Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים!הרכב עם הנתונים הבאים

שנתון:2009

ק"מ:83000

דגם : קומפורט

 

תדלקתי פול איפסתי את המונה

לאחר נסיעה משולבת ירושלים תל אביב וקצת בעיר

נאלצתי לתדלק שוב פול ומד הק"מ עמד על 343 ק"מ

 

לאחר חישוב קצר הרכב שותה 1 ל7 עם מזגן (המזגן על 22 מעלות על הפס אחד)

 

זה הגיוני ?

 

הרכב לאחר יישור קו ענק :

טיפול 10 אלף

תושבת גיר +שמן גיר מקורי

פירוק וניקוי בית מצערת+איפוס

ניקוי חיישן MAF עם תרסיס CRC מיועד.

החלפת בולמים אחוריים

הגדלת חישוק מגנזיום מ16 ל17 + 4 צמיגים חדשים (אני מודע שצריכת הדלק קשורה גם לזה אבל עם הגלגל 16 הרכב צרך 1 ל7.5 )

 

הדבר היחידי שנשאר לי זה לבדוק את משאבת/פילטר דלק

 

שתי שאלות!!

האם הצריכה הגיונית לרכב הזה כולל מזגן?

איך ניתן לבדוק משאבה/פילטר בבית לפני שאני הולך למוסך ?

פורסם

3 דברים הכי חשובים-מסנן אוויר (ברכב הזה רק מקורי מניסיון) מצתים ומסנן דלק - מתי הוחלפו ?

לגבי סגנון הנהיגה- אני בסביר עד מהירות 100-110 במהיר ועוד קצת עירוני מוציא באיזור 1:12 לרוב ללא מזגן.

עם מזגן הרכב ידוע כשתיין ומתקרב לאיזור ה 1:9 -1:10.5 לכל היותר- תלוי בתוואי הדרך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...