Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי פעם אחרונה ראיתם פוקוס אקובוסט למכירה? (צורה קודמת)


Gavrik
שימו לב! השרשור הזה בן 1712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

0-100 ב 12.2 שניות בדיוק כמו ה1.2 ידנית שלי ושונה מאוד מה7 שנויות של מנוע טורבו בנזין נמרץ.

 

הדיזל טובה למי שמחפש רכב אמין וחסכוני לנסיעות מרובות הנסועה שלי מסתכמת ב15,000 ק"מ בשנה. לכן זה לא בדיוק הסיר שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רובן סטיישן ואוטומטיות אני רגיל לידני. ואם כבר יש מנוע טורבו נמרץ ידני זה בונוס נחמד.

 

בנוסף שאלת המחיר משחקת כאן משחק לפני שנתיים כשחיפשתי רכב הפוקוס אוקובוסט ששמתי עליה עין פורסמה באזור ה40 ומשהו אלף לפני מיקוח וזה היה אקזמפלר במצב טוב עם ריגק'ט יחיד של שקע בפח בכנף האחורית והיה עוד אקזמפלר באזור ה50 אלף שלא ראיתי.

 

כיום לדעתי המחירים צריכים להיות כבר 30-40 כאשר הפוקוסים אחרי 2015 עולות באזור ה50-60 לפני מיקוח.

גם אני בזמנו התעניינתי ברכבים האלו, לדעתי דובר בזמנו שהיו רק כ 7 כאלה.

 

יש לפחות 2 משתמשים בפורום עם רכב כזה.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש 20+ כאלו, אחת מהן אצלי.

 

בסה"כ רכב נחמד מאוד, שלי בינתיים מראה אמינות יפה אבל אני נוסע ממש מעט אז קשה להסיק מזה משהו.

 

אני חושב שהן פחות נפוצות כרגע בלוחות כי הן עברו את השלב שבו הן נקנו ע"י צעירים מתלהבים שפחות הבינו את ירידת הערך הצפויה, והן נמצאות כרגע אצל משתמשים קצת יותר מבוגרים, שמחליפים רכב בתדירות נמוכה יותר (וגם אין להם הרבה אלטרנטיבות דומות להחליף אליהן, אם בכלל). מעבר לזה ירידת הערך העיקרית כבר מאחוריהן אז זו עוד סיבה אחת לא למכור.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

0-100 ב 12.2 שניות בדיוק כמו ה1.2 ידנית שלי ושונה מאוד מה7 שנויות של מנוע טורבו בנזין נמרץ.

 

הדיזל טובה למי שמחפש רכב אמין וחסכוני לנסיעות מרובות הנסועה שלי מסתכמת ב15,000 ק"מ בשנה. לכן זה לא בדיוק הסיר שלי.

ה-208 דיזל חזקה משמעותית מהבנזין, 100-0 ב-10.7 שניות. אחרי הוספת תוכנה אפשר לקבל ביצועים נחמדים מאוד ועדיין להנות מצריכת דלק טובה.

הפוקוס כנראה שעדיין תהיה מהנה יותר, אך בעלויות תחזוקה גבוהות יותר.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם גיר ידני הוא לא חובה בשבילך ממליץ להתחיל לפזול לפוקוס 1.5 החדשה יותר, הרכב בעל מנוע חדש שנבנה בהתחשב בבעיות הקירור שמנוע 1.6 סבל מהם. יש חבר פורום שקנה השבוע טיטניום 2016 ב 46k שח, מחיר מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.5 אקובוסט עם גיר ידני הייתה יכולה להיות פנינה אמיתית, מעניין אם אפשרי לייבא גיר ידני מתאים ולבצע הסבה חוקית.

הכל אפשר - רק שיש מחיר עלות תועלת - זה לא אוטו שאני חושב שעלות הסבה הגיונית בו מכל בחינה

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בעלים של אחת (מודל 2012)

העניין הוא שגם אם אמכור את הרכב ב35K (מחירון 25K) אצטרך להוסיף הרבה כסף בכדי לקבל משהו דומה, אז אין לי ממש סיבה.

בנוסף הרכב הספציפי שלי מגלה אמינות מפתיעה ואפילו צריכת הדלק טובה (1-13.5 בממוצע של שנה וחצי ו25KKM)

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של אחת לשעבר, ראיתי שהוזכר עניין מנוע הטורבו. צריך לקחת בחשבון שזה לא טורבו שנושך ובועט כמו כל טורבו שאתם מכירים, אלא טורבו מעודן ורגוע.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של אחת לשעבר, ראיתי שהוזכר עניין מנוע הטורבו. צריך לקחת בחשבון שזה לא טורבו שנושך ובועט כמו כל טורבו שאתם מכירים, אלא טורבו מעודן ורגוע.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

 

תוכנה יכולה לשנות את התנהגות הטורבו שיהיה (עם קיק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ללכת עליה כשהיום נמכר הדגם החדש יותר, אומנם אוטומט אבל המנוע ללא בעיות וללא ספק מוצלח יותר.

מגיע עם מנוע 1.5 אקובוסט בלי כל מיני כשלים ידועים, ניתן למצוא החל משנת 2015 או 2016 במחירים נמוכים וניתן להתאמץ למצוא דגם טיטניום.

 

זה מה שאני מתכנן אחרי הייטי בעוד איזה שנה, עם עדיפות לדגם לטיטניום סטיישן.

 

הרכב מגיע עם 150 כ''ס ועם תוכנה של סופרצ'יפס דרך בלופין, אתה תעלה את ההספק ל 200 כ''ס (כן כן 200 כי מראש המנוע מגיע מסורס ובחו''ל יש דגם עם אותו מנוע עם 180 + כ''ס).

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

בתור בעלים של אחת טיטניום סטיישן 2017 אני אספר לך שהבלופין לא מוצלח במנוע 1.5.

קניתי ישר מסופרציפס בעקבות ביקורות טובות במנועי 2 ליטר ו1.6. לצערי 2 מכשירים הם החליפו לי כי זה היה כותב עדכון הצליח אבל לא קרה כלום בפועל. את העדכון עם השני עשיתי בשיחת לייב וידאו עם נציג שלהם שאמר שהכל בהסדר וכמובן שלא הייתה שום השפעה של התוכנה על הרכב. בסוף החזרתי להם הכל וקיבלתי זיכוי מלא.

אחרי זה כבר שמתי תוכנת מדף דרך EA AUTOSPORT הבדל מטורף.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...