Jump to content

ShisseL

  • הודעות

    23
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ShisseL

  1. אוקיי הבנתי שזה לא כל כך פשוט... אז מוסך השיפורים לדעתכם לפג'ו... (206) לצורך העניין...
  2. טוב אז השאלה המתבקשת כתובה כבר בכותרת, איזה מוסך, לדעתכם, הכי טוב - הכוונה שיש לו את מספר אפשרויות השיפור הרב ביותר... באיכות החברות הטובות בעולם... מספר 1 באמינות ובכלל, בהכל...! אני יודע שיש כמה... אבל תמיד יש אחד מעל כולם... תשובות כרצונכם... תודה...
  3. על פי אילו קריטריונים עליי להסתכל ולבדוק טוב טוב כאשר אני רוצה לקנות רכב... (בעיקר יד שנייה...) מה הדברים שעליי להסתכל עליהם...!? מבחינת חוץ ופנים, בכדי להגיע למסקנה שהאוטו במצב טוב...!?
  4. רגע רגע חברה... הרבה פה מדברים על פולו וג'י טי איי למיניהם... אני דווקא הייתי בכיוון של 206 ג'י טי איי... מה אתם אומרים עליה...!?
  5. שלום, לא מזמן נכנסתי למחירון והסתכלתי קצת על מחירים... זאת הפעם הראשונה שאני בתוך המחירון הזה (באינטרנט כמובן)... ולמשל אני רוצה למצוא דגם של פג'ו 206 , שי לי אפשרות לראות את המחירים משנת 2000 ועד לעכשיו... אז ככה, מה שלא מובן לי הוא - המכוניות במחירון של לוי יצחק...!? חדשות...!? הכוונה שהאוטו ללא שום ק"מ ממש ממש מהניילונים רק שלא נקנה משנת 200 ע"י אף אחד...!? איך זה בדיוק הולך שם...? ללוי יצחק יש את כל הדגמים מכל השנים...!? לדוגמא : על פג'ו 206 ג'י טי איי (שנת 2002) הוא רוצה שמונים ומשהו אלף...!? היא חדשה...!? ממש הגיעה מהחברה ישר לשם...!? ואם כן...!? איך הגיע למצב לוי יצחק שיש ברשותו כל כך הרבה מכוניות (חדשות) מכל השנים...!?
  6. תודה... בכל אופן אם כבר מדברים על יצחק לוי... תודל לתת לי בבקשה את הכתובת של המחירון...!? (האתר)... תודה
  7. אז למה המחירים יקרים כל כך... 206 ג'י טי איי... במקום 148K ב 130K... אין כמעט שינוי במחיר... אז מה הקטע אלו מכוניות חדשות שהוחזרו...!?
  8. יש לי תקציב בשביל ג'י טי איי...!?
  9. טוב אני יודע שאצל חלקכם זה יעורר גיחוך גדול אבל יש שאלה שרציתי לשאול ואני מאד מעוניין לדעת... באתר של לובינסקי יש אפשרות לקנות דרך לובינסקי מכוניות יד שנייה... (ככה כתוב...) רציתי לדעת איך המכוניות נמכרות דווקא דרך לובינסקי...!? האם הם נשארו בשנתונים קודמים ללא קונה ולכן הן נמכרות...!? בכל מקרה איך הולכות המכירות שם... ושוב... סליחה על הבורות.... הנה קישור למכירות של לובינסקי http://www.lubinskitrade.co.il/catalog.asp
  10. אוקיי תודה רבה על האופציות... אבל לדעתכם...? מה הייתם ממליצים לי...? מה החסרונות והיתרונות של כל אחד מאלה...? (אשמח אם תפרטו לי, כמובן אם זה לא יותר מדי...) (:
  11. שלום, אני יודע שזה יישמע לכם קצת מוזר... אבל אני קצת מאד זמן על הכביש (עם פג'ו 205 ישנה של אחי...) והחלטתי לעבור לרכב אחר... - יש ברשותי תקציב של 100 אלף ש"ח... - תשאלו איך...? כשעובדים ועובדים ועובדים בלי סוף... ועם כמה השלמות של אבא... בסוף מגיעים לזה... בקיצור בלי יותר מדי בלבולי מוח... הדרישות לאוטו : כמובן שיעמוד בתקציב (100K) רצוי מאד מאד שתהיה 3 דלתות ספורטיבית מאד ויפה מאד (חשוב...!) מנוע חזק כמה שיותר חדשה וכמה שפחות ק"מ (זה כבר תלוי ממי שאקנה...) זרקו את כל ההצעות שעולות לכם בראש... מי שיכול לצרף תמונה - אשרך...! תודה.
  12. ShisseL

    גמרו התירוצים- 206RC

    לדעתי דווקא ה 206 חמודה מאד... אחלה אוטו... והאר סי צריכה להיות מאד מפתיעה לפי מה שאומרים... בכל אופן אני לא מסתמך על יותר מדי מידע, כמו יכולות, מחיר, ועוד כל מיני נתונים עליה... לכן אשמח בתור חובב גדול של ה 206 שתתנו לי קישורים או כבר כאן בפורום מידע עליה... וכמה בערך היא תעלה כשתגיע לארץ. תודה
  13. טוב, בשתי מילים - גועל נפש...! לדעתי כל המכוניות האלה נראות כמו המכוניות צעצוע בפרסומת של פג'ו...! זה פשוט זוועה מה שהולך שם כאילו מפעל לגו קם לתחייה באמצע חניון בטוקיו...! אני לא מבין איך אפשר לנסוע עם ספויילר בגודל של עמוד תאורה וחצאיות קדמיות ענקיותתתת...! אני לא יתפלא אם הוא לא חותך כמה ילדים כל נסיעה...! בשורה התחתונה - מלבד לאיזה שתי מכוניות חמודות עם כמה רעיונות נחמדים, גועל נפש...! יפנים - התאכזבתי קשות.
  14. אם אני לא טועה ככה קוראים לזה... אני כבר המון זמן מתעניין כמה תעלה הרכבת צירים כאלה שהדלתות יפתחו כלפי מעלה...!? בכל אופן בעיניי זהו אחד השיפורים היפים ביותר לרכב...
  15. וואי וואי... מדהימה... אין מה להגיד... בכמה קנית אותה ומהיכן...? כמה עלו השיפורים עם יש פנימיים וכו'...? דרך אגב... (סתם פרי דמיוני)... אני הייתי ממליץ לך להמשיך ולשפר אותה... (אם הייתה לי כזאת) הייתי צובע לה את הקורות תמיכה של הדלתות ומאחורה ומקדימה בצבע הכחול של האוטו - כמו כן גם את הידיות, לדעתי זה יוסיף המון - כמה חצאיות יהיה מדהימות הם יושבות מהמם על 206... ועוד כמה דברים כמו פנסים שקופים שיוסיפו המון...!
  16. תודה רבה...! יש לך אולי תמונות של האקס אס שלך לשלוח לי...?
  17. תודה תודה, באמת על הכל... אני רואה שישי לך ידע רב בנושא... אם ככה... אודה לך אם תפרט לי יותר לעומק מה היתרונות שיש לג'י טי איי פרט למנוע 2000 שלה לעומת ה 1600 של ה אקס אס... - אני מקווה שזה לא יותר מדי... (: ולמה התכוונת בחלקי הפח שאמרת "כנפיים קדמיות"...?
  18. אהה אוקיי... תודה... בכל אופן אני דווקא כן רוצה אותם בצבע ברכב... רק לפי ההסבר באתר של לובינסקי זה לא היה כל כך ברור... אני רואה שאת/ה מחזיק באותו הזה (לפחות לפי הכינוי)... ואני ישמח מאד אם תספר לי קצת על היכולות ועוד על האוטו הזה... (בפרטי כמובן) תודה.
  19. מי שרכש כזאת, או שסתם יודע... יצא לי לקרוא הרבה עלה בכל מיני מקומות... ומצויין במה שכתוב (כמו ב GTI) שמקבלים את האוטו (דגם 2005...) עם קורות תמיכה לדלתות - אני יודע שזה לא ממש קריטי אבל בכל אופן אני מאד רוצה לדעת אם קורות התמיכה באות בצבע האוטו (כמו כן הידיות...) ואם ישנה אפשרות בחירה בקנייה בין שחור לצבע האוטו... לפי מה שביררתי היא עולה 120,000 אני פשוט רוצה לדעת איך ועם מה עוד מקבלים אותה... (את הרוב כבר אני יודע...) אבל בכל אופן אודה לכם אם תתנו לי עוד פרטים חיצוניים במיוחד...
  20. מחפש בנרות...! פג'ו 206 GTI 2.0 לא ייצא לי בקושי בשום מקום למצוא אחת למכירה... (או שלא חיפשתי ממש טוב...) מי שיודע על מכירה כלשהי טובה או שהוא מוכר בעצמו... נא ליצור קשר בפרטי או במייל... [email protected]
  21. זה נכון שבכדי לגלוש באתר של יצחק לוי צריך לצלצל ולהשאיר את הקו פתוח...? sronis: לפי מה שאמרת עליי להפנות את שאלתי לפורום "ייעוץ רכישת רכב"... וזהו הפורום בו אנו משוחחים כרגע לדעתי... התכוונת למשהו אחר או שזו טעות...?
  22. אשמח לקבל מידע בנוגע למכונית הזאת... (לפי מה שידוע לי המנוע שלה הוא 2000)... הייתי רוצה לגעת בערך מחירים... (לא בהכרח של חדשה... כי אני יודע...)... יכולות שלה ועוד כל מיני יתרונות וחסרונות בעיניכם... תודה
×
×
  • תוכן חדש...