאילו קשה לו להגיע ללחץ הרצוי ול'תיק' המפורסם.

 

עכשיו יש לי את הרעש הזה גם מכיוון המשאבה - את זה אני לא מכיר.

בריאות לכולם!

פורסם

אחת הבומבות (סביר להניח שזאת המרכזית) הלכה. ייתכן שבנוסף גם נכנס אוויר למערכת.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

..ב מ ק ר ה... יש לי בומבה מרכזית חלופית - למרות ששלי די חדשה אני אנסה את החלופית מחר בבוקר.

משהו ששמתי לב אליו; בכל פעם שיש לי נזילה רצינית - לאחר התיקון אין SSSS לאיזה כמה ימים, מוזר לא?

בריאות לכולם!

פורסם

אני הייתי ממליץ לך לבדוק את מחלק הכח או את המשאבה המרכזית.



המערכת לא מצליחה לבנות לחץ.

 

או שיש סתימה או דליפה פנימית.

(בד"כ זה קורה כשחורי המעבר של השמן ההידראולי מתרחבים.)

או שהמומבה המרכזית גמורה.

 

אם אתה אומר שאחרי תיקון אין את הרעש - כנראה שזה או דליפה פנימית או אויר.

פורסם

נראה לי שזוהי דליפה פנימית מהמחלק של הברקסים או של ההגה - בדקתי צינורות חוזרים בכניסה אל מאגר השמן ויש כנראה נזילה באחד מהמחלקים.

 

זה נראה מבאס להחליף את הווסת של ההגה ושל הברקסים - הרבה חיבורים והרבה שמן מבוזבז על הקרקע

 

אלעד.

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...