Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנהלת הפורום מעוניינת להפיק סרט שיתעד את ארוע הפורום ביום שבת הזה. לצורך כך, אנחנו זקוקים למצלמת וידאו, בכדי שהרב-אומן מתן יוכל לצלם ומאוחר יותר גם כנראה לערוך את העיניין.

 

העדיפות היא למצלמה דיגיטלית (וכמה שיותר טובה, כמובן) ולכזו שיכולה לצלם כמה שיותר שעות.

 

כמו כן, אם למישהו יש מקרן שקופיות - והוא מועוניין לתרום אותו לטובת הקרנת שקופיות במסגרת ארוע פורום, גם על זה נשמח מאוד לשמוע.

 

תודה על שיתוף הפעולה :D

פורסם
הנהלת הפורום מעוניינת להפיק סרט שיתעד את ארוע הפורום ביום שבת הזה. לצורך כך, אנחנו זקוקים למצלמת וידאו, בכדי שהרב-אומן מתן יוכל לצלם ומאוחר יותר גם כנראה לערוך את העיניין.

 

העדיפות היא למצלמה דיגיטלית (וכמה שיותר טובה, כמובן) ולכזו שיכולה לצלם כמה שיותר שעות.

 

כמו כן, אם למישהו יש מקרן שקופיות - והוא מועוניין לתרום אותו לטובת הקרנת שקופיות במסגרת ארוע פורום, גם על זה נשמח מאוד לשמוע.

 

תודה על שיתוף הפעולה :D

 

תן ה"פ לזאב 206GTI

פורסם

אני יכול להביא בן אדם מיקצועי שיעשה את זה בחינם בתור טובה בישבילי

אבל יש לי רק מצלמת סוני רגילה לא דיגיטלית

ואני יצטרך שמישהוא יביא סוללות כי שלי מתות

יש לי מצלמה קלטת וצלם אני רק צריך סוללות של מצלמת סוני.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם

רועי אין מה לדאוג.

 

כמה דברים:

 

ראשית כל אני מביא את מצלמתי היקרה, אגב הצילום שלי השתפר פלאים מאז שאני במגמת קולנוע..!

אני מביא את החצובה של המגמה כך שיציבות נוספת תהיה לי.

 

ומכיוון שאני עורך ראשי במגמה יש לי מפתח שלי אישי לחדר עריכה שיהיה נגיש במהלך כל חופשת פסח. ככה שיהיה גם משהו ערוך..

 

ואיך לא אני מביא 2 בקבוקים קפואים ו-2 שקיות קרח.. :wink:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
רועי אין מה לדאוג.

 

כמה דברים:

 

ראשית כל אני מביא את מצלמתי היקרה, אגב הצילום שלי השתפר פלאים מאז שאני במגמת קולנוע..!

אני מביא את החצובה של המגמה כך שיציבות נוספת תהיה לי.

 

ומכיוון שאני עורך ראשי במגמה יש לי מפתח שלי אישי לחדר עריכה שיהיה נגיש במהלך כל חופשת פסח. ככה שיהיה גם משהו ערוך..

 

ואיך לא אני מביא 2 בקבוקים קפואים ו-2 שקיות קרח.. :wink:

 

 

ראלימן

 

כל הכבוד לך!

 

נראה לי שמצאתם סידור :wink:

172

פורסם

אם בכל זאת, תרצו מישהוא ברמה מיקצועית עם נסיון, רק תודיעו לי.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם

המצלמה היא מצלמה באיכות בינונית רזולוציה נמוכה רק 540 קווים עם חיישן 3CCD. הקלטה מבוצעת על מיני די וי.

 

מצלמה באיכות גבוהה עולה 30000 דולר !!!! הקלטה מעל 800 קווים .

 

לידעתכם.

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם
המצלמה היא מצלמה באיכות בינונית רזולוציה נמוכה רק 540 קווים עם חיישן 3CCD. הקלטה מבוצעת על מיני די וי.

 

מצלמה באיכות גבוהה עולה 30000 דולר !!!! הקלטה מעל 800 קווים .

 

לידעתכם.

 

540 קווים זה לא כמו דיוידי?? אני לא חושב שצריך יותר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

540 קווים זאת הרזולוציה המקסימלית שמסוגל להפיק מסך טלוויזיה רגיל, (ב NTSC) ו 625 קו ב PAL. ככה שכל מצלמה שמפיקה מעבר לזה, לא יכולה לבוא לידי ביטוי.

מסכים שמסוגלים להראות מעבר לזה ,מסכי HDTV, אינם רלבנטיים לנו. השוני בין מצלמות מקצועיות (שהן גם 3 CCD) לבין המצלמה של זאב למשל, זה בפורמט ההקלטה (לרוב פורמט ממשפחת ה betacam), איכות כל חיישן CCD, אופטיקה ויחס אות לרעש משופרים.

 

נ.ב ל DVD אין רזולוציה של 720 קו.

zx וולקן

פורסם

800 קווים אנכיים לא שורות.

הסטנדרט מחייב 576 שורות ב PAL אבל הרזולוציה של התמונה תלוייה ב "רוחב הפס" של אות הוידאו. איך בודקים? מצלמים שקופית מיוחדת שבה יש צפיפות קווים משתנה ובודקים עד מתי ניתן להבחין בקווים (שחור ולבן) ומתי זה הופך לאפור.

 

מצלמות טלביזיה של ערוצים איכותיים (לא כבלים) מצלמות 800 קוים ומעלה.

 

וצר לי לאכזב אבל DVD זה טכנולוגיה באיכות נמוכה.

 

לצערנו בחרו האמריקאים בסטנדרט נמוך של HDTV וכולנו נתקע איתו עוד הרבה שנים.

 

זה היה 60 שניות על וידאו איכותי. ומה זה קשור לרכב? זה מאוד קשור כי וידאו איכותי קיים כבר כמה שנים אבל המחיר מטורף זה מזכיר כמה זמן לוקח מערכות שפותחו בעולם התעופה להגיע לעולם הרכב ולמשל ABS.

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם
אני מגיע עם מצלמה 5.0 mp דיגיטאלית רפלקסית + 2 עדשות + 2 מבזקים + חצובה + פילטרים שונים ו-20 giga של מקום אחסון.

אם זה עוזר אז אחלה.

 

זה יהיה פנטסטי! יש לך DSLR? איזו?

אני כמובן אבוא עם המצלמה שלי... אולי נצלם קצת... :wink:

172

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...