Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון בגודל בינוני, חזק ועם בקרת שיוט אדפטיבית עד 170 אש"ח


A_lex
 שיתוף
עוקבים 25

Recommended Posts

הייתי בהתלבטות שלך בדיוק.

הלכתי, בדקתי, חיפשתי וניסיתי.

בסוף נבחר 3008 דיזל פרמיום שיצא אחרי הנחה כ175K ש"ח פחות כמה גרושים.

אין התקנות מקומיות של שום דבר ואפילו קודן לא צריך.

הייתי יכול לחסוך עוד 1500 ש"ח אם הייתי הולך על צבע לבן.

בקיצור, אין ספק שהרכב יקר ממתחריו אבל הוא היחידי שעשה לי את זה עד הסוף.

צריכת הדלק הממוצעת בנתיים על 2000 ק"מ עומדת על 17 ק"מ לליטר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לדעתי זה פיצ'ר מיותר שעוד עלול "לבלבל" נהגים שנוהגים בכמה מכוניות ועלול עוד לגרום לפגיעות מיותרות. מי ישמע, להחזיק את הרגל על הברקס ברמזור או בפקק... זה לא חלק בסיסי בנהיגה כמו לסובב את ההגה או ל

מנסה להבין מה כל כך חשוב ביכולת הזו להזיז את כף הרגל מדוושת הבלם בזמן עצירה. אחרי הכל זה לא שאפשר לנצל את הזמן הזה לפדיקור או משהו. ממילא אתה מניח את הרגל על הריצפה או על בליטת הגלגל, אם לא על הבלם, ז

כבר דשנו בזה בעבר, אבל נראה שחלק ממי שלא נהג ברכב עם "אוטו הולד" לא מבין את מטרת המערכת.   "אוטו הולד" נדרש בכל רכב עם גיר אוטומטי מכל סוג (פלאנטרי, רובוטי, רציף) (ולצורך הענין גם ברכב ללא ג

לגבי ירידת הערך של ה-3008, בעיניי היא מוטלת בספק. לאו דווקא רעה, אלא פשוט מוטלת בספק. קשה לשפוט לפי מה שהיה עד כה כי הדגם חדש ולכן היה היצע נמוך שלו כיד שניה ובמקביל הוא היה תחת אחריות, מה שעזר למכור אותו. נראה מה יקרה בשנתיים הקרובות כשיותר רכבים יוצעו למכירה (ע"י כל אלו שמחליפים רכב כל שלוש שנים), ובמקביל הם כבר לא יהיו באחריות. עשיתי סקר דעת קהל קטן ולא מייצג (אך כנראה יותר מייצג מהפורום) וכולם אמרו "לא הייתי קונה פיג'ו"... מה לעשות רוב המדינה חייה בסטיגמות.

תחליף חברים... ;)

תכלס אתה גם ניזון מסטיגמות וחבל. ה3008 נמכרת יפה, שומרת על ערכה יפה, ומגלה אמינות מצויינת. לחלוטין יש מגמת שינוי בגישת הקהל הישראלי, אבל כן לעולם יהיו את אלא שימשיכו בקו הזה של רק לא צרפתיות, ולא משנה כמה זמן יעבור. אגב כמה מאלא יגידו לך רק לא וואגיות, למרות הצרות?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קיה אקסיד ברמת האבזור הגבוהה כולל את כל מה שאתה רוצה למיטב זכרוני, מלבד כך שהוא כולל גיר רובוטי כפול מצמדים והוא יותר נמוך ממה שאתה רוצה, אבל המחיר זול משמעותית. רכב אטרקטיבי מאד יחסית למחיר.

 

פולקסוגן טיגואן ברמת טרנדליין (רמת האבזור הנמוכה) נכנס בתקציב ושווה בדיקה למרות גיר רובוטי וחוסר מסוים באבזור.

 

לגבי בקרת השיוט באטקה ובקארוק, הן כוללות זחילה בפקקים. לדעתי ניתן להפעיל את המערכת גם בעצירה מלאה ואז היא מתכווננת להגבלת מהירות של 30 קמ"ש (שניתן כמובן להעלותה).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הקארוק, ניתן להפעיל בקרת שיוט גם במהירות מתחת ל30 קמ"ש וגם בעמידה. המהירות המינימאלית שתוצג תהיה 30 קמ"ש. הרכב יעצור בפקק ואם העצירה היא עד 3 שניות, יחזור לנהוג לבד. בדגם אקסלוסיב התוספת traffic jam assist מוסיפה יכולת שמירה על מרכז נתיב גם במהירות מתחת 60 קמ"ש בניגוד לדגם סטייל למשל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מה מגדיר מבחינתך "גי'פון"? מבחינתך קארוק/אטקה (גובה 1.60) הן כן ג'יפון לצורך העניין? כי הן דיי רחוקות מה1.67 מטר של הcx-5.

הפרייבט הנוכחית שלי 148 ס"מ (שזה במקרה גם הגובה של האקסיד :shock:). הCX-30 מגיע ל-154 ס"מ ונמצאת באמצע הדרך לרכבים כמו ספורטאז' (164 ס"מ). האטקה והקארוק אכן 160-161 (שזה עדיין יותר קרוב לנ"ל), וגם בהן המושב הרגיש לי קצת נמוך. CX-5 אכן אחד הגבוהים בקטגוריה עם 168 ס"מ.

 

...בסוף נבחר 3008 דיזל פרמיום שיצא אחרי הנחה כ175K ש"ח פחות כמה גרושים.

אין התקנות מקומיות של שום דבר ואפילו קודן לא צריך.

הייתי יכול לחסוך עוד 1500 ש"ח אם הייתי הולך על צבע לבן.

...

עידן, מה היה המחירון שלו כשקנית? אותם 187k (לפני אגרת רישוי) שמבקשים עליו עכשיו?

קיבלת הנחה של 13.5K?

 

דרך אגב, אני באמת חושב שהדיזל ישמור טוב יותר על ערכו. איך הביצועים שלו לעומת הבנזין (תוספת 5 קג"מ מול החסרת 50 כ"ס) ?

 

תודה למי שהסביר על בקרת השיוט של VAG :beerchug:

לגבי הטיגואן, די הופתעתי מהאיבזור ברמת הבסיס. אפילו לא הסתכלתי עליו קודם. אבל תאכלס, נראה שהוא נותן תמורה פחות טובה מהאטקה. טיגואן הבסיסי עולה יותר מהאטקה FR. איזו סיבה יש להעדיף אותו?

 

נ.ב.

היום, לרגע, הטוסון נכנס כמועמד - מסתבר שבינואר הוסיפו לדגם הבכיר שלו בקרת שיוט אדפטיבית והוא נמכר כרגע במבצע חבר ב-171K. אממה... בהסתכלות מעמיקה יותר במפרט שלו הסתבר שאין לו חיישני גשם... רכב עם מחירון של 183K, כן? :roflmao:

עניין בקרת השיוט האדפטיבית כמובן לא מעודכן במפרט העדכני ל-2020 ואפילו נציג המכירות מיד ענה שאין. רק התעקשות שלי שיבדוק לאחר שראיתי מבחן באייקאר, גרמה לו ללכת לברר ולאשר שיש. נו טוב... מי אמר שסוכן מכירות צריך לדעת מה הוא מוכר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הטיגואן, די הופתעתי מהאיבזור ברמת הבסיס. אפילו לא הסתכלתי עליו קודם. אבל תאכלס, נראה שהוא נותן תמורה פחות טובה מהאטקה. טיגואן הבסיסי עולה יותר מהאטקה FR. איזו סיבה יש להעדיף אותו?

 

בקבוצת VW, ככל שאתה עולה ב"מעמד" היצרן ה Interior משתפר ובאופן משמעותי.

כל אחד והעדפותיו, אבל לשאלה למה להעדיף - זו בעיקר התשובה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן...

עשיתי בשבוע שעבר נסיעות מבחן על הספורטאז' והאטקה. מבחינת ביצועים הרגישו מאוד דומה. בספורטאז' הורגשה תגובה מעט איטית יותר בהאצה מהמקום. יתכן שבגלל תיבת ההילוכים. בנסיעה רגילה לעומת זאת היא היתה מאוד נעימה (יותר מהDSG של האטקה). רק בסוף הנסיעה גיליתי שבספורטאז' יש מצב ספורט, אז לא יודע איך הוא משפיע על תגובת התיבה.

מבחינת בידוד רעשים - בספורטאז' חודר יותר רעש מנוע. באטקה טיפה יותר רעשי רוח.

השליטה על בקרת השיוט באטקה נמצאת על ידית מתחת להגה - נורא לא נוח (לעומת על ההגה עצמו).

 

השבוע אעשה נסיעות מבחן על הקארוק וה-CX5. כבר ביקרתי באולמות התצוגה והאינטריור של המאזדה מאוד מרשים. מה דעתכם, ריפוד עור לבן הולך טוב עם ילדים קטנים? יותר קל לנקות קיא מעור, לא? :roflmao:

מבצע חבר שמתקיים כרגע על המאזדה מוסיף לה כמה נקודות. אפשר לקבל אותה בגרסת האקזקיוטיב בעלות נמוכה ממה שהוצעה לי האטקה בימי המכירות שהתקיימו בשבוע שעבר. למה... למה, לעזאזל, הם ויתרו שם על זיכרונות במושב וכניסה ללא מפתח בדגם הנוכחי :cry:. זה יכל להטות את הכף.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה בוחן (בערך) את כל הרכבים שבסגמנט אז... הייתי חושב על הקולאוס. נהגתי בה קצרות בחו"ל והיא היתה חזקה, מרווחת, מהנה לנהיגה (כמה שאפשר בג'יפון) עם דרישות הבטיחות שלך והרגשה לגמרי של רכב פרימיום. תחשוב פלטפורמה של אקסטרייל בעידון אירופי של יצרן שמאוד השתדל (אני אישית לא אוהב גיר רציף אבל זה סובייקטיבי).

עדיפה על ה-3008 פרימיום? לא, אבל עם מחיר רשמי של 165K והנחות שבטוח אפשר לקבל עבור רכב עם מכירות מועטות, ה-VFM יכול להיות משמעותי.

מה שכן, ירידת ערך לוטה בערפל לגמרי, בניגוד למה שכתבו לך בצדק על ה-3008. אז השאלה לכמה שנים קדימה אתה מתכנן.

גולף 1.4 ידנית 1995. כל טיפה של כח נחשבת

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי בשבוע שעבר סוף סוף את האטקה FR, אחרי מספר חודשים של המתנה.

אחרי 600 ק"מ אני יכול כבר לומר שהבדיקה המקיפה שעשיתי על כל הסגמנט הזה בהחלט הייתה מועילה, והבחירה שעשיתי באטקה היא לא פחות ממצויינת.

כל מערכות העזר והבטיחות עובדות ללא רבב. זה נכון לגבי ההיגוי האקטיבי שפשוט עושה עבודה מושלמת ונעימה, בקרת השיוט האדפטיבית שמתגלה כנוחה מאוד במיוחד בפקקים (באטקה יש בקרת זחילה בפקקים), זיהוי רכב בשטח מת, וכן - אפילו החניה האוטונומית מתגלה כמשהו שמושי ולא כגימיק לחניות צפופות ומורכבות שייתכן וללא המערכת הייתי מוותר עליהן.

לגבי המנוע ותיבת ההילוכים, אלו עדיין בהרצה (1,500 ק"מ ע"פ הוראות היצרן), אך נראה שיש שיפור משמעותי בתיבת ה DSG (איתה גמעתי 170,000 ק"מ באיביזה הקודמת שהייתה לי) בכל הקשור להעברת ההילוכים שנעשית בצורה חלקה מתמיד, עד כדי תחושה פלנטרית. המנוע עצמו, מרגיש נמרץ מאוד, גם בסל"ד נמוך, אבל כאמור בשל ההרצה טרם הבאתי אותו למיטב הביצועים שהוא יכול לספק.

איכות החומרים בתא הנוסעים גבוהה מאוד, על גבול הפרימיום, עם חומרים רכים ונעימים למגע - והרכבה שעושה רושם מצויין.

בהצלחה בבחירה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה מהרכב רק בבקשה אל תתחיל אתה עם השטות של פרמיום..לא סיאט ולא מאזדה קרובות לרכב פרמיום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שיש הגדרה אובייקטיבית לשאלה מה זה "פרימיום". יחד עם זאת, רכבים בעלויות כאלה, והדברים נכונים הן לאטקה, הן לקארוק והן לCX5 אותה ציינת, בגרסאות הקצה שלהם, מעניקים איכות חומרים שקיימת ברכבי פרימיום - והכוונה היא לרכבי פרימיום עממיים, ולא אלו שנמצאים בקצה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאטקה יש איכות חומרים בינונית מאוד ועיצוב פנים ארכאי, אי אפשר להשוות את זה לתאי נוסעים המצויינים של הCX5 וה3008.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שאני בעמדת מיעוט, בעיני הפיג'ו נראה נהדר אבל מבחינת איכות הוא לא מבריק. אותו פלסטיק קשה בדלתות ובחלקים התחתונים של הדשבורד שאפשר למצוא גם בפיג'ו 208 וסיטרואן C3 וקקטוס וגם שם הוא נראה ומרגיש גרוע מאוד. איכות ההרכבה בינונית ביותר, פלסטיקים עם קצוות חדים והרבה פאנלים שלא יושבים במקום ומורכבים עקום.

המצב בסיאט לא הרבה יותר טוב, ההרכבה עדיפה אבל איכות החומרים נמוכה, בעיקר מקו הברכיים ומטה ואת זה אני אומר בתור בעלים של סיאט לאון עם תא נוסעים כמעט זהה לאטקה.

מאזדה נמצאת כמה צעדים קדימה מבחינת תא נוסעים, פרימיום או לא הוא מרגיש הכי איכותי ונעים לשהייה, אין פלסטיקים מעליבים בשום מקום, הכפתורים והפקדים נראים ומרגישים מעולה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...