Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

מבלי להיכנס עכשיו לרכבים אחרים-

לאון 1.2/1.4 מול מאזדה 6 מנוע 2.0 

שנת 2015

 

למי אחזקה יקרה יותר ?

דלק,  טסט, ביטוח מקיף, טיפולים שוטפים, תיקונים, חלקי חילוף 

 

מי מנצח מהבחינה הזאת ?

מישהו יכול לתת לי הערכה (אפילו גסה ) בבקשה לפערי מחירים בטווח של שנה מבחינת הוצאות כסף ?

 

תודה

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם (נערך)

ביטוח ללאון יכול להיות יקר תלוי בגיל שלך, התחזוקה גם יכולה להיות יותר מורכבת(מנוע טורבו, גיר כפול מצמדים) ותקלות ברכיבים האלה יכולות לקרות והן יהיו יקרות.

 

אז מבחינת תחזוקה/ביטוח הלאון ייתכן ותהיה יקרה יותר, אבל מבחינת צריכת דלק היא תהיה זולה יותר.

 

זה גם תלוי בצרכים שלך, אתה צריך רכב גדול וארוך כמו מאזדה 6 בכלל? אולי מאזדה 3 תספיק?.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כפי שנכתב מעליי. ומידיעה של חבר אחד שהחזיק כזה חדש מהחברה והחליף ברכב הכול אולי חוץ משמשות וכמובן הכול טופל בצ'מפיון.

אגב דלק זו ההוצאה הקלה יחסית (אם אתה נוסע כמות סבירה) כי במצמדים / מחשב גיר / מנוע / טורבו הצואת את כל הרווח...

פורסם

ביטוח ספציפית תוכל לבדוק באופן מדוייק, בהתאם לפרטים ולצרכים האישיים שלך.

אפשר לקבל הצעת מחיר מדוייקת ולא לנחש או להעלות ספקולציות (עיין ערך Woby ושות').

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

כמו שנכתב כבר מעלי, אני מכיר שני אנשים שהחזיקו לאון והוציא סכומי עתק על תיקונים (כולל מנוע וגיר).

ה-6 תהיה זולה יותר לאחזקה.

פורסם
לפני 57 דקות, o.r כתב:

כמו שנכתב כבר מעלי, אני מכיר שני אנשים שהחזיקו לאון והוציא סכומי עתק על תיקונים (כולל מנוע וגיר).

ה-6 תהיה זולה יותר לאחזקה.

 

אפשר פירוט בבקשה על התקלות? (מה היו התקלות בדיוק וכמה עלה לתקן אותן) 

 

ותודה רבה

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

מנועי ה1.2 וה1.4 דווקא נחשבים למנועים אמינים למדיי ללא בעיות מיוחדות, אם כי מכאנית יותר מורכבים.

 

המכטרוניקס והמצמדים של הגיר והבעיות שלהם דובר עליהם המון פה בפורום ואתה יכול להשתמש בחיפוש.

 

יש לי חבר עם לאון 2013 אצלו מהיום הראשון - כבר 90+ אלף קילומטר, ברכב במהלך כל התקופה הנ״ל היו לו בעיות של משאבת מים שהלכה ומכטרוניקס ששבק(והם הוחלפו בחינם כאשר המשאבת מים כרצון טוב ואת המכטרוניקס לפני חצי שנה כחלק מהאחריות המורחבת).

 

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

שני רכבים שונים מקטגוריות שונות.

סביר להניח שהמאזדה תהיה זולה יותר בעלויות הטיפולים.

לגביי הביטוח - עניין של מזל. אני שמעתי מחירים הזויים לסיאטים. יש לי ארונה 1.0TSI שמבוטחת דרך מקום העבודה שלי בקצת יותר מ-3000₪ (מקיף וחובה) בתנאים טובים וכולל חדש תמורת ישן (הרכב עלה לכביש לפני חודשיים וחצי). במקומות אחרים קיבלתי הצעות באיזור ה-4000₪. אני בן 27 עם 10 שנות וותק וללא תביעות ב-3 השנים האחרונות.

כן, אני יודע שזה לא אותו רכב, אבל ככה שתקבל סדרי גודל אולי.

 

ה-1.2TSI בשנתונים האלו וה-1.4TSI נחשבים למנועים אמינים.

לגביי ה-DSG, זה כנראה תלוי בבעלים לפנייך. איך הם נהגו ברכב ובאיזה תנאים.

אם הרכב בילה בעיקר בעיר ובפקקים, השחיקה גדולה יותר מן הסתם.

 

מבחינת צריכת דלק, בסבירות גבוהה ללאון יש יתרון.

 

הערה שוליים: לו הייתי מחפש סיאט כזו משומשת, הייתי מחפש אחת מאדם ששמר עליה ולא מאנשים שחושבים שיש להם רכב ספורט ועושים שטויות. השערה שלי: אם הרכב במצב סטוק או קרוב למצב סטוק, יש סבירות יותר גבוהה שהוא לא שימש אחד כזה שחשב שיש לו רכב ספורט. (לפחות זה הרושם שאני מקבל)

אני בטוח שיש גם יוצאים מן הכלל במקרה הזה.


 

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...