Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון בגודל בינוני, חזק ועם בקרת שיוט אדפטיבית עד 170 אש"ח


A_lex
 שיתוף
עוקבים 25

Recommended Posts

מסכים עם מייק ומעבר מ3008 לcx30 מדגיש זאת (איכות חומרים והרכבה).

עם זאת, תא הנוסעים נשאר שקט מאד ללא קרקושים גם לאחר 3 שנים ו85 אלף קמ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לדעתי זה פיצ'ר מיותר שעוד עלול "לבלבל" נהגים שנוהגים בכמה מכוניות ועלול עוד לגרום לפגיעות מיותרות. מי ישמע, להחזיק את הרגל על הברקס ברמזור או בפקק... זה לא חלק בסיסי בנהיגה כמו לסובב את ההגה או ל

מנסה להבין מה כל כך חשוב ביכולת הזו להזיז את כף הרגל מדוושת הבלם בזמן עצירה. אחרי הכל זה לא שאפשר לנצל את הזמן הזה לפדיקור או משהו. ממילא אתה מניח את הרגל על הריצפה או על בליטת הגלגל, אם לא על הבלם, ז

כבר דשנו בזה בעבר, אבל נראה שחלק ממי שלא נהג ברכב עם "אוטו הולד" לא מבין את מטרת המערכת.   "אוטו הולד" נדרש בכל רכב עם גיר אוטומטי מכל סוג (פלאנטרי, רובוטי, רציף) (ולצורך הענין גם ברכב ללא ג

אתה ממש לא צודק,עשית מהרכב יונדאי I20..

 

אני נוסע יום יום ברכב,בן שנתיים,גם בכבישים הכי שבורים/שבילי כורכר לא שומעים צקצוק הכי קטן,הרכב בנוי מעולה עם תא הנוסעים הכי מתקדם בסגמנט.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם פיג'ו 3008 אבל הדגם GT?

נראה שעונה על רוב הדרישות ויש למכירה ביד 2 אחת

אין לי קשר למוכר/למודעה

https://www.yad2.co.il/s/c/nr4fcw

 

טל.

 

ערכיה: לפי בדיקה ב icar רק בדגם החדש עם 177 כ"ס יש את כל הדברים ולא בדגם עם 181 כ"ס.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO_SX
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דיון מעניין.

למה לא שקלת מיצובישי אקליפס קרוס? אני שוקל והשיקולים שלי מאוד דומים לשלך.

הבחור שקנה פה אטקה - אלך לראות אותה, קראתי מבחן שלה וזה מעניין, לא יודע כמה המושב גבוה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^ תכלס, האקליפס כל כך מכוערת בעיניי שאפילו לא בחנתי אותה. גם זה שקראתי פה ושם שהיא מרגישה מיושנת לא תורם.

 

נראה לי שאתה יכול לחסוך לעצמך את הביקור בסיאט - אם המושב של הFR זהה לסטייל אז הוא לא גבוה. לפחות לא בהשוואה למתחרים.

 

 

ואם כבר אני כותב, אז עדכון...

עשיתי נסיעות מבחן גם על הקארוק (גימור סטייל) וה-CX-5 (מנוע 2.0).

המאזדה, מבחינת ביצועים, לא הרגישה לי שונה מהראנקס החביבה שלי. זה לא מפתיע כי עם תוספת ההספק שלה מגיעה חתיכת תוספת משקל - בקיצור מאכזב.

שמירת הנתיב של המאזדה היתה מאכזבת גם כן - רחוקה מאוד מזו של המתחרות ומתנהגת באמת כמערכת למצב חירום ולא לנוחות נסיעה (מגיבה בערך כשעולים על הפס הלבן במקום לשמור על מרכז נתיב).

אין לה כניסה ללא מפתח.רק הנעה. WTF?

המסמר האחרון בארון שלה זה שמרימי שמשות וחיישני חניה בהתקנה מקומית. כבר אמרתי מאכזב?

אז עם כל הכבוד לגימור פנים שלה, למראה שלה, לגודל שלה, ולמחיר המבצע של חבר ששם אותה באותו מחיר כמו הוואגיות... יש לה חסרונות גדולים מדי עבורי. וממש רציתי לאהוב אותה, כן?!

 

לגבי הקארוק - מבחינת ביצועים היא היתה זהה לאטקה. האמת מכל הבחינות ההבדלים מינוריים. אותם חסרונות. ברמת סטייל היא הוצעה לי בכמה אלפים טובים פחות מהאטקה FR, כשהבונוס של האטקה זה מערכת סיוע בחניה וגג פנורמי.

 

דרך אגב, מכיוון שכל הרכבים איכזבו במשהו, החלטתי לתת צ'אנס ל-3008 דיזל. מניח שהדיזל יעזור בשמירת הערך, וגם החסכון בדלק יעזור לקזז את המחיר המוגזם. תוהה איך הביצועים שלו. יצא לי לנהוג בטורבו-דיזל רק פעם אחת (גולף שכורה בחו"ל). דווקא הדחיפה בגב זכורה לטובה. איך זה שנתוני המיאוץ למאה כל כך גרועים?

מעניין איך היא בהאצות ביניים... אתאם נסיעת מבחן ונראה.

 

ואם כבר הדיזלית של פיג'ו נשקלת, אז מה דעתכם על האופל גרנדלנד?

זו הרי אותה פיג'ו בתחפושת, לא? אותו מנוע וגיר. יש בערך את אותו איבזור. והמחיר 15K פחות (לפחות המחירון - לא יודע איך ההנחות).

יש לי תחושה שירידת הערך של האופל תהיה גרועה משל הפיג'ו. מצד שני חתיכת הפרש במחיר הקניה...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב.

כשהייתי בסוכנות של מאזדה התפטתי להציץ ב CX-30... פתחתי את הדלת האחורית ודיימנתי איך זה להושיב ילד בכיסא בטיחות שם. צדקתי - זה לא באמת ג'יפון :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האופל פחות מעוצב מהפיג'ו, גם בחוץ וגם בפנים. אבל לפחות בתחושה שלי הפלסטיקה קצת יותר איכותית בחלקים העליונים, בדלתות זה אותו פלסטיק קשה ומחוספס כמו הפיג'ו. הבונוס של האופל הוא תפעול סטנדרטי למזגן ולא ממסך המגע. קש בחשבון שיש המון רכבים כאלה בערוצי ה-0 ק"מ אבל בגרסאות הבנזין ולא הדיזל.

רמת הגימור הבסיסית של הפיג'ו מתומחרת יקר מאוד ומחסירה המון אבזור ביחס לאטקה והקארוק. ובנוגע לשני אלה, יש הבדלים מהותיים בכיול המתלים, האטקה הרבה יותר מרוסן ונעים, הקארוק רך ברמה לא אופיינית לרכבי VAG ומתנדנד מדי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, מכיוון שכל הרכבים איכזבו במשהו, החלטתי לתת צ'אנס ל-3008 דיזל. מניח שהדיזל יעזור בשמירת הערך, וגם החסכון בדלק יעזור לקזז את המחיר המוגזם. תוהה איך הביצועים שלו. יצא לי לנהוג בטורבו-דיזל רק פעם אחת (גולף שכורה בחו"ל). דווקא הדחיפה בגב זכורה לטובה. איך זה שנתוני המיאוץ למאה כל כך גרועים?

מעניין איך היא בהאצות ביניים... אתאם נסיעת מבחן ונראה.

 

אל תתרשם מהנתונים היבשים. הדיזל נוסעת מצוין ולא מורגש מחסור בכח.

לגבי צריכת דלק - לא יהיה הבדל גדול מול ה TSI של הVAGיות.

3 שנים עם 3008 דיזל ממוצע 15.5

3 שנים עם אוקטביה 1.4 TSI ממוצע 15

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר. לא אוהב רכבים גבוהים אבל אם הייתי צריך לבחור אחד על סמך העיצוב הייתי בוחר באקליפס קרוס...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עניין של טעם.

גם אני אוהב את המראה שלה.

יש בו משהו שונה וחדשני. במיוחד ביחס לשאר דגמי המותג.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מראה זה עניין של טעם. בכל תחום אחר האקליפס קרוס נמצא כמה צעדים אחורה לעומת רוב המתחרים.

תא הנוסעים מיושן, כיול המתלים רך מדי, המרווח הפנימי מצומצם למדי וצריכת הדלק גבוהה מאוד למרות מנוע טורבו וגיר רציף.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ובנוגע לשני אלה, יש הבדלים מהותיים בכיול המתלים, האטקה הרבה יותר מרוסן ונעים, הקארוק רך ברמה לא אופיינית לרכבי VAG ומתנדנד מדי.

 

לומר על האטקה נעים זה כמו לומר שהטיולית בצבא נוחה. נכון, נוחות היא סובייקטיבית, אבל ללא ספק הסיבה בגינה האטקה נפסלה על ידי כשעשיתי נסיעות מבחן על כל הקטגוריה (לפני שנתיים) היתה הנוחות הלא פחות ממזעזעת שלה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יצא ארוך אבל לערוך ייקח יותר זמן :) בשורה התחתונה לדעתי שני הרכבים המובילים הם האטקה fr והספורטג׳ פרימיום:

 

האטקה fr מכילה יופי של אבזור, למעשה המאובזרת ביותר ברמת המחיר הזאת הן מבחינת אבזור נוחות והן מבחינת אבזור בטיחות והאבזור היחיד שחסר בה הוא מושב נהג חשמלי עם זכרונות.

 

למרות מידות חיצוניות מהקטנות בקטגוריה, בפועל היא מאד מרווחת ובעלת תא מטען גדול מאד.

 

חסרון באטקה הוא גג פנורמי עם כיסוי לא אטום לחלוטין לשמש וישנה חדירת שמש מסויימת לתא הנוסעים. אני באופן אישי לא רוצה שום חדירת שמש מכיוון הגג.

 

לגבי נוחות נסיעה, ב- 2 נסיעות מבחן שעשיתי באטקה אקסלנס עם הצמיגים הגדולים בחתך הנמוך (בעבר שקלתי לרכוש את האטקה) לא הרגשתי חוסר נוחות, אבל התרשמות מנסיעות מבחן צריך לקחת בערבון מוגבל. בכל אופן עם צמיגים גדולים כאלה וחתך נמוך כזה יש סימן שאלה.

 

מה שלא אהבתי באטקה הוא שכדי להגיע לגובה של תנוחת ישיבה של הנהג שבו ניתן להנחית את יד ימין על משענת היד המרכזית (אפילו במצבה העליון ביותר- היא מתכווננת לגובה) צריך לשבת נמוך מאד במושב הנהג. עוד יותר מכך כדי להגיע לגובה מתאים של תנוחת ישיבה שבו ניתן יהיה להניח גם את יד שמאל על המשענת בדלת שמאל צריך להנמיך את המושב אפילו יותר מאחר והמשענת על הדלת נמוכה יותר ממשענת היד המרכזית במצבה הגבוה. בתנוחת הנהיגה הזאת אתה ״נבלע״ ברכב והדשבורד מולך נראה כמו חומת ברלין ולפני שהרסו אותה.

 

התרשמתי שרמת החומרים באטקה טובה ואיכותית ובסידור הרגיל: בחלקים עליונים בדשבורד ובדלתות קדמיות פלסטיקה רכב ואיכותית. רק הצבע האפור של הפלסטיקה והעיצוב השמרני גורמים למראה פחות איכותי בעיניים.

 

יחידת ההנעה באטקה חזקה וחסכונית יחסית, החסרון כרגיל הוא גיר ה- dsg, מבחינת שחיקת מצמדים וייתכן גם אופי פעולה בעיר (בשרשור מקביל על הגולף 8 יש ביקורת של חבר פורום לגבי כך שהגיר ״ממש, אבל ממש לא נוח בעיר״), אבל אני חושב שבגרסאות החדשות כיילו את הגיר לפעולה איטית יותר, לטובת פעולה רהוטה יותר ושמירה טובה יותר של המצמדים ועל חשבון ביצועים בפועל (השהייה בזינוק).

 

הספורטג׳ פרימיום מציע גם הוא חבילה יפה של אבזור נוחות ובטיחות, דומה לאטקה fr. יתרון אבזור בספורטג׳ הם מושבים חשמליים קדמיים אבל ללא זכרונות. לא בדקתי אם מושב הנהג כולל גם כיוון של זוית בסיס המושב של הנהג, זה יכול להיות פיצ׳ר חשוב מאד לנוחות הנסיעה שלא קיים במושב רגיל לא חשמלי. אני אוהב במושב חשמלי עם כיוון כזה לכוון את בסיס המושב עם נטיה קלה לאחור. אם המושב לא כולל כיוון כזה, אז ללא זכרונות אין בו ממש יתרונות על מושב רגיל לא חשמלי.

 

בספורטג׳ גג פנורמי עם כיסוי אטום לחלוטין. גם בגג כזה דרך אגב יש כניסת חום לתא הנוסעים שהיא גדולה יותר מגג רגיל, מספיק לגעת עם היד בכיסוי האטום ולהרגיש שהוא רותח מחדירת השמש מעליו ביום שמשי ואילו בנגיעה עם היד בגג רגילי אין בעיה כזאת, אבל כמובן עדיין עדיף כיסוי אטום על לא אטום ועל שניהם אני מעדיף גג רגיל ולא פנורמי.

 

יתרון אבזור של האטקה לעומת הספורטג׳ הוא מערכת חניה אוטומטית (פיצ׳ר נחמד, אבל אני חושב שבאטקה השליטה של המערכת היא רק על ההיגוי ולא על הבלמים ולכן המערכת רק חצי אפויה), חיישני חניה קדמיים (פיצ׳ר חשוב לדעתי) ולוח מחוונים וירטואלי (פיצ׳ר נחמד, אבל התרומה שלו בפועל לעומת לוח מחוונים רגיל לא כזאת מהותית לדעתי).

 

המרווח בפועל דומה בין הספורטג׳ לאטקה, אבל הישיבה בספורטג׳ גבוהה יותר ובפנים הוא מרגיש ג׳יפוני וחסון יותר וייתכן שהוא קצת רחב יותר, באופן לא מהותי למשפחה בת 4 נפשות.

 

תא המטען קטן יותר בספורטג׳ לעומת האטקה מבחינת הנתונים הרשמיים, במראה עיניים נראה קטן יותר משמעותית, רדוד יותר משמעותית מהאטקה אבל קצת ארוך יותר.

 

חסרון בספורטג׳ קיים גם בגיר כפול המצמדים וחסרון נוסף שהספורטג׳ יוחלף בקרוב, כנראה בשנה זאת והדגם החדש יתחיל להימכר בישראל כנראה בתחילת שנה הבאה. כנראה שהמנוע המרכזי יהיה מנוע ה- 1.5 טורבו החדש של הקונצרן עם 160 כ״ס. כמובן שיהיה מדובר ברכב מתקדם יותר מהנוכחי.

 

בין האטקה fr לקארוק סטייל אני לא רואה סיבה להעדיף את הקארוק.

 

האטקה מאובזרת יותר ולמרות פלטפורמה זהה ומידות רכב זהות, אני התרשמתי כי בפועל האטקה מרווחת יותר, הן מבחינת המרחב לרגל ימין של הנהג שבקארוק מצומצם עקב קונסולה מרכזית שלוחצת על רגן ימין והן במרחב רגליים גדול יותר במושב האחורי באטקה.

 

מעבר לכך גם תא המטען באטקה גדול יותר משמעותית למרות נתונים יבשים דומים, הוא עמוק יותר משמעותית מהקארוק וגדול מאד כשלעצמו.

 

ה- 3008 כוללת בקרת שיוט אדפטיבית ללא זחילה בפקקים (מגיעה לעצירה מלאה אבל לא מזנקת מחדש וניתן להפעילה מחדש רק מעל מהירות של 30 קמ״ש). קיימת בקרת סטיה מנתיב אקטיבית אבל לא שומרת על מרכז הנתיב.

 

גם כאן בגירסת הפרימיום יש גג שמש לא אטום.

 

היא פחות מרווחת מהרכבים האחרים (בעיקר לנוסע ליד הנהג ולמרוח הרגליים למי שיושב מאחוריו במושב האחורי) וגם תא המטען בגירסת הפרימיום בגודל בינוני (אין אפשרות להוריד את הריצפה למצבה הנמוך בפועל בגלל גלגל חילופי בגודל מלא), גודל תא המטען דומה לקארוק ובשניהם נראה קטן יותר בפועל לעומת הנתונים היבשים.

 

העיצוב בפנים יפה ומיוחד והסידור של מסך מולטימדיה גבוה יותר מפתחי האיוורור מתחתיו, מודרני יותר ולדעתי עדיף על הסידור ברכבים האחרים הנ״ל, שבהם פתחי האיוורור נמצאים בצידי מסך המולטימדיה, וכך יוצא שהפתח הימני מול הנהג מופרע מגלגל ההגה.

 

בגדול לא ראיתי בעיות של איכות חומרים או הרכבה, הפלסטיקה העליונה בדשבורד ועד לחיבור התחתון עם הקונסולה המרכזית איכותי (רק הצבע האפור שלו נראה פחות איכותי בעיניים), ישנו שילוב של מגוון חומרים בדלתות וגם בדשבורד. ישנה בעיה ספיציפית של חיבור לא אחיד בין יחידת פתחי האיוורור לדשבורד הרך מעליה. כמו כן הקונסולה המרכזית בין הנהג לנוסע עשויה מפלסטיק נוקשה ופשוט ובגלל שהיא מאסיבית זה בולט לעין ופוגם בתחושת האיכות.

 

המאזדה cx5, כוללת יופי של חומרים, לא סתם פלסטיקה איכותית, אלא מגוון של דיפוני עור סינטטי עם תפרים, עם מגוון של חומרים אחרים מעוצבים בתא הנוסעים. בהחלט מובילה את הקטגורייה באספקט הזה. המרווח הפנימי ממוצע מבחינת מרווח הרגליים במושב האחורי, פחות מהאטקה והספורטג׳. תא המטען בגודל בינוני גם, אבל כולל פיצ׳ר יפה של וילון גלילה נגלל שעולה ביחד עם דלת תא המטען וחלוקת משענת גב אחורית של 40:20:40 שמאפשרת הובלת חפצים גבוהים כאשר שני נוסעים יכולים עדיין לשבת במושב האחורי.

 

יחידת ההנעה לא עומדת בסטנדרט של המנועים המוגדשים כמובן, אבל הבעיה שלה שהיא לא עומדת בסטנדרט שנדרש לנסיעה נינוחה ותקינה מאחר וזמינות הכוח נמוכה והגיר עוד ממהר להעלות הילוכים. מצב ספורט מתקן כנראה חלק מהבעיה אבל כנראה פחות נעים לשימוש יומיומי. במישור ולמי שהרגל שלו נינוחה על דוושת התאוצה אולי זה אפשרי.

 

דרך אגב המאזדה גם מסורבלת מבחינת התנהגות הכביש שלה, סובלת מרכינת מרכב וגמלוניות, למרות כל הביקורת וההלל שהיא קיבלה על התנהגות כביש. ההגה מצויין. סובלת גם מנוקשות במפגשים עם פסי האטה.

 

הפולקסווגן טיגוואן ברמת קומפורט ליין רמת האבזור הנמוכה מעניינת גם היא (מקודם רשמתי בטעות שמדובר ברמת טרנדליין שכך נקראה בעבר רמת האבזור הנמוכה. כיום יש רמת קומפורט ליין וקומפורט ליין פלוס). היא כוללת אבזור נוחות ובטיחות מלא, מלבד כניסה ויציאה ללא מפתח וכנראה שההנעה בה מבוצעת עם מפתח ממש וללא כפתור הנעה שזה קצת מביך לרכב ברמת המחיר הזאת (לא בדקתי בפועל את הגירסה החדשה).

 

מעבר לכך היא כוללת גם פונקציה של חניה אוטומטית.

 

ההתרשמות שלי שהטיגוואן קצת יותר מרווחת בציר הרוחב, באופן חסר משמעות, אם לא מדובר בהרכב משפחתי של 3 ילדים מאחור. מרווח הרגליים בה אולי קצת יותר גדול מהאטקה וגדול מאד כשלעצמו. רמת החומרים דומה לאטקה ולקארוק ולא מציגה עדיפות עליהם, אבל כנראה שבגירסה הזאת יש מושבי בד פשוט.

 

תא המטען מציג נתון רשמי מרשים של 605 ליטר, אבל מדובר בנתון התואם מצב בו המושב האחורי שנע על מסילה נמצא במצבו הקדמי ביותר ומצמצם את מרווח הרגליים לנוסעי המושב האחורי ולא רלבנטי בפועל. במצב האחורי של המושב האחורי, הנתון הוא כ- 500 ליטר, דומה לאטקה וממראה עיניים הוא נראה אפילו קטן יותר מהאטקה (רדוד משמעותית).

 

יתרון בטיגון הוא סידור דומה למאזדה של חלוקת משענת המושב האחורי של 40:20:40 ווילון גלילה שעולה עם הדלת האחורית.

 

חיסרון בטיגואן הוא סידור מיושן שבו פתחי האיוורור נמצאים מעל מסך המולטימדיה ומסך המולטימדיה ממוקם נמוך מדי ומצריך הסטת מבט למטה.

 

הטיגואן כבד וגדול יותר מהאטקה ולכן הביצועים קצת פחות טובים וצריכת הדלק קצת גבוהה יותר.

 

ייתכן שהטיגואן מציג בידוד רעשים ונוחות נסיעה עדיפה על האטקה, עקב ״המעמד״ הגבוה שלו, לא נסעתי על הטיגואן.

 

למעשה הייתי ממקם את הטיגואן אחרי האטקה והספורטג׳ עם התלבטות מסויימת לבחירה בו על פני הרכבים הנ״ל.

 

דרך אגב ברמת המחיר הזאת של 170 אלף ₪, אפשר לשקול מתיחת התקציב ל- 180 אלף ₪ לטויוטה ראב 4 היברידית ברמת האבזור הבסיסית. היא מעניקה חבילה יפה בסך הכל של אבזור נוחות ובטיחות, מרווח פנים ותא מטען גדול. תנוחת הנהיגה קצת נמוכה ומרגישה פחות ג׳יפונים בייחוד במושב האחורי ששם היא נמוכה מאד. חסר קצת אבזור נוחות בכל זאת (אפילו חיישני חניה אחוריים מקוריים אין, מושבי הבד פשוטים וכנראה עוד דברים). יחידת ההנעה חזקה, אבל בעלת אופי אחר מהרכבים הנ״ל, פחות ישיר ויותר עמוס תחת עומס, מנגד חלקה בעיר. היא חסכונית יותר מהרכבים הנ״ל דבר שמצמצם את סה״כ העלויות בפועל.

 

מצד שני מתיחת התקציב מאפשרת רכישת גרסאות מאובזרות עוד יותר של מי מהרכבים האחרים וזה לא נגמר.

עריכה אחרונה על ידי green
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...