Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש 40: מה הסיפור של המשטרות שם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המהירות הממוצעת היא כמעט תמיד פחות ממה שאתה מעריך, והרבה פחות. נתקלתי בזה דווקא באיזה מחקר מהארץ לפני כמה שנים שאפילו קישרתי כאן, אבל לך תמצא את זה בין 16,000 הודעות.

 

ציינתי ששולי האכיפה בארץ רחבים, כך שסביר שיש לא מעט ממהרים בתחום האפור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, ניקו פ. כתב:

אם שוטר תופס נהג בכביש 90 על 110 קמ"ש וחושב שהוא תרם לבטיחות בדרכים, אז או שהוא משקר לעצמו או שהוא חסר מושג. אני מקווה שמדובר בשני.

לא השוטר קובע את מדיניות האכיפה ואת סף האכיפה.השוטר  מיישם מדיניות שמוכתבת לו ע"י מפקדיו וכל שרשת הפיקוד שמעליהם.כשבדרך מעורבים השר לביטחון הפנים,משרד,האוצר,משרד המשפטים ובטח עוד הרבה גורמים שלרובם אין שום מושג ועניין במהות האכיפה.

לפעמים הם דורשים לאכוף את מה שימלא את הכיסים או את מה שנמצא בעין הביקורת הציבורית..עצוב..אבל זה המצב.

פורסם

אנחנו גם לא מכירים את הסטטיסטיקות לכל קטע דרך. למשל הרעיון לשנות את מספרו של כביש הבקעה ל-8 כדי "לשפר" את הסטטיסטיקה של 90. הרי כביש 90 לא רק ארוך, אלא גם בעל קטעיםמעם אופי שונה לחלוטין, וסטטיסטיקה אמינה צריכה לבחון את גורמי התאונות בכל קטע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, Itzik-b כתב:

לא השוטר קובע את מדיניות האכיפה ואת סף האכיפה.

זה נכון, אבל שיקול דעת זו בקשה גדולה מדי?

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

זה שיקול הדעת של הטוראי או הרב"ט ביחס למדיניות של האלוף. יש לו מעט מאד מרווח. ובודאי של א מדובר ב"פקודה בלתחי חוקית בעליל" - הוא לא יורה באף אחד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ויכוח שלא מוביל לשום מקום.

ישראל היא מדינה מסוכנת להולכי רגל. אלפי פעמים נעקפתי ליד מעברי חציה. מעולם לא שמעתי על זה שנותנים דוחות על זה. למה?

בכביש 1, כשהייתי נוסע לירושלים או חזרה, אינספור פעמים נתקעתי בשמאלי אחרי נהגי אוטובוסים. לפעמים גם בירידות - שזה הרבה יותר גרוע, מסוכן ומפחיד. מישהו שמע על נהג שקיבל דוח שם על זה שנתקע בשמאלי? בטח כשמדובר בנהג אוטובוס שלפי חוק אין לו מה לחפש בנתיב השמאלי.

מה כן יש שם? 

ניידת קבועה אחת עם לייזר ליד תחנת הדלק בירידה ליד בית שמש. ניידת קבועה אחרת אי שם בין לטרון לבית שמש. 

למה? 

למה כשהיו מפגשים בהרצליה כל יום שישי בצהריים המשטרה הציבה ניידת באיילון - שפקוק כמעט תמיד גם ככה בשעות האלו - אחרי גלילות?

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

ויכוח שלא מוביל לשום מקום.

ישראל היא מדינה מסוכנת להולכי רגל. אלפי פעמים נעקפתי ליד מעברי חציה. מעולם לא שמעתי על זה שנותנים דוחות על זה. למה?

בכביש 1, כשהייתי נוסע לירושלים או חזרה, אינספור פעמים נתקעתי בשמאלי אחרי נהגי אוטובוסים. לפעמים גם בירידות - שזה הרבה יותר גרוע, מסוכן ומפחיד. מישהו שמע על נהג שקיבל דוח שם על זה שנתקע בשמאלי? בטח כשמדובר בנהג אוטובוס שלפי חוק אין לו מה לחפש בנתיב השמאלי.

מה כן יש שם? 

ניידת קבועה אחת עם לייזר ליד תחנת הדלק בירידה ליד בית שמש. ניידת קבועה אחרת אי שם בין לטרון לבית שמש. 

למה? 

למה כשהיו מפגשים בהרצליה כל יום שישי בצהריים המשטרה הציבה ניידת באיילון - שפקוק כמעט תמיד גם ככה בשעות האלו - אחרי גלילות?

 

 


ברחובות ראיתי שנותנים.

יש מעברי חצייה שבהם עומד שוטר ובודק מי עוצר להולכי רגל ומי לא. רכב שעוקף במעבר חצייה, כמו שתיארת, יקבל דו״ח.

וייתכן שיש אכיפה גם במקומות נוספים בארץ מהבחינה הזאת.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

דווקא במעברי חציה יש לא מעט אכיפה. והאמת היא שגם משמעת העצירה במעברי חציה יחסית טובה.

החוק הזה נקלט היטב.

 

לגבי משמעת הנתיבים - אני לגמרי אתך, והאכיפה חסרה, למרות שהדו"ח היחיד שקיבלתי ב-43 שנותי כנהג היתה על עבירה כזו (פניתי רחב מדי במקום שבו בדרך כלל יש רכביפ שחונים באדום לבן בנתיב הימני. באותו יום לא היו כאלה, אבל היה שוטר).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

דווקא במעברי חציה יש לא מעט אכיפה. והאמת היא שגם משמעת העצירה במעברי חציה יחסית טובה.

החוק הזה נקלט היטב.

אתה טועה.

עובדתית אתה טועה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כנראה שזה ההבדל בין תל אביב לחיפה. 

 

בחיפה יש הרבה מאד אכיפה של העניין הזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הייתי רוצה לראות את המספרים בין 2010 ל-2015 ובין 2015-2020, שכן תקנת חובת העצירה להולך רגל שמראה כוונה לחצות נקבעה ב-2015.

 

אני לא יכול לומר שהתקנה מיושמת ב-100%, אבל גם כנהג וגם כהולך רגל ההתרשמות שלי היא שיש שיפור עצום בהתיחסות להולכי רגל. ולגבי האכיפה, כמובן שאין לי מספים, אבל בחוג המכרים שלי כמה וכמה קיבלו קנס על עבירה זו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הנתונים מתפרסמים. ישראל ממשיכה להיות מדינה מסוכנת להולכי רגל.

שמח שיש מי שמקבל דוחות על עבירות קשורות.

לגבי מהירות - זה הדבר האחרון בערך שהמשטרה צריכה להתמקד בו. בטח בכבישים בינעירוניים פתוחים.

זה אומנם הכי קל, אבל רובם המוחלט של הנהגים בארץ אפילו לא יודעים מה זה "מהר", חוץ מסיפור אנקדוטלי על השכרת רכב בגרמניה ו-150 קמש באוטובאן.

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 17 שעות, Morningstar כתב:

בינתיים באוסטריה מותר 100 קמש בכבישים צרים עם נתיב אחד לכל כיוון בלי שטח הפרדה בנוי 😪

 

זה עוד כלום. בטקסס יש כבישים חד מסלוליים עם הגבלת מהירות של 75 מייל לשעה (120 קמ״ש).
 

spacer.png

×
×
  • תוכן חדש...