Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש 40: מה הסיפור של המשטרות שם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לאחרונה הייתי בחופשה באילת ולראשונה (בדרך כלל טסים) נסענו ברכב, בעקבות הקרנולה כמובן.

לאחר נסיעה של הלוך וחזור עד מרכז הארץ, עלתה במוחי קושיה:

 

כביש 40 בואך אילת (טרם הפניה לכיוון מצפה רמון). מה הפאקינג סיפור של המשטרות שם?

כביש ארוך מאוד בקו ישר, דו נתיבי ל-2 הכיוונים עם קו הפרדה בנוי משני הצדדים, אספלט מצוין וחדש, מוגבל ל-90 קמ"ש הזויים (שנאכפים מאודדדד)

 

גם בהלוך וגם בחזור, ניצלתי בנס מדו"ח כואב מאוד משום שמלפניי נתפס "פורע החוק" על 110 קמ"ש בעקיפה לאחר ששוטר בתוך שיח מימלז את חייו והסופרב המשטרתית לא איחרה להגיח מאחור בטיסה של לא פחות מ-140 קמ"ש

אמיתי בתוך שיח. לא היה ניתן להבחין בשום שוטר בדרך, וכמובן שלא היו דיווחים בוויז. כמובן לאחר שנתפסה המשפחה המסכנה על הטוסון, הסופרב עברה לצד השני של הכביש על מנת לצוד גם שם לאחר שדווח עליה.

 

שיירת עצומה של רכבים שמכירים את הכביש טוב מאוד ככל הנראה, פשוט נוסעים על הימין בקצב עצוב של 80 קמ"ש בכביש הנ"ל מפחד שהשוטרים בשיחים יעוטו עליהם עם הפנקס.

אכיפה זה מעולה ומצוין, אבל בכבישים האדומים שחלפתי בהם בדרך לא הייתה ניידת אחת. למה להשקיע משאבים כל כך גדולים על כביש בטוח? לטעמי מסוכן הרבה יותר לנסוע על 80 קמ"ש בכביש כזה מאשר על 110.

*מדבר על מקטע כביש 40 בעת היציאה מהעיר אילת (בקרבת שדה התעופה רמון) ולא על הקטעים המסוכנים עם קו הפרדה לבן ללא מעקות בטיחות וחד נתיבי.

עריכה אחרונה על ידי Ragnar
פורסם

כביש הערבה ידוע ומוכר והמשטרה עובדת שם קשה. יש לכך גם סיבות טובות (או רעות) בסטטיסטיקה. הכביש ממש אינו כביש מהיר ולכן הגבלת המהירות.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המשטרה מעולה באכיפה של מה שקל ומכניס כסף.
לא בהכרח מה שמפחית תאונות/פציעות.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 14 דקות, sperial כתב:

כביש הערבה ידוע ומוכר והמשטרה עובדת שם קשה. יש לכך גם סיבות טובות (או רעות) בסטטיסטיקה. הכביש ממש אינו כביש מהיר ולכן הגבלת המהירות.

 

אני מבין לגמרי במקטעים המסוכנים החל מהפניה לכיוון מצפה רמון, שם לא קיים קו הפרדה בנוי והוא חד נתיבי, שדרך אגב שם לא תראה ניידת גם אם תשב שם שבוע, אבל במקטע הספציפי שציינתי - פשוט הזוי.

 

זה פשוט מרגיש חד משמעית כמו חליבה של קנסות מאנשים שעוקפים בשמאל על 100-110 קמ"ש

אני רואה לא מעט טרוריסטים בכביש 4 ו-531 ומעולם לא ראיתי אכיפה מלבד בקטע מסוים ליד אשדוד שגם הוא נועד לחליבה, לבטח שלא של עבירות שאינן מהירות ומסכנות חיים יותר

פורסם
לפני 7 דקות, Morningstar כתב:

בינתיים באוסטריה מותר 100 קמש בכבישים צרים עם נתיב אחד לכל כיוון בלי שטח הפרדה בנוי 😪

עם נהגים אוסטרים צייתנים, שאצלם 100 זה 99, בניגוד לישראלי המצוי שבשבילו 80 זה 110.

 

ועם כל הכבוד, הרי שעם אוכלוסיה קצת יותר קטנה מזו של ישראל יש להם בערך שליש יותר הרוגים בדרכים בשנה. אז אוסטריה ממש לא מהווה השוואה חיובית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

האוסטרים לא כאלו צייתנים.

צפרו לי בכביש דו סטרי של 70 קמ"ש כשנסעתי 70 קמ"ש, לא עצרו במעברי חציה בוינה, נהג מונית שנסע 160 קמ"ש איפה שמותר 100 קמ"ש ועבר באדום, לא חסרות לי דוגמות.

זה לא ישראל, אבל זה גם לא הצייתנות של הגרמנים.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

עם נהגים אוסטרים צייתנים, שאצלם 100 זה 99, בניגוד לישראלי המצוי שבשבילו 80 זה 110.

 

ועם כל הכבוד, הרי שעם אוכלוסיה קצת יותר קטנה מזו של ישראל יש להם בערך שליש יותר הרוגים בדרכים בשנה. אז אוסטריה ממש לא מהווה השוואה חיובית.

אני תוהה כמה מתוך זה הם בכבישים הרריים סופר קשים לנהיגה... לא פעם עובר לי שם בראש שאם אני מתעפץ ולו לשנייה אחת - אני פשוט מת. פשוט ככה. ליטרלי נופל מההר מאות מטרים.

פורסם
לפני 1 דקה, Morningstar כתב:

אני תוהה כמה מתוך זה הם בכבישים הרריים סופר קשים לנהיגה... לא פעם עובר לי שם בראש שאם אני מתעפץ ולו לשנייה אחת - אני פשוט מת. פשוט ככה. ליטרלי נופל מההר מאות מטרים.

 

סיבת המוות - אפצ'י

  • מצחיק 2
פורסם
לפני 5 דקות, Morningstar כתב:

אני תוהה כמה מתוך זה הם בכבישים הרריים סופר קשים לנהיגה... לא פעם עובר לי שם בראש שאם אני מתעפץ ולו לשנייה אחת - אני פשוט מת. פשוט ככה. ליטרלי נופל מההר מאות מטרים.

לא יותר קשים מהרבה כבישים בישראל, עם הבדל אחד - אצלנו נדירים כבישים חסרי שוליים, אצלם שוליים קיימים רק בכבישים מהירים. מהצד השני, האספלט שלהם הרבה יותר טוב מזה שלנו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רק תיקון קטן.
ביציאה מאילת צפונה זהו כביש 90. כביש 40 מתחיל בפניה מערבה, אחרי קטורה, לכיוון נאות סמדר ומצפה רמון.

  • רעיון טוב! 5

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

כאחד שנוהג בקטע הזה די הרבה, אני יודע להגיד בוודאות שהם לא עוצרים רכבים במהירות שציינת, אלא רק במהירויות של הזמנה לדין, ובמקרים "הקטנוניים" שלהם הם מגישים דוחות על 5 קמ"ש פחות מזה [שזה 750 ש"ח ו8 נקודות].

בכל מקרה זה יותר מ110 קמ"ש, גם יותר מ115 קמ"ש.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

פורסם
לפני 12 דקות, אורי מ. כתב:

רק תיקון קטן.
ביציאה מאילת צפונה זהו כביש 90. כביש 40 מתחיל בפניה מערבה, אחרי קטורה, לכיוון נאות סמדר ומצפה רמון.

 

בוויז נכתב אחרת, לכן הסתמכתי עליו...

תודה על התיקון

לפני 3 דקות, AviorXD כתב:

כאחד שנוהג בקטע הזה די הרבה, אני יודע להגיד בוודאות שהם לא עוצרים רכבים במהירות שציינת, אלא רק במהירויות של הזמנה לדין, ובמקרים "הקטנוניים" שלהם הם מגישים דוחות על 5 קמ"ש פחות מזה [שזה 750 ש"ח ו8 נקודות].

בכל מקרה זה יותר מ110 קמ"ש, גם יותר מ115 קמ"ש.

אני לא יודע לומר לך מה רף האכיפה שלהם... אבל אני כן יודע לומר שנסעתי מאחורי הטוסון המסכן על מהירות זהה לשלו צמוד לטוסיק, ותוך דקה הגיחה הסופרב מאחור ולקחה אותו הצידה.

סביר כי אם הייתי לפניו, אני הייתי זה שנעצר. מקרה זהה היה גם בדרך הלוך ארבעה ימים לפני כן.

 

אולי הוא זוהה עוד לפני אחרי עקיפה שביצע ולקח להם זמן להגיע אליו. אולי.

 

הכביש היה ריק, ריאות מעולה בקו ישר ובלי שום סיבה נורמלית להוריד את המשפחה המסכנה מהכביש שחזרה מחופשה...

20 דק' לאחר מכן בקרבת מלון בראשית במצפה רמון, אנשים יצאו לעקיפות על קו לבן רצוף על 140 לפחות.

פורסם (נערך)

אם הגעת משדה רמןן באילת למצפה רמון ב-20 דקות? כנראה שהיה ראוי לעצור אותך, כי נהגת ב-400 קמ"ש.

 

וברצינות, זה שיש עבריינים במצפה לא  מצדיק עבריינות באילת. ואם הכתוב בהודעה הקודמת נכון הרי שהמשטרה מחפשת חריגות חמורות מהמהירות המותרת, לא 2 הקמ"ש המקובלים בצפון אירופה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

אם הגעת משדה רמןן באילת למצפה רמון ב-20 דקות? כנראה שהיה ראוי לעצור אותך, כי נהגת ב-400 קמ"ש.

 

וברצינות, זה שיש עבריינים במצפה לא  מצדיק עבריינות באילת. ואם הכתוב בהודעה הקודמת נכון הרי שהמשטרה מחפשת חריגות חמורות מהמהירות המותרת, לא 2 הקמ"ש המקובלים בצפון אירופה.

 

לא פתחתי שעון.

סרקזם מיותר

 

אם עבריינות היינה נסיעה של 20 קמ"ש מעל המותר בכביש פתוח ובטוח לכל הדעות, כנראה שדעתי אינה עולה בקנה אחד עם דעתך

×
×
  • תוכן חדש...