Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני לא טועה ככה קוראים לזה...

אני כבר המון זמן מתעניין כמה תעלה הרכבת צירים כאלה שהדלתות יפתחו כלפי מעלה...!?

 

בכל אופן בעיניי זהו אחד השיפורים היפים ביותר לרכב...

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמה יעלו דלתות אנכיות
עד למעלה.

 

יש הבדל בין דלתות שחף (כמו במרצדס SL300) שנפתחות למרכז הגג, ובין דלתות ציר אנכי שמתרוממות במקביל לאוטו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אם אני לא טועה ככה קוראים לזה...

אני כבר המון זמן מתעניין כמה תעלה הרכבת צירים כאלה שהדלתות יפתחו כלפי מעלה...!?

 

בכל אופן בעיניי זהו אחד השיפורים היפים ביותר לרכב...

לפי דעתי זה קצת יותר מהרכבת צירים, מה עם נעילה שלהן בעת נסיעה, העברת חשמל ועוד דברים אחרים... מה שכן לפי דעתי יש להתאים גם את הרכב לדלתות אלו, כלומר שינויים במבנה הרכב או השלדה... אני מקווה שאתה לא חושב לקחת דלתות רגילות ולהפוך אותן ל"דלתות שחף"...

 

שלא לדבר על העלות של הדלתות שאני מניח תהייה גבוהה מאוד + צביעה בצבע הרכב...

פורסם

יש כמה מכוניות עם הדלתות האלה בארץ.. תעשה חיפוש אני בטוח שדיברו על זה כבר.. לפי מה שזכור לי המחירים נעים בין 6000-11000 שח בערך..

אבל מה.. כל הרעיון הזה הוא לא ממש חוקי כרגע (לפי מה שאני יודע) בטענה שבמקרה של היתהפכות לא תוכל לצאת מהאוטו..

אך הקיטים שהותקנו בארץ באו בצורה שאתה פותח את הדלת קודם לצד.. ואז למעלה.. והיא נפתחת מספיק לצד בשביל לצאת מהאוטו ליד שוטרים ללא חשד לדלתות מסוג אחר..

בכל מקרה, תחכה שמישהו שמבין בזה יותר ממני יגיב..

אם אתה מעוניין, אפשר למצוא את בעל היונדאי הצהובה עם הדלתות האלה בפורומים של מאקס טיוניג

(מקווה שאני לא עובר על שום חוק, אם כן אני ימחק את השורה הזאת.)

 

תום.

פורסם
לכבוד

חברי הפורום

בכבוד רב

אילן פ.

הדלתות הן הדלתות המקוריות.

ישנו קיט מיוחד עם מנוע הידראולי שמחברים לדלת במקום הצירים המקוריים שלה.

בזבוז כסף לדעתי.

חפש במנוע החיפוש של הפורום, יש שרשור עם תמונות של יונדאי קופה כזו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אתה הופך את הדלתות הרגילות שלך לדלתות שחף ע"י החלפת הצירים. נראה לי שיעשו לך את זה בכל סדנה תמורת המחיר המתאים שנע בין 8K ל 12K תלוי באיכות ובחברה.

 

כמה אנשים עשו את זה ולדעתי זה מיותר.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

המחיר ההתחלתי של הקיט לא כולל הרכבה הוא החל מ- 8000 ש"ח והשאלה שרצויי שתשאל לפני שתחשוב בכיוון הזה בכלל זה האם שווה לך להשקיע סכום כזה וכמה זה ישתלם לך?

והאם זה ישתלם לך? שלא יצא שיש לך אוטו ב2500 ש"ח עם קיט דלתות ב8000 ש"ח ויותר (תראו מי מדבר- אני נוהג על בי. איקס.).

כי זה ברור שלא תקבל על האוטו הרבה יותר ממה שהוא שווה... אלא אם אתה יודע שהאוטו הולך להישאר אצלך הרבה זמן- ואז זה שווה.

 

הציר עצמו מורכב משני חלקים ובולם הידראולי (כמו בדלת תא מתען של האץ' בק)

וכאשר מרכיבים אותו אין כמעט צורך לחתוך והוא יושב "פיקס" על מכוניות יפניות

ואמריקאיות וגם רוב המכוניות הארופאיות (חוץ מאסקורט ועוד כמה), ועיקרון העבודה שלו נורא פשוט:

 

- הדלת נפתחת הצידה במשיכה/דחיפה למרחק של 8-15 ס"מ (משתנה בכל קיט ומחברה

לחברה).

- במשיכה קלה למלאה הדלת עולה והבולם מחזיק אותה במקום.

- בסגירה הדלת נמשכת למטה עד המעצור ובמשיכה/דחיפה קלה נסגרת.

 

ההרכבה של הקיט פשוטה אבל דורשת סבלנות והיא כוללת פירוק הכנף (הקידמית- למי שלא הבין) קידוח השילדה מתחת לכנף לפי החורים של הקיט והרכבתו על השילדה, אחרי זה פירוק הדלת והורדת הציר המקורי לגמרי (לפעמים צריך לחתוך אותו מהדלת- כך שאין דרך חזרה)

אחרי זה קודחים את הדלת לפי הציר ומרכיבים אותו. (יש מכוניות שדורשות הקשחה בדלת)

 

אני עשוה כעת מאמצים כדי להוזיל את הקיט כמה שיותר כדי לעשות אותו נגיש לקהל רחב

יותר של חובבי רכב. (אני לא חברה,לא מדבר בשם חברה... עדיין...)

 

נ.ב. זה אכן אחד השיפורים הכי יפים לכל רכב...

zir1.jpg

zir2.jpg

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם

הקיט נסגר ונפתח עם המנגנון המקורי ואין צורך לעשות במנגנון שינויים.

 

עיקרון העבודה של ה- VDC:

im1.JPG

im2.JPG

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

תחפש בyad2 יש משהו שמפרסם, ואני מניח שבסדנאות המוכרות

המחיר אמור להיות בסביבות 7500 תלוי ברכב אני משער.

פורסם

אפשר רק לדמיין את הפרצוף של השוטר שעוצר רכב "בולט" ורואה איך נפתחת לה דלת שחף כדי הנהג יצא :lol:

 

יש סוכוי לא קטן שהוא לא יתן לרכב לנסוע הלאה :?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

דווקא לי נראה שהשוטר יקבל התקף לב מהשוק. אז דווקא מומלץ להתקין כאלו. דלתות שחף, אגב זה מנגנון מאוד מסובך (ומ הסתם אי אפשר גם סאן רוף), או שמא התכוונת לדלתות למבורגיני, דווקא.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
דווקא לי נראה שהשוטר יקבל התקף לב מהשוק. אז דווקא מומלץ להתקין כאלו. דלתות שחף, אגב זה מנגנון מאוד מסובך (ומ הסתם אי אפשר גם סאן רוף), או שמא התכוונת לדלתות למבורגיני, דווקא.

 

למה זה מנגנון כל כך מסובך?

כשמראים איך עושים את זה בPIMP MY RIDE זה דווקא לא נראה עד כדי כך מסובך

הם מראים את זה כמו זרוע בכל דלת שמתרוממת למעלה ויש לה רק תנוע אחת מעלה ומטה.

 

אם אפשר לקבל פרטים על המנגנון הזה אני ישמח :)


×
×
  • תוכן חדש...