Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נערך: לקוח דורש להכיר באחריות על נזקים שנגרמו על ידי בעלי חיים. היבואן מסרב.


rashe
שימו לב! השרשור הזה בן 1522 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא נוטה להאמין לבעלי חברות כי האינטרס שלהם הוא להרוויח כסף.

מצד שני אני לא נוטה להאמין לאנשים שכותבים פוסט ללא הוכחות.

 

לא רואים כלום בתמונה, תעלה תמונה איכותית יותר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא נוטה להאמין לבעלי חברות כי האינטרס שלהם הוא להרוויח כסף.

מצד שני אני לא נוטה להאמין לאנשים שכותבים פוסט ללא הוכחות.

 

לא רואים כלום בתמונה, תעלה תמונה איכותית יותר.

 

הרכב במוסך, אי אפשר לצלם עכשיו, אני אצרף תמונות עם תקריב בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ציון של 3.9 והביקורות בגוגל מפות אני מאמין לפותח האשכול.

חוכמת ההמונים עובדת טוב מאוד.

לשם השוואה המוסך שאני מטפל בו קיבל 4.6 והאנשים שהביאו ציונים נמוכים זה רק בגלל המחיר.

ציון של 3.9 היה מרתיע אותי.

 

סתם באופן כללי אני כותב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוגוסט 2019 חבר שלי רכש רכב מדגם (MG zs).

יחסית לרכב של 'חבר' אתה עם הרבה מידע.

יכול להיות שזה רכב של חבר, יכול להיות שלך, לא ברורה לי מטרת הפוסט.

בתגובה השניה או השלישית, הנציג של היבואן בפורום אומר לך שלח לי פרטים, ואתה כותב לו שאין בשביל מה.

אז מה אתה רוצה (בשם החבר)?

כן, בעלי חיים עלולים לגרום לנזקים לכלי רכב. היו הרבה מקרים. חולדות אוכלות חוטי חשמל, צינורות וכל מה שרק אפשר לנגוס בו. זה לא חדש.

 

אנשים כאן כותבים לך ללא שיפוטיות, יכול להיות שהמוסך צודק, יכול להיות שהמוסך רק רוצה שתעוף משם ולא תבזבז לו את הזמן כדי שיוכל להתפנות ללקוחות שיוכל להשחיל אותם. אני לא יודע מה נכון. אני יודע שאם היבואן היה פונה אלי באתר - הייתי מתייחס. זה הכל.

 

חוזר לשאלה - מה אתה רוצה?

 

אם אתה רוצה להפעיל לחץ על היבואן - כנראה שלא יעבוד.

אם אתה רוצה שיטפלו בך - טעית בגישה.

אם אתה רוצה לנקום בהם - נו, חצי קלאץ'.

 

מה אתה רוצה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנושא כבר טופל בשירות לקוחות ולצערי בחרו להפיל את האחריות על חתול (!). איך החברה הצליחה להוכיח קשר סיבתי בין החתול (לכאורה) לבין הנזק שנגרם לרכב? מעולם לא שמעתי על חתול שמתגנב מתחת למכסה מנוע ומתחיל לכרסם בצינורות.

 

מוזר שמוסך מורשה (שאמור להיות מיומן) מבצע בדיקה שטחית ומשחרר את הלקוח שבטענה שהכל תקין למרות תלונת הלקוח על רכב שמקרטע בזמן נסיעה ושלא מגיב ללחיצות על דוושת הדלק.

 

הרבה יותר הגיוני שיש קשר סיבתי בין תלונת הלקוח לבין הנזק שנגרם מאשר לגלגל את האחריות לעברו של חתול רחוב מסכן.

 

מוזר שרכב חדש שעדיין נמצא באחריות לא מתריע על תקלות בלוח המחוונים.

 

מוזר גם שחברה מתנערת מאחריות בכזאת קלות.

 

כ"כ הרבה דברים מוזרים שמצריכים הסבר.

 

בנאדם קונה רכב חדש ובסוף מגלה שהוא בלי אחריות, זה כ"כ מכעיס ומקומם.

 

תכיר, ככה נראה תהליך אסקלציה, תעביר להם את הפרטים ותן להם לבדוק אם מישהו טעה ובמה.

 

יש לא מעט גופים לצערנו שבהם הדרג הזוטר ושירות הלקוחות עובד בתצורה כזו, זרוק את הלקוח, 90% מהלקוחות ינשכו שיניים יקללו את הנציגים ואת היבואן ואת היצרן ואת השר וימשיכו הלאה בחיים שלהם, 10% יתלוננו ויעשו תהליך של אסקלציה.

ואז מה שקורה ששירות הלקוחות אשכרה מטפל ב-10% מהלקוחות שמספיק עקשנים.

 

אני לא יודע אם שירות הלקוחות צדק או טעה, ואם טעה אני לא יודע אם זה מאפיין את שירות הלקוחות של לובינסקי, אבל תן להם לבדוק, אחרת גם אתה לא תדע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחסית לרכב של 'חבר' אתה עם הרבה מידע.

יכול להיות שזה רכב של חבר, יכול להיות שלך, לא ברורה לי מטרת הפוסט.

בתגובה השניה או השלישית, הנציג של היבואן בורום אומר לך שלח לי פרטים, ואתה כותב לו שאין בשביל מה.

אז מה אתה רוצה (בשם החבר)?

כן, בעלי חיים עלולים לגרום לנזקים לכלי רכב. היו הרבה מקרים. חולדות אוכלות חוטי חשמל, צינורות וכל מה שרק אפשר לנגוס בו. זה לא חדש.

 

אנשים כאן כותבים לך ללא שיפוטיות, יכול להיות שהמוסך צודק, יכול להיות שהמוסך רק רוצה שתעוף משם ולא תבזבז לו את הזמן כדי שיוכל להתפנות ללקוחות שיוכל להשחיל אותם. אני לא יודע מה נכון. אני יודע שאם היבואן היה פונה אלי באתר - הייתי מתייחס. זה הכל.

 

חוזר לשאלה - מה אתה רוצה?

 

אם אתה רוצה להפעיל לחץ על היבואן - כנראה שלא יעבוד.

אם אתה רוצה שיטפלו בך - טעית בגישה.

אם אתה רוצה לנקום בהם - נו, חצי קלאץ'.

 

מה אתה רוצה?

 

שלחתי את הפרטים לנציג, זה הדבר הראשון שעשיתי ושמחתי שראיתי אותם מגיבים כאן.

 

לגבי נושא החבר, אני דואג לחבר שלי, יש בזה משהוא פסול? אל תסיק ממידת המעורבות החברתית שלך לגבי טיב היחסים בין אנשים שאתה לא מכיר.

 

אהבתי את הניתוח שלך לגבי "מה אני רוצה" אם כי לא לקחתי את המסקנות שלך ברצינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכיר, ככה נראה תהליך אסקלציה, תעביר להם את הפרטים ותן להם לבדוק אם מישהו טעה ובמה.

 

יש לא מעט גופים לצערנו שבהם הדרג הזוטר ושירות הלקוחות עובד בתצורה כזו, זרוק את הלקוח, 90% מהלקוחות ינשכו שיניים יקללו את הנציגים ואת היבואן ואת היצרן ואת השר וימשיכו הלאה בחיים שלהם, 10% יתלוננו ויעשו תהליך של אסקלציה.

ואז מה שקורה ששירות הלקוחות אשכרה מטפל ב-10% מהלקוחות שמספיק עקשנים.

 

אני לא יודע אם שירות הלקוחות צדק או טעה, ואם טעה אני לא יודע אם זה מאפיין את שירות הלקוחות של לובינסקי, אבל תן להם לבדוק, אחרת גם אתה לא תדע.

 

שלחתי לנציג את הפרטים.

מה שכתבת נכון, הדרג הזוטר מבצע סינון ומי שמתעקש מנסים להקדיש לו קצת יותר זמן. לצערי זה מוסר השירות בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מקומות שכן ויש מקומות שלא (ויש מקומות שתלוי בנציג שעליו נפלת), אני לא יודע באיזה קטגוריה לובינסקי נמצאים, מעולם לא היה לי רכב שיובא על ידם.

 

זה אגב לא רק בארץ, זו מתודולוגיה (שיטת עבודה) קיימת בכל מיני מקומות בעולם, לא המצאנו אותה פה.

 

ולחלק החיובי - אני מאוד פעיל פה, ואני קראתי את השרשור פעם ראשונה כשהיו לו 8 או 9 תגובות (+ההודעה הפותחת), הנציג של לובינסקי היה השני להגיב! זה נקרא פרו אקטיביות, לא נתנו לך לצעוק על 15 נציגי שירות בטלפון ולדרוש מנהל מנהל מנהל עד שמישהו אומר לך "אני אבדוק"

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מקומות שכן ויש מקומות שלא (ויש מקומות שתלוי בנציג שעליו נפלת), אני לא יודע באיזה קטגוריה לובינסקי נמצאים, מעולם לא היה לי רכב שיובא על ידם.

 

זה אגב לא רק בארץ, זו מתודולוגיה (שיטת עבודה) קיימת בכל מיני מקומות בעולם, לא המצאנו אותה פה.

 

חוויתי את זה על בשרי עם חברת השכרת מכוניות. כשהנושא הגיע למנכ"ל פתאום הבעיה נפתרה. פשוט לא אוהב שחברות רבות לפני הרכישה מהללות את המושג "שירות" וברגע האמת אתה מגלה שאתה צריך לנהל מלחמה כדי לקבל זכויות בסיסיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי מערך השירות ומערך המכירות הם שני ענפים נפרדים כמעט לגמרי ומוכוונים לעניינים נפרדים לגמרי.

 

מערך שירות גרוע יכול להרוג חברה, הוא לא יכול להרוג חברה אם אין מספיק מתחרים או המתחרים מספיק גרועים.

מערך מכירות גרוע בוודאות הורג חברה.

 

וערכתי את ההודעה למעלה הוספתי עוד זווית שכדאי לחשוב עליה בנושא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הנזק מדובר בסדק בצינור המים של הרדיאטור שמוביל למנוע, כנראה המים דלפו לאט עד שהרכב נכבה בזמן נסיעה.

 

 

 

מצד אחד, בין אם הרכב באחריות ובין אם לוא, לא ליצרן ולא ליבואן אין אפשרות לבדיקה יום יומית אם בצינור כל שהוא יש חריר או אין חריר והאם הרכב מאבד מים או לא, זאת אחריות של בעל הרכב.

 

כשהרכב שבק תוך כדי נסיעה (ללא מים ועם חום מנוע בשמיים) התלוו לעניין שלל אורות אזהרה ואם מישהוא החליט לא לשים לב או להתעלם מהן עד לכשל סופי של המנוע, אין כל סיבה שבעולם שהיצרן/ יבואן יקנה לך מנוע חדש.

 

מה שכן, יש גם את הפן השני הוא שמי בכלל קבע שמדובר בנזק מחתול (ועל בסיס מה) כך שאולי מנוע חדש לא תקבל אבל צינור, הם חייבים להחליף וצינור לא עולה אפילו קרוב ל 1800 שקל כך שלא ברור מאיפה התמחור שלהם.

 

אם קצת תרגיע את הפאטוס של הפוסט ותספק יותר עובדות ענייניות נוכל לעזור יותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1522 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...