Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד חברת תעופה נעלמת?


thebaron
שימו לב! השרשור הזה בן 1701 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אכן, שלושת ה747 שנותרו יעזבו את הצי עד סוף השנה.

 

מתבקש, אבל גם קצת עצוב...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני צריך לבקש מיליון דולר פעם הבאה בפורום - יש לי טיסה איתם לקפריסין וקיבלתי היום מייל על שינוי טיסה...הטיסה שבמקור תוכננה עם 737 התחלפה ל787 התחלפה בפעם השלישית והפעם ל747 =] אז אם לא יהיה עוד שינויים יש מצב שאטוס אשכרה ב747(400).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני צריך לבקש מיליון דולר פעם הבאה בפורום - יש לי טיסה איתם לקפריסין וקיבלתי היום מייל על שינוי טיסה...הטיסה שבמקור תוכננה עם 737 התחלפה ל787 התחלפה בפעם השלישית והפעם ל747 =] אז אם לא יהיה עוד שינויים יש מצב שאטוס אשכרה ב747(400).

 

 

747 לקפריסין?

הרווחת לפחות תזכה לנסוע ב747 :lol:

לי יצא לבלות בו חצי שעה במסגרת העבודה ולרדת ממנו לפני שנה בערך

לטוס לא יצא לי אבל לפחות הייתי בו.:wink:

לא תענוג הכי גדול הכול נראה ישן ובקושי עובד.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנים שלי טסו בו לפני שנה לברצלונה. לאחד מהם ה-IFE לא פעל, אז נתנו לו אייפד של הביזנס. חוץ מזה, כל אחד השתרע על 3 מושבים

בדרך חזרה היה די מלא. לפי הדיווח שלהם למרות שאפשר היה לחוש את גיל המטוסים הם היו מרוצים. בודאי חובב הטיסה שביניהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני צריך לבקש מיליון דולר פעם הבאה בפורום - יש לי טיסה איתם לקפריסין וקיבלתי היום מייל על שינוי טיסה...הטיסה שבמקור תוכננה עם 737 התחלפה ל787 התחלפה בפעם השלישית והפעם ל747 =] אז אם לא יהיה עוד שינויים יש מצב שאטוס אשכרה ב747(400).

מזל שרשמת 400 בסוגריים, שלא נטעה לחשוב שאל-על הוציאו את ה200 מבית הקברות... ;-)

 

בכל אופן מחזיק לך אצבעות שלא יתחלף שוב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנים שלי טסו בו לפני שנה לברצלונה. לאחד מהם ה-IFE לא פעל, אז נתנו לו אייפד של הביזנס. חוץ מזה, כל אחד השתרע על 3 מושבים

בדרך חזרה היה די מלא. לפי הדיווח שלהם למרות שאפשר היה לחוש את גיל המטוסים הם היו מרוצים. בודאי חובב הטיסה שביניהם.

טסתי בו לפני חודשיים וחצי, ה IFE לא עבד ולא נתנו לאף אחד אייפדים (טיסה של 5 שעות ולא 10, אז כנראה הנהלים שונים...), המזגן היה חלש והאוויר היה יבש עד מוות, רעש טרטור חשוד בקבינה. אני אפילו לא נכנס ל "זוטות" כמו מצב תחזוקה ונקיון הקבינה, אבל אני חייב להגיד שכחובב תעופה, זו הפעם הראשונה אי פעם שלא הרגשתי 100% בטוח ורגוע על מטוס.

 

יש עדיין 3 בשירות, מתוכם 4X-ELD חדש יותר ונמצא במצב טוב משמעותית לעומת האחרים, נוקנוק- מאחל לך שתזכה לטוס ספציפית בו. אני "זכיתי" לטוס על ELA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אל איזה מהם הם טסו, זו היתה טיסה של 5 שעות (כתבתי - ברצלונה). אולי הבחור יוצא את רישומים שלו. בכל מקרה, בקו התחתון נהנו מהטיסות וגם מהטיול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עדיין 3 בשירות, מתוכם 4X-ELD חדש יותר ונמצא במצב טוב משמעותית לעומת האחרים

דווקא אותו פגשתי לאחרונה בברצלונה, כך שלא הייתי בונה על כך שהוא יטוס גם לקפריסין. האמת שדי הופתעתי לראות אותו פה, כי הייתי בטוח שהם כבר יצאו משירות, או לפחות עברו הסבה למטען.

 

 

ובעניין אחר אך משיק: יצא לכם לטוס עם Condor בקווי לופטהאנזה? אני מבין שבדומה ל-Evelop גם הם חברת צ'רטרים בבעלות משותפת של הגרמנים והבריטים, שבזמנה הפנוי מיעדים אקזוטיים מחלטרת בקבלנות אצל חברות גדולות. אני אמור לטוס איתם בקרוב מפרנקפורט למיניאפוליס ותוהה אם כדאי לעדכן את הצוואה.

עריכה אחרונה על ידי Derish
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ובעניין אחר אך משיק: יצא לכם לטוס עם Condor בקווי לופטהאנזה? אני מבין שבדומה ל-Evelop גם הם חברת צ'רטרים בבעלות משותפת של הגרמנים והבריטים, שבזמנה הפנוי מיעדים אקזוטיים מחלטרת בקבלנות אצל חברות גדולות. אני אמור לטוס איתם בקרוב מפרנקפורט למיניאפוליס ותוהה אם כדאי לעדכן את הצוואה.

 

הם טסים באופן תכוף עבור לופטהנזה. למיטב ידיעתי בתור חברת סתימת חורים בלו"ז הם בסדר גמור.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה גרמנית, מה שאומר פיקוח של הרשויות הגרמניות. מבחינתי זה אומר הרבה. גם הבעלות רצינית - תומאס קוק, שבארץ אנחנו מכירים את חברת הבת הבלגית שלה TUI.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען האמת ה-747 מספק חווית טיסה טובה למדי, אפילו יותר מחלק מהמטוסים המודרניים (אני לא מתייחס למצב הקבינה). הוא שקט יותר מחלק מהמטוסים הדו-מנועיים של היום (אינהרנטי לתצורת 4 מנועים), ובגלל גודלו הטיסה קופצנית הרבה פחות. אני בהחלט זוכר אותו לטובה. לא סתם הוא היה מלך השמיים במשך עשרות שנים.

 

אם כבר מדברים על נוסטלגיה לענתיקות מעופפות, אחד המטוסים החביבים עליי הוא הג'מבולינו (RJ-85/100). יצא לי לטוס בו כמה פעמים בשנים האחרונות, כולם כבר ישנים ומרופטים, מצד שני המטוס מרווח הרבה יותר מהמטוסים המודרניים בגלל התצורה הייחודית שלו (5 בשורה).

 

יהיה לי חבל מאוד אם נורווג'יאן תיעלם, פעם אחת כי זו חברה באמת טובה יחסית ל-LCC, שנית כי יש לי אצלם קרדיט מטיסה מבוטלת שאני צריך לנצל, ושלישית כי הם טסים ישיר הלסינקי-ת"א.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אותו פגשתי לאחרונה בברצלונה, כך שלא הייתי בונה על כך שהוא יטוס גם לקפריסין. האמת שדי הופתעתי לראות אותו פה, כי הייתי בטוח ש.

לא הבנתי את הקשר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען האמת ה-747 מספק חווית טיסה טובה למדי, אפילו יותר מחלק מהמטוסים המודרניים (אני לא מתייחס למצב הקבינה). הוא שקט יותר מחלק מהמטוסים הדו-מנועיים של היום (אינהרנטי לתצורת 4 מנועים).

.

הוא ממש לא יותר שקט מה787 או הA350 לצורך העניין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...