Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתמול היה מזג אוויר קיצוני מבחינת כמות זיהום האוויר והחול באוויר.

  היום מזג האוויר השתפר אבל הרכבים נראים כאילו עמדו ברחוב שנה ללא שטיפה. 

החלטתי לעשות ניסוי ולנקות את הרכב ללא דלי וספוג וללא ייבוש בעזרת מטלית מיקרו פייבר - כלומר שטיפה ללא כל מגע פיזי. 

 בחרתי להשתמש רק במכונת שטיפה, מקציף ומפוח לייבוש.

 

להכנת תערובת המקציף השתמשתי ב100 מ"ל של Mr Pink

prep2.jpg.977678eb34c446fb26541b694b0d6dc1.jpg 

 

prep.jpg.0c879bccaf1b3daec08806082bf3c458.jpg

 

מצב הרכב לפני השטיפה:

pre1.jpg.e6f339d382f598e867652eaa32f8d2ec.jpg

 

pre2.jpg.4cd6343679e36374c1544f9c40a729a2.jpg

 

pre3.jpg.cfe73dce28f6b338d1c8eec3e80fd1ee.jpg

 

תהליך הניקוי

1. שטיפה מקדימה במים בלבד, כמות גדולה של חול נשטפת

 

wash1.jpg.baa7740f69886425dc1208e90f4b3722.jpg

 

2. הקצפה בעזרת מכונת השטיפה

Foam1.jpg.42d603c3d2ac70f8f33d939ae9825ddb.jpg

 

3. המתנה של מספר דקות כדי לתת לסבון המוקצף לפרק את הלכלוךfoam2.jpg.df93f3c5f27aad6d7593ce948998a097.jpg

 

4. שטיפה במכשיר השטיפה 

wash2.jpg.02af0708d19aa11bcbf3f5232c20f86d.jpg

 

5. ייבוש בעזרת מפוח בלבד 

dry.jpg.28f74bc59c3917a333b3f5b5c53502b4.jpg

 

תוצאות:

post1.jpg.a7aeb58ffde088a83d2819391936cecc.jpg

 

post2.jpg.3176ebf6adafa29c160583830fc38b5e.jpg

 

מבט מקרוב,  הברק לא מושלם, ישנם כתמים על פני הצבע:

post3.jpg.9fedc0e7dfe866a9084504b97433db66.jpg

 

מסקנות:

תהליך הניקוי ללא מגע מתבצע במהירות יחסית, כ 20 דקות עבודה.   אינו פוגע בצבע  ונותן תוצאה סבירה בהחלט לאור כמות הלכלוך וההשקעה.

מסקנה נוספת היא שההקצפה והשטיפה המקדימה מורדים אחוז ניכר מהלכלוך ואחרי שלב זה ניתן לבצע סיבוב ניקוי נוסף בעזרת דלי,שמפו וספוג ללא חשש בפגיעה בצבע. 

התהליך מתאים לרכבים שאינם מלוכלכים במיוחד כדי להוריד שכבה של אבק ולכלוך קל.
  לדוגמה, אפשר לבצע שטיפה יסודית אחת לשבועיים כאשר בינהם לבצע שטיפה מהירה ללא מגע. אפשר גם להחליף את הייבוש בעזרת מפוח לייבוש בעזרת מטלית מיקרו פייבר ותרסיס
 QD ואז התוצאה תהיה הרבה יותר טובה.  

 

כמובן שעבור תוצאות משלמות, אין תחליף לניקוי יסודי בעזרת דלי, שמפו וספוג ויבוש בעזרת מטלית מיקרו פייבר וחומר QD.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי banji man
  • אהבתי 2

S60 Rdesign

פורסם

תודה על השיתוף. אני גם שוקל עכשיו לעבור לייבוש עם מפוח אויר, לאחר שיימתי ציפוי קראמי המים נדחים ממש בקלות מהרכב.

×
×
  • תוכן חדש...