Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהיתי אתמול בעת זגזוג באיילון, מה הוא מנוע שתי הפעימות הגדול ביותר שנוצר לאופנוע אי פעם ?

והאם כמובן הוא הורכב על דו"ג.

כמיטב זכרוני מנועי ה-GP בנפח 500CC היו הכי גדולים. אבל השאלה היא האם איזה הולנדי/אוסטרי / אוסטרלי משוגע (או כל בעל אזרחות אחרת) שהקים אופנוע שכזה ?

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם

לא חסרות דוגמאות לדו"ג שני פעימות בנפח ליטר, רק צריך ללכת מספיק אחורה בזמן.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
לא חסרות דוגמאות לדו"ג שני פעימות בנפח ליטר, רק צריך ללכת מספיק אחורה בזמן.

 

אכן. וככה ב"שלוף": סוזוקי GT750 דו"פ שלושה צילינדרים מאמצע שנות ה-70', קוואסאקי מאך IV - גם בנפח 750 סמ"ק.

פורסם

Maico הוציאו אופנוע 500 סמק 2T ולאחרונה נימכרה החברה ל ATK ויחד איתה מנוע שתי פעימות 700סמ"ק.

 

להוסקורנה היה בתחילת שנות השמונים אקזמפלר של 700 או 800 CC שתי פעימות. ואל תשכח את SAAB אשר מנועיה הישנים היו 2T

atk700.jpg

פורסם

במלחמת העולם השניה היו צוללות גרמניות שצוידו במנועי דיזל דו פעימתיים.

 

הנפח? 30000 סמ"ק...

ולא. הם לא הותקנו באופנוע.

השלדות אז לא התאימו:wink:

"מעולם לא נתתי לבי"ס להפריע להשכלתי" גם אני לא הפרעתי לי...

 

למכירה- KLE500 95 במצב טוב.

פורסם

ואף אחד לא הזכיר את הנגמ"שים, שלהם גם מנועי שתי פעימות.

אבל האמת שאין לי מושג באיזה נפח.

גם באופנועי ים היו מנועים דו"פ בנפחים גדולים מאוד.

איפלו הייתה מכונית דו"פ.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
ואף אחד לא הזכיר את הנגמ"שים, שלהם גם מנועי שתי פעימות.

אבל האמת שאין לי מושג באיזה נפח.

גם באופנועי ים היו מנועים דו"פ בנפחים גדולים מאוד.

איפלו הייתה מכונית דו"פ.

אף אחד לא הזכיר אוניות, גם להם יש מנועי 2 פעימות :roll: (עם כבר כלי רכב אלטרנטיבים)...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
אף אחד לא הזכיר אוניות, גם להם יש מנועי 2 פעימות :roll: (עם כבר כלי רכב אלטרנטיבים)...

 

גילי

ידוע שאוניות וכל מיני מפלצות מייבאך אחרות עובדות על מנוע דו"פ.

התהייה באה אלי בעקבות המחשבה אודות מנוע 600 דו"פ שיהיה בעל 150 + כ"ס ואופי עצבני לאללה, ואיזה כיף יהיה לזגזג איתו בפקק של אתמול באיילון.

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם

התהייה באה אלי בעקבות המחשבה אודות מנוע 600 דו"פ שיהיה בעל 150 + כ"ס ואופי עצבני לאללה, ואיזה כיף יהיה לזגזג איתו בפקק של אתמול באיילון.

 

אני בספק.

התקדמות בתנועה צפופה דווקא מחייבת תגובת מנוע מדויקת, לינארית וצפויה, ולא אופי "עצבני" והספק סופי גבוה. לצלוח את איילון בשעות הבוקר/אחה"צ העמוסות, אין כמו V טווין גדול, שבו סגירת גז גם מפיקה האטה.

פורסם

ללא ספק מנוע 2T הגדול הוא המנוע שהיה לו קישור לפני איזה זמן באתר.

 

משהו כמו 120,000 ומשהו כ"ס :twisted: .

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
אני בספק.

התקדמות בתנועה צפופה דווקא מחייבת תגובת מנוע מדויקת, לינארית וצפויה, ולא אופי "עצבני" והספק סופי גבוה. לצלוח את איילון בשעות הבוקר/אחה"צ העמוסות, אין כמו V טווין גדול, שבו סגירת גז גם מפיקה האטה.

כאן אני רוצה להפנות אותך לחוליגן הקטן ששוכן בכל שכנטוז (כמוני). אחרי שנאלצתי אתמול (בפקק הגדול שנגרם מהמקדח הענק שנפל) לעצור ולזחול כאחד מפחיות הפח סביבי. עלתה בי המחשבה, כמה כיף היה יכול להיות לפתוח מצערת של אופנוע דו"פ שכזה. לתת לאגזוז הפתוח שלו לשיר ליד חלונו של ערס, שהחליט שהשוליים הם נ.ב.ב. (נתיב לב.מ.וו בלבד).

או בקיצור מה הכי רחוק מהפקק הנוראי שאני נמצא בו ??

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

×
×
  • תוכן חדש...