Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון בגודל בינוני, חזק ועם בקרת שיוט אדפטיבית עד 170 אש"ח


A_lex
 שיתוף
עוקבים 25

פוסטים מומלצים

לפני 12 שעות, meir_gi כתב:

אני מסכים עם green. גם אני "זלזלתי" בפיטשר הזה עד אשר קבלתי רכב שהיה עם היכולת הזו. לאחר שמתרגלים, קשה מאוד לחזור אחורה ולוותר על הנוחות שבזה.

אני היום לא אקנה רכב חדש ללא האפשרות הזו כמו גם אפשרויות נוחות ובטיחות כמו תאורת פול לד, כניסה והנעה ללא מפתח, ברקת שיוט אדפטיבים עם זחילה בפקקים, שמירה על מרכז נתיב אקטיבית, אנדרואיד אוטו וכנראה גם מערכת להתראת שטח מת שכרגע אין לי, אבל זה ממש חסר.......

מצאת ג'יפון שעונה על כל אלו? כי אנחנו מחפשים נואשות ועדיין לא הגענו להחלטה. הכי קרוב היה סיטרואן C5 אבל ללא אוטו הולד וגם ה"זחילה" לא וואו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לדעתי זה פיצ'ר מיותר שעוד עלול "לבלבל" נהגים שנוהגים בכמה מכוניות ועלול עוד לגרום לפגיעות מיותרות. מי ישמע, להחזיק את הרגל על הברקס ברמזור או בפקק... זה לא חלק בסיסי בנהיגה כמו לסובב את ההגה או ל

מנסה להבין מה כל כך חשוב ביכולת הזו להזיז את כף הרגל מדוושת הבלם בזמן עצירה. אחרי הכל זה לא שאפשר לנצל את הזמן הזה לפדיקור או משהו. ממילא אתה מניח את הרגל על הריצפה או על בליטת הגלגל, אם לא על הבלם, ז

כבר דשנו בזה בעבר, אבל נראה שחלק ממי שלא נהג ברכב עם "אוטו הולד" לא מבין את מטרת המערכת.   "אוטו הולד" נדרש בכל רכב עם גיר אוטומטי מכל סוג (פלאנטרי, רובוטי, רציף) (ולצורך הענין גם ברכב ללא ג

בתאריך 12.8.2020 בשעה 21:10, green כתב:

כנראה שעד שלא תנסו לא תבינו את הנוחות שהפיצ'ר הזה מסב. 

 

הפיצ'ר הזה מאד קל להפעלה  ולשימוש ולא אמור לבלבל בכלל נהג רגיל גם במעבר בין רכבים אם יש לו מודעות מינמלית למערכות הרכב וברוב הרכבים הוא דורש הפעלה יזומה והוא מתבטל בכיבוי הרכב (ברכב בו המערכת לא מתבטלת ובמעבר בין רכב כזה לרכב בו המערכת לא קיימת או לא דרוכה, ייתכן שיהיה בלבול לנהגים מסויימים, אז שאותם נהגים לא יפעילו את המערכת אם הם מתבלבלים).

כמעט כמו כל דבר מדובר בענין של הרגל, מי שמתרגל מחפש את זה, מי שלא לא, לנהיגה נורמלית זה לא מפריע ולא מוסיף מי יודע מה, לפחות לדעתי. לתפוס את זה כאביזר בלעדיו לא נוגע באוטו, נראה לי מופרך לגמרי, אבל כך גם משענת יד או קילס כאמור, והיות והפסדתי בזמנו במכרז על החוכמה, אז באמת לא מתיימר לדעת איך מודדים את מידת החשיבות של כל מיני פיצ'רים עבור כל מיני אנשים.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חיצונית הוא לא סקסי כמו הפיג'ו, אבל נראה לי שהשתכנענו שהוא נותן תמורה יותר טובה למחיר בהשוואה אליו.

אני חושב שה-3008 כרכב הרבה יותר טוב מהקיה.
כל הסיפורים של להוציא דוקטורט בשביל לנהוג ברכב עם תיבה כפולת מצמדים זו ערימה של שטיות במיץ.
התיבות עם המצמדים ה״יבשים״ פחות נעימות בנסיעה בפקקים ואלה נשחקים מהר מאוד.
עם ההנחות שיש בחבר ל-3008 זה הופך אותה לאחלה עסקה.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם המיליון... גם במבצע חבר ה3008 פרימיום בנזין 1.6 (שזה הדגם המתחרה ישירות בספורטאז' פרימיום) עולה 19,000 (!) ש"ח יותר מהספורטאז'.
מי שחושב שהפרש כזה זניח מוזמן להוסיף עוד ולהתחיל להשוות אותה למתחרות שעולות 200 וצפונה.
הגיר זו נקודת טורפה פוטנציאלית (ובואו... בנתיים הוא לא ידוע כבעייתי, רק יש לו פוטנציאל להיות כזה), אבל ב19 אש"ח אפשר להחליף מצמדים איזה 4 פעמים כנראה ולהגיע לקילומטראז' שבו גם הפיג'ו כבר תיגרט.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ספר את זה לנהגי הספורטאז׳ שמקבלים לא פעם הודעה על התחממות של הגיר מה שמצריך עצירה בצידי הכביש.
הפרשי האיכות בין הרכבים גדולים מאוד לדעתי.
החלפת המצמדים לא רק כרוכה בכסף, אלא באובדן זמן ועוגמת נפש לא קטנה (לא מאחל לך להיתקע עם רכב).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שילמת על ספורטאז' פרימיום? 

מוזר לי שאתה רושם שיש פער של 19k. 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ספר את זה לנהגי הספורטאז׳ שמקבלים לא פעם הודעה על התחממות של הגיר מה שמצריך עצירה בצידי הכביש.
הפרשי האיכות בין הרכבים גדולים מאוד לדעתי.
החלפת המצמדים לא רק כרוכה בכסף, אלא באובדן זמן ועוגמת נפש לא קטנה (לא מאחל לך להיתקע עם רכב).
אתה מכיר אישית כאלו או שסתם זורק ססמאות?
כמה שילמת על ספורטאז' פרימיום? 
מוזר לי שאתה רושם שיש פער של 19k. 
 
מחיר חבר מול מחיר חבר (כולל 1900 ש"ח תוספת צבע שפיג'ו גובים).
בשניהם ניתנה הנחה של 10 אש"ח.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה טלפון של עמיתה לעבודה שחוותה את זה? למה אתה הולך רחוק, תקרא מבחן דרכים שעשה רוני אהרונוביץ׳ בנטקאר לשני רכבים עם התיבה הזו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אביא לך מבחן אחר שניסו לעורר את הבעיה ולא הצליחו (בטוסון עם אותו גיר)?
או שני קולגות עם הגיר הזה שלא חוו? זה יעזור?
אנקדוטות לפה ולפה אפשר למצוא, אבל התיבה הזו כבר די נפוצה ועובדה שלא כל כך שומעים על אנשים תקועים בצד הדרך. לעומת זאת בתחילת דרכה של הdsg שמעו גם שמעו והיו פה לא מעט שרשורים.
זה לא שולל את זה שכדאי שהנהג יבין במה הוא נוהג ולא יתעלל בגיר.
למען הסר ספק, אני לא ממליץ על רכב עם תיבה רובוטית לאדם שמבלה שעות בפקקי זחילה (במיוחד בעליה), או יורד לשטח וזוחל בבוץ. אבל בוא... הרוב המוחלט לא יאלץ לעולם לעצור להתקררות, והחלפת המצמדים כנראה תגיע לאחר 100k ואף הרבה יותר קילומטרים. ואני משוכנע בזה מספיק בשביל לשים על זה את כספי. זה לא שמישהו הכריח אותי לקנות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא מדבר על נסיעה בשטח.
סע צפונה/ ירושלים ביום חם בנהיגה טיפה נמרצת ויש סיכוי לא קטן שזה יכול לקרות לך.
רוני אהרונוביץ׳ סוגד לתיבה הרובוטית כפולת מצמדים, לכן אם הוא רושם על התופעה הזו, שווה לקחת אותה בחשבון. מכאן, שכל אחד יעשה את החשבון שלו.
גם בלי סוגיית הגיר אני חושב שה-3008 רכב הרבה הרבה יותר טוב ואיכותי מהספורטאז׳.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דיון מעניין ופורה. האקליפס קרוס לא נותנת מענה?

במבצע הנוכחי  של חבר ה3008 אקטיב והגרנדלנד x של אופל ברמת הגימור הגבוהה במחיר שווה. מה הייתם בוחרים?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 15.8.2020 בשעה 20:29, A_lex כתב:

ואם אביא לך מבחן אחר שניסו לעורר את הבעיה ולא הצליחו (בטוסון עם אותו גיר)?
או שני קולגות עם הגיר הזה שלא חוו? זה יעזור?

קיבלתם את הרכב? אתם מרוצים ? מה צריכת הדלק שהתקבלה עד כה? אני כן נוסע הרבה וזה פרמטר חשוב עבורי.נכון לעכשיו מתלבט בינה לבין האטקה

דרך אגב כל מי שהגיב לגבי 3008 .נכון להיום אוגוסט 2020  הגרסה שנמכרת עכשיו בק"ש אדפטיבית אצלה לא עובדת בפקקים(לצערי)

 

...Our necessities are few but our wants are endless

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי את הספורטאז' פרימיום. קיבלתי אותה רק לפני שבוע (האוניה עגנה בארץ רק לפני כשלושה שבועות).
אנחנו מאוד מרוצים. לא יכול עדיין לומר כלום על צריכת הדלק כי עוד לא היה תדלוק שני. עברתי רק כ400 ק"מ. אבל זה כלל נסיעה מהשפלה לצפון ובחזרה - מת על הבקרת שיוט ושמירת הנתיב, כולל צליחת איילון ביום ראשון בארבע אחר הצהריים בלי לגעת בדוושות
מקווה שאמצא זמן לפתוח שרשור התרשמויות בקרוב.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...