Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף cbr1000rr repsol


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש יפיפה.:ladysman:

 

נ.ב.

נשארו להם כאלו (או שזה ה600) בצביעת קאמל?

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
תקרא את כל השרשור.

 

לUGIN , חלס:x , יש פה מנהלים. (שמעתי שחסרים בתמוז, אם אתה מעונין).

 

 

 

 

לרוכש המאושר, צביעה יפיפה.

פורסם

האמת היא שהמדבקות בתחתית האופנוע ( מישלין וכו ) הן מדבקות אכן

ולגבי עוד רפסולים הונדה קיבלו עוד כעת ומוכרים אותם במחיר שווה לכל נפש

תודה רבה מאד לכל המברכים , אם תראו רפסול נוסע במהירויות ש-500 היה מתבייש בהן או למעשה כל קטנוע סביר אז זה אני .

אני מעריך שכאשר אני אמכור את האופנוע המודעה תראה כך

 

" למכירה רפסול 2005 נסע רק בשלושת ההילוכים הראשונים "

פורסם

" למכירה רפסול 2005 נסע רק בשלושת ההילוכים הראשונים "

לא חושב שזה ירגיע מישהו, אחרי הכל בהילוך הראשון שלו הוא מגיע לכ-100 קמ"ש.

פורסם

" למכירה רפסול 2005 נסע רק בשלושת ההילוכים הראשונים "

וסקוטר שוב טעה לחשוב שדווקא מי שהמודעה המתאימה לקצב הנסיעה המתואר היא:

 

"למכירה רפסול 2005 נסע רק בהילוך השישי"

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
לא חושב שזה ירגיע מישהו, אחרי הכל בהילוך הראשון שלו הוא מגיע לכ-100 קמ"ש.
100? אתה בטוח? ;)

 

(אם R1, לפי מה שנאמר כאן, מגיע ל160 על השעון בראשון, אז כנראה שגם ה1000RR לא רחוק).

 

אופנוע יפהפה. תתחדש.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

תתחדש...

ואני יודע שאתה תיסע בזהירות אבל בכל אופן... סע בזהירות...

 

(אחריך בצעדי ענק... מEN לVFR ומי יודע אולי יום אחד CBRRRRRRR)

Trust me! It's not the end, it's not even the end of the beginning

פורסם
האמת היא שהמדבקות בתחתית האופנוע ( מישלין וכו ) הן מדבקות אכן

ולגבי עוד רפסולים הונדה קיבלו עוד כעת ומוכרים אותם במחיר שווה לכל נפש

תודה רבה מאד לכל המברכים , אם תראו רפסול נוסע במהירויות ש-500 היה מתבייש בהן או למעשה כל קטנוע סביר אז זה אני .

אני מעריך שכאשר אני אמכור את האופנוע המודעה תראה כך

 

" למכירה רפסול 2005 נסע רק בשלושת ההילוכים הראשונים "

ספר לו מי שכב על הרצפה שעה וחצי והדביק לך את המדבקות.........


×
×
  • תוכן חדש...