Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, מעוניין מאוד לרכוש את הרכב הנ"ל.

ניסע איתו בערך 20 אלף ק"מ פלוס מינוס.

זוג+ תינוק( עגלה+אמבטיה, כיסא בטיחות).

רציתי לדעת כמה פרטים לפני שנבצע רכישה.

1.איך הרכב מבחינת אמינות עם דגש לגיר הרציף?

2. עלות אחזקה שנתית להחזיק רכב מסוג זה.

ביטוח חובה+ מקיף?

טיפולים שוטפים?

אגרת טסט?

3. והאם יש הבדל משמעותי בעלות אחזקה שנתית בין גרסת הדיזל לבנזין?

פורסם

אני יודע שהגיר הרציף היה די בעייתי,

 

לא יודע אם זה טופל, או אם בכלל יש הרחבת אחריות, לפני שאתה רץ לרכוש, אמליץ לך להמתין שמישהו שכן יודע שיענה לך.

פורסם

אין הבדל משמעותי בתחזוקה בין בנזין לדיזל ( שאלת על אגרת רישוי, היא זהה כבר מעל עשור ).

דיזל יותר חזק, יותר חסכוני.

אם רוב הנסיעות מחוץ לעיר, יש העדפה ברורה למנוע דיזל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני יודע שהגיר הרציף היה די בעייתי,

 

לא יודע אם זה טופל, או אם בכלל יש הרחבת אחריות, לפני שאתה רץ לרכוש, אמליץ לך להמתין שמישהו שכן יודע שיענה לך.

 

בהחלט אמתין לשמוע

פורסם
בהחלט אמתין לשמוע

 

במקרה- מוכר דגם שכזה 2015...

 

הגיר עד כה "טפו טפו טפו" לא היתה לי שום בעיה.

 

עלות אחזקה:לא היה משהו מעבר לטיפולים השוטפים( היו מספר תקלות מינוריות שטופלו במסגרת האחריות).

 

חובה ומקיף כ 4500 ש"ח.

 

אין בכלל מה להשוות מול מנוע 1.2 ה בנזין...הדיזל לוקח בגדול מכל הבחינות. יותר מאוחר יצאו מנועי בנזין יותר חזקים, שאותם לא ממש מכיר..

×
×
  • תוכן חדש...