Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון בגודל בינוני, חזק ועם בקרת שיוט אדפטיבית עד 170 אש"ח


A_lex
שימו לב! השרשור הזה בן 1314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אפרופו אטקה FR, אם תחליט לרכוש אותה, שים לב שהיא מגיעה עם מערכת FULL LINK שתומכת באנרואיד אוטו וכו'.

כאמור, קיבלתי את הרכב לפני שבועיים, והמערכת עובדת מצויין ובאופן חלק ונוח.

אני אומר את זה, משום שלמרות שיש את המערכת הזאת ברכב, צ'מפיון עדיין דוחפים כברירת מחדל גם התקנה מקומית של המערכת שלהם הידועה לשמצה עם הוויז, מבית גיל קאר, בעלות של 3,000 ש"ח לערך.

יש לשים לב לכך, ולהוריד את זה בהזמנה.

 

לפני כמה חודשים "דחפו לי" את המערכת בלי תשלום (מתנה).

היה כאן שרשור ארוך על הניסיון שלי להיפטר מההתקנה הזו שעולה ישירות בכל התנעה, ולא רק כאשר אתה רוצה אותה.

מי שמשתמש בבאנדרואיד אוטו וכו' - לדעתי שיסרב להתקנה שלה.

3 דברים היא מאפשרת:

 

1. גישה של צמפיון לנתוני המיקום שלך

2. שימוש בוייז בלי צורך להביא בלי להביא סמארטפון לנסיעה

3. תחנות רדיו אינטרנטיות - שוב בלי להביא סמארטפון לנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה חודשים "דחפו לי" את המערכת בלי תשלום (מתנה).

היה כאן שרשור ארוך על הניסיון שלי להיפטר מההתקנה הזו שעולה ישירות בכל התנעה, ולא רק כאשר אתה רוצה אותה.

מי שמשתמש בבאנדרואיד אוטו וכו' - לדעתי שיסרב להתקנה שלה.

3 דברים היא מאפשרת:

 

1. גישה של צמפיון לנתוני המיקום שלך

2. שימוש בוייז בלי צורך להביא בלי להביא סמארטפון לנסיעה

3. תחנות רדיו אינטרנטיות - שוב בלי להביא סמארטפון לנסיעה.

 

היה לי ניסיון שלילי מאוד עם ההתקנה המקומית של גיל קאר באיביזה שהייתה לי. שמחתי מאוד ששמעתי שיש אנדרואיד אוטו שייתר מבחינתי את ההתקנה של מערכת ועובד מצויין.

לגבי שימוש בוויז ללא הטלפון, זה כמובן לא שווה את ההתקנה וההתעסקות של גיל קאר ברכב חדש. מי שחפץ בוויז קבוע, יכול לקנות טלפון זול ופשוט, ולחבר אותו באופן קבוע לאנרואיד אוטו. זה בוודאי יותר זול, יותר יעיל, ויותר בטוח מהתעסקויות של התקנה מקומית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוזר לשרשור המאלף הזה.

כאמור נסעתי על אטקה FR ולפני כן על אקליפס וקרוסלנדX

בראשון אסע על CX5

המושב באטקה נמוך למדי, יתכן שאצטרך להתפשר על זה. שוב באקליפס הוא גבוה, מניח שגם ב CX5 מזכרוני עת ביקרתי בסוכנות.

בהנחה שאני רוצה מושב גבוה ולא לחרוג מ 170 אלף (עם הנחות כמה אלפים פחות בפועל), האם לחזור ולבדוק ספורטאז', טוסון?

קארוק עם מושב חשמלי גבוה ומרשים מאוד יקר אבל אספקה רק ביוני והמושב הלא חשמלי לא באותה רמה בכלל, גם לא באותו גובה ונוחות.

יתרון באקליפס שהם מוכנים לקחת ממני את האאוטלנדר במחירון, יש גם גירסה קצת יותר זולה במלאי.

להכניס עוד רכב לשיקולים???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מושב הנהג בספורטאז גבוה מאוד. שווה בדיקה.

הוא עדיף בכל פרמטר על האקליפס.

מחירון תמורת מחירון תקבל כמעט בכל מקום, שים לב שזה מגולם במחיר הרכב החדש (לא תקבל שום הנחה).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה... שני מועמדים שמובילים כרגע עם הפרש מחיר של 4K לרעת הראשון:

1. ספורטאז' פרימיום - גבוה, מרווח, חזק. 

    אאאאבל... תיבה רובוטית עם היסטוריה בעייתית, מרימי שמשות\גג בהתקנה מקומית (גם המיגון אם חברת הביטוח לא תוותר), נו ו...היעדר היתרונות של המועמד השני.

2. גרנדלנד X אינוביישן דיזל - בעל תיבה פלנטרית אמינה, דיזל חסכוני (אפילו בנסועה לא רבה כמו שלי זה יחסוך אלפיים ש"ח בשנה), מושב נוח מאוד (כולל כיוון זווית חלק תחתון ותמיכה נשלפת לירכיים), ללא התקנות מקומיות כלל, ארבע שנות אחריות, בונוסים כמו: שלושה טיפולים מתנה (במסגרת המבצע שעומד להיגמר היום), מע' סיוע בחניה, פתיחה חשמלית של תא מטען.

    אאאאבל... אין שמירה על מרכז נתיב אלא רק מניעת סטיה (אשמח לאימות), מרווח ברכיים מאחור קצת צפוף, סחירות בעייתית.

על פניו לגרנדלנד המון יתרונות מול הספורטאז', אבל החסרונות הם משמעותיים.

מה מביניהם אתם הייתם קונים במיטב כספכם?

 

דרך אגב, האטקה FR יוצאת יקרה מהספורטאז' על הכביש.  לא רואה כרגע סיבה להעדיף אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

10 minutes ago, A_lex said:

    אאאאבל... אין שמירה על מרכז נתיב אלא רק מניעת סטיה (אשמח לאימות), מרווח ברכיים מאחור קצת צפוף, סחירות בעייתית.

 

במפרט הרשמי ובכמה מבחני דרך מצוין שמדובר רק בתיקון סטייה מנתיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית, לא הייתי קונה היום אופל. 

אין שום ייחוד לגראנדלנד. 

ואם כבר רכב עם שוק מוטל בספק, אז הייתי בוחר בסיטרואן. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם לא מתחייבים לך טרייד במחירון

לא להתקרב - חתונה קתולית עם הרכב

שוק יד 2 שלו בסבירות גבוהה יהיה נורא

הוא לא מציע שום יתרון חוץ מזה שהוא "אופל" מול המתחרים בשוק

אולי לך כן אבל לרוב הרוכשים בשוק היד 2 לא.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבדיקה שאני ביצעתי בעבר לאופל, נוכחתי ש"מרווח ברכביים מאחור קצת צפוף" זאת מחמאה, בפועל למיטב זכרוני אין בכלל מרווח רגליים מאחור, הן דבוקות למושבים הקדמיים כמו ברכב מיני, פשוט כך ופשוט הזוי יחסית לגודל החיצוני הגדול.

 

מעבר לכך מה שכתבו, למרבה הצער למרות מפרט יפה של מנועי טורבו עם גירים פלנטריים שקים באופל, לעומת גירים כפולי מצמדים עם אמינות מפוקפקת ברכבים אחרים שכן נמכרים, רכבי אופל לא נמכרים וצפוי שזה יימשך לשוק היד 2.

 

תתחדש על הספורטג :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כל מי ששאלתי לדעתו פסל את אופל ולכן הלכתי עם העדר וויתרתי עליו.
מניח שמבצע חבר הקרוב יהיה על סיאט. נראה אם יהיה משהו שמצדיק לשקול את האטקה, אחרת באמת כנראה ספורטז' איט איז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין הסחירות מקבל כאן חשיבות היות ומדובר בדגם מבוקש לעומת דגם עם ביקוש אפסי. 

אבל, להגיד שהאופל טוב מהקאיה בכל השאר? 

הספורטאז' פרימיום טוב מהאופל

במרווח, אבזור, ביצועים ואפילו איכות חומרים. 

האופל נוח וחסכוני יותר בדלק. 

אבל פער ירידת הערך יכול לכסות על פער צריכת הדלק. גם אם מדובר על קילומטראז' שנתי של מטוס אל על מלפני הקורונה... ? 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...