חבר שלי מעוניין לרכוש מיצובישי סיגמה מודל 1992, יד 1, 120,000 ק"מ ללא תאונות, למעשה הרכב נראה כמו חדש, אפילו שריטות אין עליו (אני מכיר את הבעלים).
השאלות?
1. מה צריכת הדלק שלו (מנוע 3000 סמ"ק....)
2. אחזקה ? איך בהשוואה למשפחתיות רגילות.
3. המוכר מבקש 30,000 ש"ח (מחירון 29,000 ש"ח), האם היא נסחרת במחיר הזה או שפחות/יותר ?
4. בכלל האם הוא מומלץ או שיש אלטרנטיבות אחרות סביב המחיר הזה?
5. בעיות ידועות עם הדגם הנ"ל ?
תודה מראש.