Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו אימפרזה מנוע 2000 שנת 06 לא מאיץ טוב


Maximiliano
שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי רכב סובארו אימפרזה מנוע 2000, ידנית. כבר תקופה מאוד ארוכה שהייתה לי בעיה שלפעמים ברגע שהרכב היה מגיע ל2000 טורים, ממש באותו רגע שהוא חוצה את הקו של ה2, כל המומנט יורד והאוטו פשוט לא מצליח להאיץ, הטורים בקושי עולים וגם המהירות לא עולה מן הסתם, עד שהוא מגיע לאיזור ה2.5 אלף טורים ומשם הוא מאיץ כמו שצריך. היו נסיעות שרק מ3 אלף טורים הוא היה מאיץ כמו שצריך. והיו נסיעות שהכל היה כמו שצריך. מרגישים גם שההאצה היא לא חלקה והאוטו עובר "כמה שלבים" של האצות עד שהוא מצליח להתייצב על סל"ד נורמלי ולעבוד.

 

ביומיים האחרונים שמתי לב, שהסובארו אימפרזה מנוע 2000R שלי הפכה לאימפרזה מנוע 1500 RX. האוטו פשוט לא מאיץ בעליות, הטורים בקושי עולים ובהתאמה גם המהירות. לא משנה לאיזה סל"ד אני אגיע. שומעים את המנוע משתגע והרכב פשוט לא זז. 

 

זה פחות מורגש בין הילוך ראשון לשני או שני לשלישי. שם הסל"ד עולה דיי מהר והאוטו דיי מגיב. בהילוכים היותר גבוהים, משלישי, שבאמת צריך לפעמים למשוך את הסל"ד בעליות, שם זה הכי מורגש.

 

רמזים:

1. קלאץ' הוחלף לפני פחות משנה, הוחלף שמן גיר (ודווקא היום שמתי לב שהמדיד מראה על L למרות שהאוטו היה קצת בשיפוע למטה, לפני כמה שבועות בדקתי והיה על F כמו שאמור להיות.) 

2. פלאגים של NGK הוחלפו גם לפני פחות משנה.

3. לפני מס' שבועות הופיעה לי מנורת מנוע (אחרי 3 שנים שלא) בדיוק יום אחרי שמת לי המצבר, בהתחברות למחשב רכב היה כתוב תקלה בחיישן מצערת. בגלל שאני יודע שהמצערת אצלי היא תמיד עקב אכילס, ביקשתי שינקו אותה כמו שצריך (אחרי שכבר "ניקו" לי אותה בכמה מוסכים שונים ותמיד הרגיש אותו הדבר), מחקו לי את התקלה (או שנמחקה בעצמה?) במקרה גם אחרי הניקוי הזה נכנס לי אוויר למערכת הקירור והאוטו התחמם לי לפני שבוע, עד שניקזתי את האוויר מהרדיאטור ומהצינורות. פאדיחה של המוסך.

4. פילטר אוויר ופילטר שמן גם הוחלפו לא מזמן. לפי דעתי כל מה שהחלפתי (כולל פלאגים) היה בדיוק לפני 10 אלף קילומטר.

5. חיישן חמצן הוחלף לפני 3 שנים במקורי מסובארו ב1200 שקל.

6.  ממיר קטליטי גוסס? יש קשר?

7. בית מצערת שדורש החלפה?

8. כל שאר הרכב עובד כמו שצריך, רדיאטור מלא במים ירוקים, מיכל עיבוי כמו שצריך. שמן יש והוא בצבע יפה, ובכללי חוץ מהתקלות המוזרות האלה שאר המנוע עובד ומתוחזק ברמה טובה מאוד. 

עריכה אחרונה על ידי Maximiliano
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יכול להיות ממיר קטליטי שמתפורר ונסתם, קרה לי פעם ברכב סקודה שהיה לי עם סימפטומים דומים (נחנק באיזור 2000 סל"ד ואז "משתחרר")

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, elibaba כתב:

בהחלט יכול להיות ממיר קטליטי שמתפורר ונסתם, קרה לי פעם ברכב סקודה שהיה לי עם סימפטומים דומים (נחנק באיזור 2000 סל"ד ואז "משתחרר")

אני גם חושב. זה כיוון חקירה דיי טוב בהתחשב בכך שאני לא יודע מתי הוחלף ממיר ברכב הזה אם בכלל.

לפני 11 דקות, asix כתב:

עשו טיימינג לרכב?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 

נכון, גם שחכתי להגיד. טיימינג עשיתי בדיוק לפני 3 שנים, האמת שהחלפתי עוד דברים כמו רדיאטור ותרמוסטט והרבה דברים אחרים במורשה סובארו, ודווקא את הטיימינג עשיתי באיזה מוסך מדרכה בנצרת שבו פעם הייתי מטפל באוטו.. מוסך בסדר אבל לא מעבר, מאז, כמו שאמרתי, עברו 3 שנים ו54 אלף ק"מ.

בסובארו אני יודע שצריך להחליף כל 3 שנים או 90 אלף ק"מ, כאן החלטתי למשוך את זה עוד קצת בגלל התקופה הכלכלית שפוקדת את חלקינו.. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה תקלה ספוראדית אז זה לא ממיר קטליטי סתום, או לפחות הסיכוי לכך קלוש.

האם זה קורה בהילוך מסויים. יש עוד תנאים ספציפים שבהם התופעה מופיעה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Maximiliano כתב:

ש לי רכב סובארו אימפרזה מנוע 2000, ידנית. כבר תקופה מאוד ארוכה שהייתה לי בעיה שלפעמים ברגע שהרכב היה מגיע ל2000 טורים, ממש באותו רגע שהוא חוצה את הקו של ה2, כל המומנט יורד והאוטו פשוט לא מצליח להאיץ, הטורים בקושי עולים וגם המהירות לא עולה מן הסתם, עד שהוא מגיע לאיזור ה2.5 אלף טורים ומשם הוא מאיץ כמו שצריך. היו נסיעות שרק מ3 אלף טורים הוא היה מאיץ כמו שצריך. והיו נסיעות שהכל היה כמו שצריך. מרגישים גם שההאצה היא לא חלקה והאוטו עובר "כמה שלבים" של האצות עד שהוא מצליח להתייצב על סל"ד נורמלי ולעבוד.

 

לפני כשעה, Maximiliano כתב:

בסובארו אני יודע שצריך להחליף כל 3 שנים או 90 אלף ק"מ, כאן החלטתי למשוך את זה עוד קצת בגלל התקופה הכלכלית שפוקדת את חלקינו..

מצד אחד אתה לא רושם כמה זמן התופעה קיימת ומצד שני הגיע הזמן להחליף טיימינג. לדעתי יש שן מפוספסת בטיימינג ואם כבר פותחים לבדוק אז מחליפים.

יש לי הרגשה שהתשובה שם.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, danniel כתב:

אם זה תקלה ספוראדית אז זה לא ממיר קטליטי סתום, או לפחות הסיכוי לכך קלוש.

האם זה קורה בהילוך מסויים. יש עוד תנאים ספציפים שבהם התופעה מופיעה? 

אולי היא ספוראדית, אולי לא. יש מצב שבכל הנסיעות זה ככה פשוט לפעמים פחות מורגש. זה לא קורה בהילוך מסוים אבל זה מורגש מאוד כאשר מגיעים להילוכים 3 ומעלה, שם הסל"ד בדר"כ עולה פחות מהר. בהילוך ראשון למשל זה כמעט ולא מורגש. 

כרגע התקלה עדיין קיימת והאוטו מאיץ לא טוב. הוא יכול לנסוע, אבל מאוד קשה לו להעלות מעל ל2000 סל"ד בעליות, או בשיפוע כלפי מעלה, גם אם אני אדביק את הדוושה לרצפה זה לא ישנה יותר מדי.

לפני 8 שעות, asix כתב:

 

מצד אחד אתה לא רושם כמה זמן התופעה קיימת ומצד שני הגיע הזמן להחליף טיימינג. לדעתי יש שן מפוספסת בטיימינג ואם כבר פותחים לבדוק אז מחליפים.

יש לי הרגשה שהתשובה שם.

התקלה כבר הופיעה איזה 20 - 25 אלף קילומטר אחורה, אז היו קצת בעיות עם ההאצה מעל ל2000 סל"ד אבל מה שיש עכשיו זה משהו אחר לגמרי. האוטו מתקשה לסחוב בעליות שהייתי עושה בקלות קודם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סדר בדיקות שצריך לעשות.
לקרוא תקלות עם מחשב, לראות פרמטרים במחשב הזרקה, לבדוק לחץ דלק, לבדוק טיימינג, לבדוק קומפרסיה ועוד.

לא ניתן לעזור מרחוק ללא ביצוע בדיקות.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...