Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד חברת תעופה נעלמת?


thebaron
שימו לב! השרשור הזה בן 1701 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש הבדל משמעותי בין ראייןאייר/וויזאייר לבין נורוויג'יאן WOW ואפילו קצת איזיג'ט.

 

- לקנות מטוסים רחבי גוף כמו A330 או 777 שהם דורשים להחזיק עוד מערכי אחזקה ולאמן עוד טייסים דבר שעולה הרבה כסף(למרות שהיום עקרונית יש דגמים של A320 שיכולים להגיע לטווחים יפים) - בניגוד לראיינאייר שמחזיקה רק 737 או וויזאייר שמחזיקה רק A320ים וחוסכת ככה המון בהסמכות צוות ובתחזוקה.

- לטפל בעלויות של תפעול בשדות תעופה רחוקים(נדרש יותר שירותי קרקע לדוגמא).

- לטפל ברשויות כמו ארה"ב שיותר מרוכבות מאירופה.

 

כל אלה לדעתי יוצרים משקולת על הגב של נורוויג'יאן - ושמים אותה איפשהוא באמצע בין חברות לאו קוסט לחברה שלא.

 

נורוויג'יאן מחזיקה אך ורק 737 ו 787, כאשר 787 הוא רחב הגוף הקטן ביותר שאפשר לקנות כיום פחות או יותר, זה בכלל לא מקרי- יש הרבה מערכות שצוותי תחזוקה של 737 מוסמכים לטפל בהן גם ב 787, בעיקר ב MAX שהוא מעין הלבשה של טכנולוגיות ה 787 על 737.

ה type rating שלהם לא עד כדי כך שונה, וההסמכה המשלימה הדרושה למעבר בין 737 ל 787 היא לא סיפור כמו, נגיד, ל 747/777.

 

יש סיכונים בבחירה של נורוויג'יאן, אבל לא דברים ברמה ששוברים את מה שהופך את מודל הלואו קוסט לאפשרי. עד לאחרונה המצב שלהם היה בסדר גמור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ולעומתה WOW החזיקה צי קטן אבל כל כך מגוון - 320 321 320N 321N 330 - וכל אחד במספרים קטנים. תקלה במטוס אחד שיבשה להם את כל הרשת, ברמה הזויה. אפילו הקו לתל אביב פעל על הקשקש, והיו בו לא מעט תקלות. חברה שפועלת בצורה כך גבולית לא יכולה להחזיק מעמד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתעדכן. בעוד חודש או חודשיים אלעל תתכנס לשני דגמים - 737 ו-787, שבכל אחד מהם יהיו 2 וריאנטים, אבל המשותף בין הוריאנטים גדול.

 

אני לא רוצה להכנס לסיפורים ההזויים של ואו. אני יכול רק לספר שאני טסתי אתם לאיסלנד, לאחד הטיולים המהנים שהיו לי, אבל היומים הראשונים התחרבשו חלקית כיון שהמטוס לא היה מסוגל לבצע את הטיסה עם המטען, והמזוודות הגיעו רק כעבור 3 ימים. אבל הסקנדינבים האלה לא התביישו לספר לנו כל מיני בדיות ולהאשים את כל העולם ואשתו באי הגעת המזוודות במקום להודיע לנו על כך עוד לפני הנחיתה, כדי שלא נתעכב שעות בהמתנה בשדה אלא נגיש את הטפסים ונצא לקניות משלימות שנדרשות בגלל מזג האויר. ובהמשך קראתי סיפורים עוד יותר הזויים על התנהלות החברה הזו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, טעות. הם משופצים. העיקר שה-767 נעלמו וה-747 יעשו זאת בקרוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שונה בהרבה מאל-על...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני לא נתקלתי בהמון שיבושים רציניים איתם אף פעם והם ממשיכים לייצר קווים חדשים(מנצ׳סטר לדוגמא שנפתח לא מזמן + יפן,דיסלדרוף ודבלין שרק נפתחים עכשיו) - קשה לי להבין איך אם הם על הגבול מבחינה תפעולית, מהצד השני לך תדע אולי בארוכי טווח הם יותר במחסור מאשרי בקצרי טווח עם ה737ים.

 

אפילו בשבתות אתה רואה את מטוסי אלעל מטיילים ברחבי השמים עם קודי טיסה של ארקיע ויישראייר(דבר שהתגבר בעיקר עכשיו בעונה).

 

מתבעס שלא אזכה כנראה לטוס ב747 שלהם =/ בעסה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, טעות. הם משופצים. העיקר שה-767 נעלמו וה-747 יעשו זאת בקרוב.

אכן, שלושת ה747 שנותרו יעזבו את הצי עד סוף השנה.

 

מתבקש, אבל גם קצת עצוב...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתבעס שלא אזכה כנראה לטוס ב747 שלהם =/ בעסה.

אני עוד זוכר את הטיסה האחרונה שלי ב747-200 שלהם. המטוס היה בן 30 פלוס פלוס...

 

לגבי השיבושים הם סובלים מהמון, כולל לא מעט תקלות טכניות וכשמטוס שלהם מושבת, ההשפעה על הלו״ז שלהם גדולה מאוד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולעומתה WOW החזיקה צי קטן אבל כל כך מגוון - 320 321 320N 321N 330 - וכל אחד במספרים קטנים. תקלה במטוס אחד שיבשה להם את כל הרשת, ברמה הזויה. אפילו הקו לתל אביב פעל על הקשקש, והיו בו לא מעט תקלות. חברה שפועלת בצורה כך גבולית לא יכולה להחזיק מעמד.

320/321 וגרסאות ה N זה אותו טייפ רייטינג ואותם צוותי תחזוקה, ל WOW בעצם היו 2 סוגים- משפחת ה 320 ומשפחת ה 330. הסיבה שהם נפלו היא שונה.

 

 

 

מתבעס שלא אזכה כנראה לטוס ב747 שלהם =/ בעסה.

אמור תודה ל [הכנס ישות שמיימית לבחירתך]. חוויה די מזעזעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

בשביל לעשות לספריאל נעים בגב, הרשו לי לספר על החווייה שלי עם נורוויג'ן מסוף השבוע האחרון. (ספויילר: הבנים שלי לא היו שם, אשתי לא כוייסה והרכב לא נפרץ.)

טיסה ישירה יומית מניוארק לברצלונה שלקחנו עשרות פעמים בשנתיים האחרונות בוטלה ללא הודעה מוקדמת בבוקר יום שישי. מוקד שירות הלקוחות החזיקנו בהמתנה לנצח, והאתר הציע רי-בוקינג מיידי לאחת הטיסות הבאות בימים הקרובים. הייתי מוכן לחכות יומיים למקום בטיסה הישירה הבאה (למחרת כבר היה sold out כביכול), אבל קולגה שנסעתי איתו היה חייב לחזור הביתה ביום ראשון ולכן בחרנו לטוס בשבת דרך גאטוויק.

 

בטיסה לגאטוויק פגש אותנו מטוס בניחוח רטרו של סוף שנות ה-90, עם מושבים מרווחים ומערכת בידור עם שלט חוטי. היעדר הצבע האדום רמז על כך שמשהו שם לא תקין, וזמן קצר לאחר ששמעתי את המבטא הספרדי של הקפטן והצוות הבנתי שאנחנו בעצם טסים עם חברת Evelop, צ'ארטר קטן עם שישה מטוסים שמדי פעם עושה מערוף לחברות אחרות כשאין להן כלים זמינים. יש לי רק דברים טובים להגיד על הטיסה הזאת והשירות של הקבלן, אבל זה לא הפואנטה כרגע.

 

הפואנטה היא שעד עכשיו לא קיבלנו הסבר מדוע טיסתנו בוטלה. ובהיעדר הסבר שכזה, קשה לי להבין אם יש מקום לדרוש פיצוי שאמור להסתכם באזור האלף יורו (600 על הטיסה ועוד הוצאות מלון ואוכל שנוספו כתוצאה). כנראה שננסה בכ"ז כי אין מה להפסיד.

 

מאכזב הקטע הזה, כי עד עכשיו נורוויג'ן היו אחלה איתנו. אבל ממה שאני קורא בחדשות, כל החברה הזאת היא תרגיל במינוף פיננסי שאינו רחוק ממה שעשו האיסלנדים בזמנו. רבאק, אפחד כבר לא פותח עסקים עם כסף אמיתי בימינו? אוזל לי החשק לחיות על הפלנטה הזאת.

עריכה אחרונה על ידי Derish
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

אפחד כבר לא פותח עסקים עם כסף אמיתי בימינו? אוזל לי החשק לחיות על הפלנטה הזאת.

מצבך טוב אם מכל החרא בעולם דווקא זה מה שמוריד לך את החשק לחיות.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שמצבו טוב. כפי שהוא כתב: "הבנים שלי לא היו שם, אשתי לא כוייסה והרכב לא נפרץ".

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

מאכזב הקטע הזה, כי עד עכשיו נורוויג'ן היו אחלה איתנו. אבל ממה שאני קורא בחדשות, כל החברה הזאת היא תרגיל במינוף פיננסי שאינו רחוק ממה שעשו האיסלנדים בזמנו. רבאק, אפחד כבר לא פותח עסקים עם כסף אמיתי בימינו? אוזל לי החשק לחיות על הפלנטה הזאת.

כסף אמיתי בקרוב יהפוך להיות לא חוקי :shock:

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...