Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להוציא קצת קיטור.

 

ישנו מוסך או בשמו המכובס "מרכז שירות" ומכירה בשורק, על יד איקאה.

 

האנשים שם נחמדים.

יש יועץ שירות בשם דניס, בחור נפלא!!.

יש פקידת קבלה בשם עדי, מקסימה!.

 

אבל ניסיתם פעם בטלפון?

 

אתה נכנס לאתר של פיגו ולוחץ על סניך שורק, מתקשר והמספר לא מחובר/לא זמין.

 

אז מתקשר למכירות, הרי שם תמיד יענו ועונים.

 

מבקש להזמין תור ונותנים לך מספר של שירות לקוחות.

מתקשר לשירות לקוחות, לא הרבה זמן המתנה, ככה 20 דקות, בקטנה.

רוצה להזמין תור ומפנים אותך למןסך.

 

ואז מגיע שוב למכירות ובסוף איכשהו אתה מקבל מספר של המוסך.

 

מתקשר למוסך ו...אין מענה בשיט.

אתה מתקשר ואחרי 3 צלצולים ניתוק.

הצלחת לעבור 3 צלצולים?, ברכות!, עכשיו זה מחייג במשך דקה ואין עונה.

 

הייתי במוסך בזמן אחר והתלוננתי על זה.

אז מגיע מנהל לשולחן קבלה, מחייג והנה הן מולו עונות לשיחה, מפתיע.

אבל זה יטופל הוא אמר.

 

עכשיו מנסה שוב, בחיי...ענו לי!!!!.

כל פעם שצריך את פיגו אני פותח פוסט...אחלה שיטץ פעולה.

 

אבל המלצה...אולי לשים תקליט שאומר לך מה המספר שלך בתור או שקר כלקהו אחר.

זה ממש מתסכל

 

 

  • אהבתי 2
  • מבאס 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

פרנקופיל מושבע!

פורסם

לי היה ניסיון אחד בלבד עם המוסך שם (בטיפול הראשון) ולא זכור לי שהייתה בעיה.

אבל זה היה לפני כמעט 3 שנים אז לך תדע

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

אני חושב שאם אין סיבה ישירה לטפל במוסך יבואן(אחריות\הטבות למימוש, בתור בעלים של 2 פיג'ו(308 החדשה ו208) מציע לך בחום לגשת למוסך גבע בת.א.

רמה מקצועית שאין שניה לה ותופתע מהייחס והשירות שתקבל שם...

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

בגבע תמיד עונים, ואם תרצה תקבל גם את הנייד שלהם. רק אומר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

ולא רק שעונים..נותנים תשובות מקצועיות ועם חיוך.
אין שום סיכוי שבעולם שאחליף אותם במוסך אחר על אף שאני גר רחוק מאוד משם..

פורסם

האמת ,בתור אחד שמטפל שם עם שני רכבים אני חייב להגיד שאני מרוצה מאד מהשירות של המוסך המרכזי,כולם נחמדים ושירותיים,מפתיע.

פורסם

חבל שהכותרת מכלילה.

הרי לא מדובר בשירות לקוחות של פיג'ו אלא בבעיה במענה טלפוני במרכז שירות ספציפי.

בירושלים אין שום בעיה לדבר עם מרכז השירות בטלפון.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)

דוגמא איך שטות טכנית קטנה יכולה לעצבן לקוחות.

אני מנסה לבטל תא קולי בעסק כבר שבועיים. לא חשוב איזו חברה. מטלפן ממתין. אחרי 15 דק' מתייאש ומשאיר מספר טלפון. לא חוזרים. ככה 4-5 פעמים.

וכל זה בשביל מענה של 30-60 שניות. זהו.

הכי מצחיק זה אותו התקליט אצל כולם מאז מלחמת המפרץ בערך: זמן ההמתנה כעת ארוך מהרגיל...

 

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 4 שעות, alex321 כתב:

אני חושב שאם אין סיבה ישירה לטפל במוסך יבואן(אחריות\הטבות למימוש, בתור בעלים של 2 פיג'ו(308 החדשה ו208) מציע לך בחום לגשת למוסך גבע בת.א.

רמה מקצועית שאין שניה לה ותופתע מהייחס והשירות שתקבל שם...

 

 

הרכב עדיין באחריות ואני פונה למוסך מרכזי בנושא שדורש אחריות, כך שמוסך גבע לא יכול לעזור לי בנושא.

לפני 3 שעות, אורי מ. כתב:

חבל שהכותרת מכלילה.

הרי לא מדובר בשירות לקוחות של פיג'ו אלא בבעיה במענה טלפוני במרכז שירות ספציפי.

בירושלים אין שום בעיה לדבר עם מרכז השירות בטלפון.

 

כאשר מתקשרים למוסך "ליטל" בתל אביב מקבלים מענה וגם מענה מהיר.

טרונתי הינה בנוגע למוסך הראשי והעובדה שאין מענה במקום.

 

הכותרת אולי לא מתאימה, אבל בעיקרון גם בורג קטן משפיע על מערכת גדולה.

 

לפני 4 שעות, Ron.P כתב:

האמת ,בתור אחד שמטפל שם עם שני רכבים אני חייב להגיד שאני מרוצה מאד מהשירות של המוסך המרכזי,כולם נחמדים ושירותיים,מפתיע.

 

בפוסט הכותב כתבתי, שישנו יועץ שירות בשם דניס שהוא בחור נפלא ועובד נפלא!

אני פניתי למוסך על מנת לקבל את כתובת המייל של המנהל שלו או מישהו אחראי, על מנת לשלוח להם מכתב המלצה לגביו - לא קיבלתי מענה.

 

ישנה גברת בקבלה, שמה עדי או שני, מצטער שלא זוכר, גם נפלאה.

באחד הפעמיים שהייתי אפילו הבאתי לה עוגיות סנדוויץ שוקו מאיקאה, בתור הערכה.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

 

 

 

 

כאשר מתקשרים למוסך "ליטל" בתל אביב מקבלים מענה וגם מענה מהיר.

 

אז מדוע שלא תלך לליטל?

הוא מוסך מצוין ומנסיון עם לא מעט מוסכים מרכזיים, מדובר ב'בית חרושת' ואין לך קשר עם הרכב או המכונאי בזמן הטיפול. גם לא מעט פעמים כח האדם פחות איכותי.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...